maton pidentäminen v-max-500

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä harrastaja, 25/12/06.

  1. harrastaja

    harrastaja Commander 600sdi 2009. Lynx enduro.2022.

    joo täytyy kai vaan totutella.toinen olkatappi pari-milliä pielessä täytyy se vielä säätää.
     
  2. harrastaja

    harrastaja Commander 600sdi 2009. Lynx enduro.2022.

    no niin säädin olkatappien kulmat ajatuksen kanssa.aurausta laitoin vähän reilummin
    ja avot.kelkastahan tuli ihan siedettävä ajaa.sukset leikkaavat käännöksessä paljon paremmin kuin alkuperäiset
    vaikka on pidempi matto.kääntyy paljon pienemmällä alalla.kiitoksia fiiperille neuvosta ;D ;D
     
  3. sipa

    sipa yamaha srx 700 vm-98

    tere.. itekki aattelin täs jos jatkas tosta räxästä vähän telastoa tuosta 307=345 eli mahtuuko alle sen jälkeen joku 38 harjalla oleva matto vai joutuuko tekeen jotain muutoksia.... ??? ???
     
  4. harrastaja

    harrastaja Commander 600sdi 2009. Lynx enduro.2022.

    no¨se maton pidennys ei tee tilaa korkeampi-harjaiselle matolle.telastohan vain pitenee taaksepäin.
    en tiedä tuosta 38.sin sopivuudesta itse mutta 32.korkea menee varmasti. jos sulla on ei ole jäähdyttäjät
    tela-tunnelin katossa.vaan astinlautojen alla.
     
  5. sipa

    sipa yamaha srx 700 vm-98

    mjoo tuo kysymys oli ehkä "vähän" väärin muotoiltu... ajattelin samlla laskea telasto jonkin verran alas käsin että saisin samalla hieman maavaraa suuremmaksi. katselin tuossa nettisivuja ja löysin sieltä mitä ne tuolla ison veden takana puuhastelee eli olisiko iso homma jos jos laskis tuota telastoa kuten tässä kuvassa ja miten se käytännössä menis, pitäskö ottaa huomioon jotain erityistä ja miten jousto menee jos laskee ton verran... http://www.mountainperformance.com/images/2000Tunnel10m2.jpg
     
  6. harrastaja

    harrastaja Commander 600sdi 2009. Lynx enduro.2022.

    joo tossa kuvassa on tiputettu telastoa jo reilulla kädellä.saattaa vetoakselikin olla alempana.
    en tiedä. mutta katso tuolta projektit osiosta siellä on ainakin yksi yamaha josta on pudotettu alustaa
    jonkin verran vähemmän.siinä on 38.korkea matto itse tiputin saman verran mutta en oikein saanut jousitusta toimimaan
    olisi pitänyt ilmeisesti muutella reaktiotankojen rajoittimien paikkoja.en sitten viitsinyt alkaa tutkimaan tarkemmin,
    ja laitoin takaisin alkuperäisiin reikiin. ;)
     
  7. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Tossa kuvassa on MPI tunneli, eli siinä on vetoakselikin reilusti alempana (Näkyy keltainen ketjukopan suoja)

    Oletko kokeillut haritusta...
     
  8. harrastaja

    harrastaja Commander 600sdi 2009. Lynx enduro.2022.

      :-[ no sitä haritustahan minä tarkoitin.meni´termit sekaisin.
    hyvä kun huomasit,joku voi ihmetellä jos säätää aurauksen puolelle.
    käy pian niin ettei reitin leveys riitä  ;)
     
  9. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Niistä vuotsolaisista. Ainaki mulla pelaa ja kääntyy ko laitoin liukumuovin suikaleen rauan alle, eli bout 8mm korotusta.
     
  10. harrastaja

    harrastaja Commander 600sdi 2009. Lynx enduro.2022.

    varmaan kokeilemisen arvoinen idea. itse laitoin alkuperäisiin peltirunkoisiin suksiin muovisuirut
    raudan alle auttoi melko paljon pehmeällä pinnalla.noi nykyiset sno-prot pitää ihan hyvin vakionakin.
    mutta varmaan votsolaiset tarvitsee noi suirut raudan alle.
     
  11. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Onko kulutus lisääntynyt jatkamisen myötä ??? Joko siellä on lunta,että olet päässyt umpisen ominaisuuksia testaamaan ??? :D Jaksaako viissatanen hyvin pyörittää tuota mattoa ???
     
  12. harrastaja

    harrastaja Commander 600sdi 2009. Lynx enduro.2022.

    tuli viime viikko ajeltua savossa kelkalla.hyvin jaksaa pyörittää pito ihan hyvä.kulutuksessa en huomannut juuri eroa
    paljon vie, niin kuin vei pätkä-matollakin.hangessa menee sen verran paremmin että itse olen ihan tyytyväinen.
    varsinaiset syvän lumen pelit ovatkin ihan eri juttu.reitillä ei ongelmia.satula täytyy korottaa ja tanko on sellainen
    väkkärä että se pitää vaihtaa suorempaan. ;)
     
  13. kone

    kone Exciter -87 Okkeli 8000 -81

    Onks toi 298 kg ton kelkan paino, vai mitä se keltanen lätkä tarkottaa? ;)
     
  14. harrastaja

    harrastaja Commander 600sdi 2009. Lynx enduro.2022.

    no juu aika lähellä kelkan ja kuskin kuivapaino.siis kelkassa ei bensaa ja kuskissa ei olutta. ;D ;D
     
  15. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Meillä on tuon lätkän mukaan painoa vain 255kg :eek: ;D
    Mistä muuten harrastaja hommasit tuon tunnelin jatkon ???

    E: ja miten tuossa tapahtuu nyt maton kiristys eli kääntöpyörien liikuttaminen ??? Ja oliko jatkot mallia bolt-on eli ei tarvinnu muokkailla ???
     
  16. harrastaja

    harrastaja Commander 600sdi 2009. Lynx enduro.2022.

    tunnelin jatkon kanttasin itse 2.mm alumiinista.hinta hurjat 3.eur. ja hyvin kestää nostelua
    maton kiristys tapahtuu niin kuin ennenkin.siirsin säätöpulttien vastapalikat liuku-rungoista
    jakopaloihin joissa oli valmiit reiät niille.eli poraat palikoitten niitit irti ja ja laitat vaikka pulteilla
    (niin kuin itse tein)kiinni jatko-paloihin. ja se siitä :)
     

Suosittele tätä sivua