Lynxin teippejä hakusessa

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Nalle, 25/2/09.

  1. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Olishan tämän toki voinut tunkea tuonne ostetaan -puolellekin, mutta luulen, että tältä puolelta vois apuja löytyä paremmin.

    Eli mistä löytyisi 1-sarjan Cobra Racingin, eli vm 92 mallin kuomuteipit.

    Kyseessähän on siis ensimmäisen Cobrakuomuisen teippisarja.. Sarja voi toki olla normi Cobraankin kuuluva, eli silloin joutuu vielä Racing -tekstin ihan itse väsäämään, mutta kunhan teippisarjan malli olisi oikea, niin yksityiskohtien leikkaaminen ei sitten enää olis temppu eikä mikään.

    Lisäksi, mikäli jollain on asiaan kuuluvaa tietoa, niin voisi valaista näin julkisestikin, että mistä noihin vanhempiin Lynxeihin kannattaisi teippejä metsästellä.. Onko jotain ihan omaa teippipajaa olemassa, vai onko näitä tarroja teetetty milloin missäkin?
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Mää luulen että joutuu teettää kuvien perusteella ja vissiin Kaiverrus Kallio, Rollossa on palvellut kelkkailijoita maininnan arvoisesti
     
  3. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vähän siihen tyyliin minäkin pahaa tässä pelkäsin.. Eli tuskin mahtaa originaaleja ihan helposti löytyä. Noh, koitetaan vielä parit putiikit kysellä ja tietty itse tehtaalta, mutta orientoidutaan teettämisoperaatioon.

    Vaan jos jollain olisi tarrasarjaa jopa hyllyssä, niin heti mulle viestiä ja päästään kaupantekoon.
     
  4. HuiFan

    HuiFan Guest

    Tuosta linkistä löytyy yhteystietoja, tekee ainakin noita pienempiä tarroja kuvista.

    http://www.hannulat.com/pictures/tarrahinnasto_0109.pdf
     
  5. Waari

    Waari Lynx Ranger V-800

    Ojanraudan kempeleen liikkeessä bongasin vanhoja tarroja pahvilaatikollisen varaosatiskin takana, kannattaa kysyä sieltä ja kysyessä patistaa etsimään eikä saa tyytyä vastaukseen että ei niitä ole..
     

Suosittele tätä sivua