LYNX RAVE 800 -03 ja-04

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Ilves-kissa, 2/3/06.

  1. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Tai no nyt muistan näin on sattunu ennenki sillonki sammuneena painettiin kaasua ja teki samalla lailla... pytyt tyhjiksi ja varatulpat tilalle taas. Tämä tapahtui taas sitten ku oltiin hirvennuolukiviä viemässä. Tähän ei voi keksiä muuta syytä ??? Noh eiköhän tää keskustelu minun osalta jo ala pikku hiljaa riittään ei oo kuitenkaan enää minun ongelma ;D
     
  2. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vuotavat neulaventtiilit kaasareissa.
     
  3. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Juurikin näin. Kaverilla oli sama ongelma...
     
  4. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    No tiedä tuostakaan, mulla palo yksi tulppa -05 eikä sen koomin ole vikonut.

    Osta multa pois niin siinä on varmaan kittiä omiiin tarpeisiin 8) Tuohan on urheilukelkka, eikä mikään joukkoliikenneväline (en kyllä ymmäärrä miksi yhteen kellkkaan pitäisi saada koko suku mukaan, sitä varten on junia, tilatakseja ja linja-autoja yms.). Tekassaan sellainen sopiva paketti mihin kuuluu myös tuplapenkillinen Venture niin hoituu sekin seikka kerralla ;).
     
  5. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Mulla ei ole menny yhetkään, sillon vaihoin ku ostin ja onhan niilä koko kesäki ajettu.

    ..NGK:t, nehän ei tunnetusti kestä ??? ;)
     
  6. stm

    stm Well-Known Member

    Elä huoli. Ei oo menny mullakaan! ;)
     
  7. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Usein oon kuullu horinaa että noi ois kovia syömään tulppia, siinä on vika joka kannattaa korjata, jos se tuluppia pimentää. Jumiva imun luisti on yks mikä nuo pistää turraamaan.
     
  8. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Totta horiset, jos kampe vie tulppia niin vikahan siinä on eli ei muuta kuin tarkistusta ja säätöä.
     
  9. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Yhtään tulppaa en oo saanu kasisatkua viemään. Tosin ei ole niitä jumivia ryyppyjäkään kyl:D Ja on muuten tallissaki kaasua pumppailtu.
     
  10. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Niin leikkikaluksi se tuliskin eli kikkailuun ja reittiajoon, mutta pitäs myös keretä antaan morsiamelle välillä kyytiä ;)...ai miten se tähän kelkkaan liitty ??? No tuplapenkillä se on monin verroin hauskempaa! ;D Kelkan vaihto ei ole vielä ajankohtainen ehkä tänä keväänä, mutta haku on jo päällä.
     
  11. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    http://kelkkapalsta.com/vaihtokelkat/?uusi=0&id=32403 ;) ;D
     
  12. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Siihen nyt ei tuplapenkkiä tarvi, tai ees koko kelkkaa ;)
     
  13. stm

    stm Well-Known Member


    Joo, mennee koko kelkan luonne xituiksi jos siihen tuplapenkin laittaa. Mutta eihän se ole ku laittaa jos siltä tuntuu :)
     
  14. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Tarkotus ois vaihtaa penkki ajon mukaan, ainaki vanhemmissa penkki on vaan kahella pultilla kiinni ja penkin vaihtoon menee joku 5min. Käykö jostakin evo touringista penkki heittämällä paikalleen?
     
  15. stm

    stm Well-Known Member

    RAVEcrossiin ei ainakaan mene. Sitä penkkiä on siirretty etiä käsin ja se pohjaki siinä penkissä saatto olla vähän erilainen just sen takia että sen saa etemmäs. Niin joo ja reiät on sitten kans enemmän keulasa siinä tunnelissa.
     

Suosittele tätä sivua