mulla sama! 377:ssa ei yhtään tulppaa ole menny. ajettu yhillä tulpilla ties kuin kauan ;D muista millon viimeksi vaihtanu
Meikä vannoo myös T- eli "lentokone" tulppien nimeen. Ne rokkaa rotaxeissa! Takana n. 8tkm lynxillä ja skidoolla
Täällä on sama ongelma Yksi tulppa vain menny, kun isä unohti imun päälle ja ajoi liikaa. Turhan säästeliäs kone tuo kolmeseisei, rahaa ei mene millää ;D
Itelläni kyllä on ngk:t kestäny. Densoista minulla on ollut pelkkää huonoa kokemusta vaikkakaan ei kelkoissa. Kyllä ngk kestää kun älyää ostaa oikean malliset.
Nyt on kans alkanu nkg:hen luottamus lopullisesti mennä.3sarjaa poltettu jo br9es tulppaa tuossa v-max 700 cc:ssä.Kipinä tulee,mut ei anna nähtävästi paineessa,paikalle kun heittää viimevuotiset br9eya:t niin pelaa täysin,mut ei mistään tunnu löytyvän.Samoin jotkut bosch:in ikivanhat pelaa täysin....Mitkäs heitetään seuraavaks myllyyn????
ngk racingit,hyvin kestää . tosin kestää tavallisetkin jos on säädöt kohillaan ja laite kunnos ,niin varmaan kestää vehkeessä kun vehkeessä ;D
Minä käytän kaikissa vehkeissä NGK:ta. Viimeksi meni tulppa vuonna -97 ja sekin sen takia, kun kaupassa ei ollut tarpeeksi pieniä tyhjäkäyntisuuttimia. Championista isä aikoinaan minulle opetti:"Poika, tuolla championilla et saa edes reikää tukkoon."
Dendon tulppia olen käyttänyt, iridiumilla kaksi talvee vaihtamatta. Ngk toimii hyvin ainakin nykyisessä, tyhjäkäynti on myrkkyä tulpille. Ainakin Rotaxin koneet hylkii tulppia (sdi varsinkin), kaasarivehkeissä ei mitään ongelmia.
joo kyllä ngk on aina pettänyt paitsi lynessä en tiedä mikä siinä on mut niiin se vain on autossakaan ne ei tosiaan pelaa... tällä hetkellä käytän ainoastaan championin racing tulppia ja ovat kestäneet ikinä eivät ole pettäneet, denson iridium tulpat ovat myös hyviä kuuleman mukaan itsellä ei kyllä ole kokemusta....
huonoja kokemuksia ngk:sta, kilpa-auto polttaa niitä koko ajan ja toi 440zr catti ei oikeen kans pelannu noilla ngk:lla nyt kelkassa densot ja lähtee viimestään 2 nykäsyllä käymään ja hyvin pelaa....