MÖKÄPÖNTTÖ!?!??!?!?!?!

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä -richa-, 18/5/08.

  1. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    Eli tarkoitus olisi tehdä Polaris Indy 500 -98 mökäpönttö putkeen, mutta putki tulee suoraan ja kun putki loppuu ei ole äänenvaimenninta vaan putkesta tulee suora putki alas päin ja se on siiinä. Kuvia ei ole mutta kaikki joilla on kelkassaan tommonen hölmön näkönen putki tai tietävät sen niin kertokaapa, miten siihen mökäpöntön laitan?? Ja onnistuuko jos ottaa vaan kaikki kamat pois esim. ski-doon änkän sisältä ja sit vaan laittaa sen kiinni siihen nii silleenkö vai miten olisi hyvä???"? ;) ;D ;D ;D
     
  2. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    öö,siitähän mökäpöntöstä tulee vaan lisää painoa jos ei kerran vakionakaan mitään ole.
     
  3. edi189

    edi189 Well-Known Member

    hitsaat siihen vanhan tilalle isomman(paksumman) putken ;)
     
  4. himotas

    himotas Well-Known Member

    paskan marjat kannata hitsata :mad: ota KOKO putki pois ;D
     
  5. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    huolestuttavaa tuo mökäpönttöjen lisääntyminen, harva asia ärsyttää yhtä paljon kuin vanha raato hirveellä möykällä varustettuna
     
  6. eliäs

    eliäs Guest

    Hienommiksi ne mulla ainaki tuli.. eipä sitten puhutakkaan tuosta 440:stä...
     
  7. edi189

    edi189 Well-Known Member

    aika paljo on tosiaan näitä paljon-mölyä-tyhjästä vehkeitä... :p
    mutta sehän on kaikkien oma asia että maksaako kovan rahan tuommosesta pöntöstä joka periaatteessa vaan
    koventaa kelkan ääniä. eihän nuo suorituskykyä kovin paljoa paranna vaikka moni niin luulee...
     
  8. AK837

    AK837 Well-Known Member

    jossaki oli vertailu 800 summitilla( en ole aivan varma) slp:n, sno stuff:n ja vakiopöntön välillä, eli vissin käyttivät penkissä joka vaimentajalla niin vakiolla paras teho :D
     
  9. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Joo voi vittu, vaan on niitä uuemmissaki.. esmes 300 adventure länksi hiacen vaimentimella..

    iesus.
     
  10. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    http://uk.youtube.com/watch?v=FBMhp7Yjmtw sole pojat mikhän :D
     
  11. Anioldur

    Anioldur Polaris xc 600 sp

    Näistä mökäpöntöistä, että paljonkohan mahtasi maksaa tuommosee 600 xc sp:seen mökäpönttä? Että onko ne kuinka kalliista käytettyinä?
     
  12. Kimurantti

    Kimurantti 2021 3700 RE-Ferrari green

    Sillä sie sitten sen mölinän myit mulle ;)
     
  13. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    :D ei se sillon ärsyttäny ku itellä oli :D
     
  14. eliäs

    eliäs Guest

    mulla oli vakiollaki jo aika helekatinmoiset äänet kelepassa.. vaan nyt ne on hieman isommat kylläkin.. Mutta pitäähän se nyt herranjumala tietää että kelkka on käynnissä.. ::)
     
  15. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    Niii just pitää siinä kelkassa ääntä olla :D Pitää tohon jonkimmoinen pönttö vaikka vanha mopon änkkä laittaa tyhjäks ja laittaa kii nii sekin vaikuttaa jo aika paljon :D Siis ääneen tehoja ei saa millää mökäpöntöllä lisää sen tiesin jo aiemmin :D ;)
     
  16. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    vastapaineet saattaa olla sitte vituillaan :-X
     
  17. AK837

    AK837 Well-Known Member

    riippuu kelkasta, mulla ainaki ilmeisesti vastapaineet tehty ite putkessa, kun nytki on vapaavirtaava vaimennin paikallaan ja ei vaikuttanut toimivuuteen mitenkään.
     
  18. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    Ei liity tähän aiheeseen, mutta monen tuuman korotuspala ois paras laittaa tohon polariksen vakiotankoon, että olisi hyvä ajaa seisaaltaan ja istuultaan??? Itse olen noin 185cm pitkä?? :)
     
  19. edi189

    edi189 Well-Known Member

    kolme tai neljä tuumaa vois olla sopiva niin ei tuu liian korkea...
     
  20. muumi prox

    muumi prox 600 rs

    ei se 6 tuumankaa kovin korkee vielä oo vakiotankoon. ;)
     

Suosittele tätä sivua