Männät

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä FU, 20/2/07.

  1. FU

    FU Well-Known Member

    Jos männät ovat kauttaaltaan( lasittuneenmustat), ja männän renkaat OK! Mitä olette mieltä asiasta,ja onko vastaavanlaisia kokemuksia. Eli kestääkö kone ja kuinkahan kauan? Vaihtaisin kyllä uusiin mutta onjo 3:me viikkoa odoteltu,ja (VIIKKO) vielä pitäisi odotella.
     
  2. tolavi

    tolavi Member

    Vaikea on sanoa kestääkö vai ei, kun en tiedä mistä moottorista on kysymys. Mutta jos on kysymys urheilukelkan moottorista, varttuisin kyllä vielä viikon. ;)
     
  3. mstr

    mstr Well-Known Member

    No auttaisi ehkä hieman asiaa, jos kertoisit paljonko kys. männillä on ajettu ja mikä kelkka on kyseessä.
     
  4. Kwame

    Kwame Polaris Indy 500Carb -96

    Minkä hintaisia mäntiä porukka muuten on ostellut kelkkoihinsa? Jos vaikka puhutaan ihan tarvike männistä ?
     
  5. pekkisrace

    pekkisrace F5 -06


    Kovin on pitkä toimitus aika, mihin laitteeseen saa noi kauan mäntiä oottaa? Itse tilasin eilen ja tänään jo tulivat.

    Kai nuo tarvike männät aika lailla 50-70€ nurkilla taitaa pyöriä, se on sit eri asia mitä niillä tekee.
     
  6. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    597 rotax, ovh 132e kipale. Wiseco.
     
  7. FU

    FU Well-Known Member

    Kai sitä pitää mainostaa, että mihin vehkeeseen sitä odotellaan mäntiä!!!! Eli polaris fusion 600 06 ,ajettu n:3000km. No nyt on wisecot tulossa, lupailtiin perjantaille.Onko kenelläkään kokemuksia hyvät/huonot wisecoista?
     
  8. Kwame

    Kwame Polaris Indy 500Carb -96

    Eipä ole vielä Wisecoista kokemuksia muutakun monttupyörissä. Niissä ainakin toiminut ihan mallikkaasti. Vertailuna: Polaris Indy 500Carb -96 Wiseco 58e/kpl.
     
  9. PRO XR 440

    PRO XR 440 Storm 819,092

    Misstä perskules olet saanu WHISSHEKOT noin halavalla?? :mad: ;D ;D
     
  10. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Tätä mietin ittekkin, ku hinnastot tarjoo polleen 122e/kpl ohjehintaa.. Kait on ollu joku jäännöserä hyllyssä ja annettu pois pölyyntymästä.
    Ittekkin ostin Mobilin täyssynteettistä 2-tahti ölppää 5 litran kannua 40e, oli kuulemma ylivuotista. 8)
     
  11. slater

    slater pimpattu nytro

     
  12. PRO XR 440

    PRO XR 440 Storm 819,092

    Joo.. Jotku sanoo että viskositeetti laskee ylivuotisissa öljyissä!! Mutta sekin riippuu aivan missä sitä on varastoitu.(lämpimissä sisätiloissa vai kylmässä ulkovarastossa) Ja jos on epävarma ni lisää 1%tai 2%
    Itse ostin tässä kans Castrolin Snowmobile Race 2-t öljyä 38L ja vain 135,50 ja pk:t kuulu hintaan...
     
  13. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    4 litranen Extra2T synteettinen maksaa meillä 21,40e, kallis on se viides litra.
     
  14. Kwame

    Kwame Polaris Indy 500Carb -96

    Sorry, mua koijattiin ;D Puhelimessa kysyin myyjältä WISECON mäntiä ja kerroin että ne koneessa ovat tälläkin hetkellä, joten kai sinne samanmoiset laitetaan. No, eikun paikanpäälle hymysuin männät mukana ja myyjä rupesi niitä siinä sitten tutkimaan. " Nämä ovat Wisecon männät. Näitä saa 130euron kappalehintaan. Otatko ne vai nuo 58euron tarvike männät? " Hetken aikaa katselin silmät pyöreinä, enkä tietenkään viittinyt ruveta vastaan inttämään enää tuossa vaiheessa. Ei se sinänsä kauheana yllätyksenä tullut, kun tiesin että niitä ei oikeasti voi tuohon hintaan saada. Senpä takia tulikin kiire lähteä paikanpäälle, jospa vaikka olisi sattunut saamaan tuolla reilulla alennuksella ;)
     
  15. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Nyt tulee vähän koffia:

    Sulla on toi öljy osasynteettistä, itte ostanut samaa 4l/15e kannu....
    Mobil Extra 2T -öljy valmistetaan korkealaatuisista mineraaliperusöljyistä sekä erittäin suorituskykyisistä synteettisistä perusöljyistä. Harkitun lisäaineistuksen ansiosta moottori pysyy puhtaana ja savuttaa vähemmän.

    Mulla taas täyssynteettistä, jota olin halvimmillaan nähny 12e ja en osannut pitää 8e kalliina.
    Täyssynteettinen 2-tahtimoottoriöljy suuritehoisiin moottorikelkkojen 2-tahtimoottoreihin. Soveltuu tuorevoiteluun aina -40°c saakka. Pitää myös moottorin puhtaana. API TC, JASO FC ja ISO-L-EGD. 1L

    No halpaa on tääkin, jos on Neste 2-T Super Racing, normaalisti noin 8e/l... Tuo mullekkin pönttö tuohon hintaa ;) Vai oliko joku ylivuotinen, minkä sai halavalla ;)

    Ei helevetti, öljyn hinta vaan halpenee, mennää jo 70% alennuksilla... Mulle kans yks 20 pönttö?
     
  16. slater

    slater pimpattu nytro

    No halpaa on tääkin, jos on Neste 2-T Super Racing, normaalisti noin 8e/l... Tuo mullekkin pönttö tuohon hintaa  ;) Vai oliko joku ylivuotinen, minkä sai halavalla  ;)



    Ota yhteys suomussalmen KTK tai käy haje. Ei oo ylivuotista. ;)
     
  17. slater

    slater pimpattu nytro

    ;)



    Ota yhteys suomussalmen KTK tai käy haje. Ei oo ylivuotista. ;)
     
  18. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Ok, halpaahan se on, täytyy myöntää. Se hinta tippuu näköjään radikaalisti, ku astia isonee..
    On vähä mulla pitkä matka lähtee ajaa ja hakkee öljyä ;)
     

Suosittele tätä sivua