Moottorikelkka & atv messut Jyväskylässä 14.-15.10.2006

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 8/8/06.

  1. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Näemme sitten J-kylässä 14-15.10 Sielä ALLE 18-vuotiaiden mehukesteillä:)
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ei se kaikki ole ihan sitä miltä näyttää, ei sitä kiinnosta tuo mu romu yhtään ja muutamia kertoja ollut mukana kattomassa kisoja ja valittamassa kylmyyttä. Ittensä se sotkenu remonteissa kun olen tarvinut lisä käsiä...mutta jospa se aivopesu joskus onnistuis, tosin perhefarmari kelkkaa meille ei tule
     
  3. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Meinasitko Rsu olla kaks päivää? Ja missä yövyt? Itsekkin vois harkita molempien päivien siellä luuhaamista jos yöpaikka löytys.
     
  4. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Eiköhän siellä tuu taas pyörittyä kuten jo monena vuonna. Ehkä molempinakin päivinä. Emännän kanssa luonnollisesti, onko joillain sellaisiakin joita ei kiinnosta? :p
     
  5. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Paikalla ollaan tod. näk. kumpikin päivä :) Pitää olla polttamatta lomia ;)
     
  6. mohikaani

    mohikaani Tahtooo LUNTA!!!!

    Päätettii tosa Kaks-Seiskan kans et mukana ollaan ;D ja minä päätän että kumpanaki päivänä ;)
     
  7. Kaks-Seiska

    Kaks-Seiska Lynx 5900

    Ai me jo päätettiin ;D No kai se sitte on päätetty mikä päätetty. Sinä saat sitte järjestää todeksi tuon päättämäs kahen päivän päätöksen ::)
     
  8. mohikaani

    mohikaani Tahtooo LUNTA!!!!

    Eihän tuo ole ku järjestely kysymys :D
     
  9. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Vanhaan hycvään aikaan kun käytiin Rovaniemen näyttelyssä.... Ne vasta oli nayttelyitä. Maksoi aika paljon.....

    koko pitkä minkkiturkki.... 125ccSkootteri..... huhuhhh.. Ei vielä uskalla ees arvaikka Jyskylää....
     
  10. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Oli ne messut aika HUHUH!
     
  11. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Kääh käh  .... Se on tämä nuoripolvi saanut alkunsa vasta  näitten messujen jäleen  ;D ;D

    ( Ne on maksumiehiä vasta muutaman vuojen päästä.)
     
  12. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Juu,

    sinänsä harmi että Rovaniemeltä kuihtu noi messut. Ne oli kuitenki monille etelänki eläjille hyvä "ruskaretki" kohde. Meininki oli usein aika legendaarista Pohjanhovin jälkikelkkailuineen ym.

    Tuli muuten mieleen tapaus josta olen vieläkin katkera, en nimittäin voittanut kelkkaa arvassa vaikka läheltä piti.
    Menimmä kaverin kans asiasta tehen kuunteleen sunnuntaina sen arvonnan tuloksen. Juontaja aloitaa "kelkan voittajan
    etunimi alkaa J:llä ja sukunimi S:llä" ! jumankekka, olin ihan varma voitosta, siitä siihen etten jo bensoja lähteny ostaan!
    No noi etukirjaimet ei riittäny, juontaja jatko " Voittajan etunimi on Jani". No hemmetti siinä vaiheessa aloin jo sopia kauppoja
    edellisestä pailakasta. Asia eiku parani ku Juontaja pihisti "Voittajan nimi on Jani Si......ppoonen (tms)". Tuossa Jani Si.. vaiheessa
    meikä alko jo varovasti tuulettaan ja ottaan pari askelta kohti lavaa. Kunnes se juontajan pirulainen lausui loppuun tuon nimen.
    Ei kait siinä auttanu ku niellä karvas tappio ja perua pari voitonhuumassa sovittua kelkkareissua. :mad:
     
  13. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    ;D Ei nuin voi käydä muutaku huonossa kotimaisessa TV-sarjassa!

    Voit ainakin hyvällä mielellä sanoa että "melkeen voitin kelkan"
     
  14. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    JOS saan luvan ( vaimolta) ja tuun Jyskylään... ja menee reissu överiksi ja pari päivää pitkäksi, voinko Jani käyttää tätä sun juttua siinä selvitysmies vaiheessa.? Siitä saa hyvän selityksen ja voi saada vielä silityksen hiuksiin siitä kuinka onni ei potkaissutkaan . harmi :-[
     
  15. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Ja ilman ja muuta, mutta en ota vastuuta selityksen toimivuudesta. Minä ole tosin hyvä keksimään uusia, joten jos selitykselle on tarvetta
    niin eiköhän se keksitä... ;D
     
  16. Quattro

    Quattro kelkaton

    No keksippä mullekin selitys vaimoa varten että miksi on taas ens talvena lähettävä Lappiin kelekkailemaan kolmeksi viikoksi.
    Sen ku teet niin saat arvonimen: Finska Förklaring :)
     
  17. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Tohon tilanteeseen vois toimia lyhyesti: Pitäis tehä PIENI kelkkareissu yhteiskunnallisen hyvän nimissä. Tarkoituksena on kerätä verotuloja kulutetun bensan muodossa. Verotulot tilitetään kansainvälisten öljy-yhtiöitten toimesta lyhentämättömänä Suomen valtiolle, joka käyttää rahat valitsemiinsa hyväntekeväisyys kohteisiin. Niin ja muistatko sen mun kaverin..... niin juuri Kylmiksen: Se EI ole lähössä mukaan.

    Eiköhän tuolla ainakin pidennetty viikonloppu irtoa. ;D
     
  18. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Hööh Jani.... minähän sen reissun järjestän.. ;D
     
  19. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Eikös olis kuitenki parempi ettei tuota mainita  ;)

    "kukas tän reissun järjestää?" No se on se yks kylmis
     
  20. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Nooh.. eipä ole pyyhkeitä tullut kun olen järjestellyt reissut.pikimmiten "pojat" on kyselleet pääseekö mukaan uudestaan....
     

Suosittele tätä sivua