Moottorikelkka & atv messut Jyväskylässä 14.-15.10.2006

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 8/8/06.

  1. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    No BABLO on ainaki messuravintolassa... :p
     
  2. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Jaakkonää Hemmo toben tarroja, jos tulis kysäseen sulta ;D
     
  3. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Kaikki sitten pyytään Hemmolta, suurelta friiraid staralta nimmareita, niin se saapi uusia ponsseja  ;D ;D
     
  4. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Oho, isot messut Jyskälässä. Rovakirkolla ei ollut ikinä Ponssen osastoa kelkkamessuilla.
     
  5. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Jaa sillälaillako niitä nykyään saa? Jos se on nuin helppoa niin tarjoan jokaiselle munkki kahveet joka tulee pyytämään multa nimmaria ;D Vois vaikka ensiks ton Sumekon tuosta napata ja sitte vaikka AllRightin ja ja vaikka sen ToBen ja ja ja...


    (pitäs vaa ensiks jollaki sinne päästä :( )
     
  6. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Kerpele kun sie säikyttelet... mie jo aattelin että joka hemmetin paikkaanko nekin tunkee, mutta sitten lukasin ylemmät viestit ja helpotus oli suunnaton :D
     
  7. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    ;)
     
  8. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Jyväskylän kelkkimessut

    Näinköhän tämä aihe oli jo, jos näin niin nyt on kaksi.

    Yritin tuossa iltana eräänä etsiä tietoa, mistä kyseiseen tapahtumaan saapi lippuja ennakkoon. Ja noin yleisesti, tapahtumasta löytyy googgelilla varsin huonosti tietoa. Mistä moinen, eikö kukaan todellakaan ole vääntänyt mitään sivua mihinkään tapahtumasta.

    Jyväskylän paviljongin sivuilta löytyy oikeastaan ainoat tiedot tämän vuoden tapahtumasta. No, All Right:n sivuilla mainitaan hitusen messuista.

    Joka tapauksessa, en todellakaan aio lähteä jonottamaan sisälle pääsyä tunniksi ulos kylmään. Liput pitää saada ennakkoon ja sitten tullaan.

    Eli, onko vika nyt kuitenkin mun hakusanoissani ja onko niitä ennakkolippuja sittenkin jossain tarjolla..
     
  9. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Re: Jyväskylän kelkkimessut

    Jaa-a. Eipä mun käsittääkseni kelkkamessuille ole ikinä mitään ennakkolippuja saanu. Vapaalippuja kylläki... 8)
     
  10. Masai

    Masai Well-Known Member

    Re: Jyväskylän kelkkimessut

    Menee oikeaan aikaan siihen ovelle niin ei tarvii jonotella!!!
     
  11. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    [yhdistetty]
     
  12. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Joopa joo.. Viime vuonna mentiin vapaalipuilla tyylikkäästi ja nopeasti sisään.. Mutta.. Kotimaisen kelkan ostaja ei saakkaan vapaalippua.. Myyjäliike kyllä maksaa sen, mutta järjestely on niin syvältä, että se pitäis ensin itse jonottaa.. Hohhoijaa.. Vaan ei mahda mitään jos ennakkolippuja ei ole eikä tule.. Ehkä seuraavana vuonna sitten..
     
  13. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vapaaliput hoitui viimevuonna hienosti, nyt ei tietoa, saattaa joutua maksamaan ihan ite. :eek:
     
  14. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Mulle on herttaisen yhdentekevää, maksanko lipuistani vai en, mutta varmaa on, etten niiden vuoksi jonota.
     
  15. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Seon mentävä sitten vaikka katosta läpi ;D
     
  16. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Tähtäänkö pollen vai jammun osastolle.. Kummassa on parempi alusta, alastuloa ajatellen.. Sherpan päälle en ainakaan hyppää..
     
  17. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    Ilmanen kyyti ja lippu muistaakseni ku vilauttaa ac rekkaria ;D
     
  18. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Eli VT6:n varteen pönöttämään lappu kourassa toivoen että joku ottaa kyytiin ja ostaa mulle lipun :D

    Auttaako lippis ja takki?
     
  19. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Jep... päätin etten lähde Jyväskylään ::)

    ( tai vaimo päätti mun puolesta )
     
  20. Quattro

    Quattro kelkaton

    Meiltä lähtee kerhon porukka linja-autolla (ei lentokoneella) lauantaina, se kun vaan sattuu olemaan joidenki työpäivä :mad:
    Pitää kai lähtee omalla kyydillä sunnuntaina pistäytymään, ei oo Paviljongissa enää niin ryysistäkään ku lauantaina.

    E: Lähtiskö Kamppi messiin...
     

Suosittele tätä sivua