Miten mulla tulee sateenkaari mieleen noista GLS:n tarroista. Speksit on kyllä paremmat kuin Ski-Doo MXZ turbossa vakiona mutta ei silti niitä ideaalisia mitä itse valitsisin matoksi tai suksiksi. MXZ on jo niin hyvä R-Motion etten ole varma kumpi olisi parempi. Itse tykkään ehkä enemmän Ski-Doon ulkonäöstä ja väreistä. Hieno veto kyllä BRP:ltä tämä malli.
900 adventure limited kivan näköisessä kuosissa, mutta miksi tuo perusmallikin on reittileveällä keulalla. Paljon mieluummin näkisin vaparikoneisessa metrisen keulan. Turbossa varmasti leveä keula ihan paikallaan jos enempi reittiä tahkoaa sillä.
Voipihan sitä ajatella vaikka niinkin, mutta värimaailma on ehtaa kasaria, jolloin täällä Härmässä ei edes tullut pieneen mieleenkään että jotkin ryhmittymät voisivat tulevaisudessa omia itselleen tarkoitushakuisesti sateenkaarenvärit ja pönkittämään niillä ajatusmallejaan! Itse olen 50-v ukkeli ja yksi lempiohjelmistani oli Tohtori Sykerö, joka sienipäissään suhasi sateenkaarella yms. kivaa! Minulle tuosta GLS:n värityksestä tulee mieleen hämärtyvän illan kajastus ja ehkä niissä voisi nähdä myös revontulet?
Mulla oli 2013 mallin GLS ja sen väreistä ei tullut mieleen sateenkaarta vaan retro. Noissa uusissa oli minusta aika hieno kokomusta XTerrain RE.
Miksei ne älyä tehä 3500 mittaista Xterrainia vaikka 51 matolla X-trim tyyliin ☹️ Tai kelpaisi se X-trimin paluukin mutta eiku noita junia vaan tehään.
Ravethan on 3500 pitkiä Mutta kummeksuttaa miksei ole 4T Ravea vieläkään, varsinki nyt kun amerikkaanki nuita laivataan. "Awesome miehet" varmasti ostais 180hv puhdasta (tarkoitan lähinnä ettei mitään crossoveria) reittipeliä jossa luotettavaa virityspotentiaaliakin
Niin on mutta silti ihan eri peli mitä xtrim re oli. Onhan noita pitkämattosiakin samalla pituudella vaikka minkänäköistä pulkkaa,
3500 pitkää 900 nelaria kyllä kaipaisi. Nykyinen 600ace Adventure tosi mukava reitillä ajella, tehoja vaan pikkuisen lisää. Mutta meneekö sitten ketteryys, jos pistetään painavampi kone.
Onko hinnat tulleet pikkusen alaspäin? Vaikuttas ainakin siltä 850 rave lähtis alta 20k ja 900 turbo xterrain n.22k
Alla Lynxin sivuilta kopioituna: Jos talvi on myös sinun vuodenaikasi, tee seuraavasta paras ikinä! Juuri nyt on paras aika nostaa ajokokemuksesi seuraavalle tasolle – tuliterällä 2025 Lynx-kelkalla. Kaupan päälle saat ennakkotilaajan huippuedut, tarjolla vain kevätennakossa: 1250€ arvoinen lisävaruste-etu, kun tilaat 2025 Shredder 850 E-TEC Tai Shredder 850 E-TEC Turbo -kelkan. 850€ arvoinen lisävaruste-etu, kun tilaat muun 2025 Turbo -mallin tai Brutal 850 E-TEC -moottorikelkan. 500€ arvoinen lisävaruste-etu, kun tilaat minkä tahansa muun 2025 Lynx-kelkan*. *Etu ei koske Rave RS, Rave 120 tai Rave 200 -malleja.
Noo kysellää hintoja etelän kauppiaan kans juttelin nii eipä hirveen aurinkoiset ollu ajatukset hyvityshinnoista