Kypärä, Laser Modular (1)

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä dinlimies, 29/12/11.

  1. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Kypärä, Laser Modular (1)

    No eipä tuonne mitään maxi pimpaxia taida mahtua, itse en ainakaan mielellään olisi "huulikontaktissa" minkään märän objektin kanssa imien samalla kylmää ulkoilmaa kelkkaillessa. Itse vääntelin wettexin kuivaksi sisäoloissa joten ei jäätynyt. Toki kenttäoloissa jos on nopea niin pusertaa vaan enimmät pois ja äkkiä takaisin, ei ehdi jäätyä mutta ei varmaankaan paljoa kummempi kuin orkkis tsipale kopan sisällä.
     
  2. Pexi75

    Pexi75 Lynx Boondocker 3900 DS 800R E-TEC, 2017

    Vs: Kypärä, Laser Modular (1)

    viime keväänä kun kausi alkoi olla lopuillaan ja päivitin koko varustepaletin kengistä kypärään niin silloin taisi tingattu hinta olla kypärälle jossain 250 euron huitteilla. Nyt pyörii 300 euron pinnassa täällä Oulussa.
    Eli jos vain kuluineen tuon jostakin halavemmalla saa niin ainahan se kannattaa silloin tilata. Oliskos suositella nettikauppoja jossakin?
     
  3. Pexi75

    Pexi75 Lynx Boondocker 3900 DS 800R E-TEC, 2017

    Vs: Kypärä, Laser Modular (1)

    pirruuttani tuossa purin juuri yhen Tampax Superin (muita ei huussista löytyny :D) ja sovittelin tuohon kopan alareunuksen alle. Suoraa kontaktia alahuuleen ei tule vaan se jää sinne kumin alle. Aavistuksen tuo superi tuntuu "kantavan" (millin pari) eli saapa nähä saako koppaa leuan kohilta tiiviiksi. Jos ei toimi niin pitänee testata jotakin minimallia. Noh, tuo Super lupaa näköjään 8 tunnin takuun ettei mitään pääse ulospäin ;D

    ps. se pahvinen asetin kannattaa sitten poistaa, sen kanssa ei varmana sovi ;)
     
  4. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Kypärä, Laser Modular (1)

    Ainakaan kakkosversiossa alkeperäinen ei ole kangasta vaan jotain paperin tapaista. Itse en ole viitsinyt niitä ikinä puristella, kelkassa mukana pari pussillista uusia. En tiedä, enkö sitten kuolaa vai miksi minun on tarvinnut vaihtaa se kuolankerääjä vasta yhden kerran??
     
  5. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Kypärä, Laser Modular (1)

    Ei se ole kuolaa vaan hengitysilman mukana olevaa kosteutta, en minäkään päristele kypärän sisällä.
     
  6. remu68

    remu68 Member

    Vs: Kypärä, Laser Modular (1)

    Itse varastin eukolta pikkuhousunsuojia(käyttämättömiä)sopii sellaisenaan kaksi vierekkäin pystyasentoon,(modularII)
    helppo laittaa uudet paikalleen ja tarrat toisella puolella jos ei muuten pysy paikallaan.
     
  7. JalmariVari

    JalmariVari Well-Known Member

    Vs: Kypärä, Laser Modular (1)

    Varovasti sen Tampaxin kanssa siellä! Sehän kuolaa imiessään sitten turpoaa mainoksesta riippuen pituus- tai leveys suuntaan ja voi tukkia ilmansaannin kokonaan. Vähän olis noloa löytyä kelkan vierestä hengettömänä turvonnut Tampaxi kitusissa. ;D :eek:
     
  8. Pexi75

    Pexi75 Lynx Boondocker 3900 DS 800R E-TEC, 2017

    Vs: Kypärä, Laser Modular (1)

    enpä jaksanut alkaa metsästelee kovin netistä, joten tuli haettua eilen T.Hirvoselta Oulusta mammalle tuo Modular 2 potta.
    Päivän hinta oli 240 ekua.
     

Suosittele tätä sivua