Mukava kortti tuli näin joulun jälkeen

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä AnttiT, 31/12/08.

  1. AnttiT

    AnttiT Well-Known Member

    Tällainen tuli sitten postista joltain niuholta.

    Tilannehan on sellainen, että tulee ajettua tuohon reitille tietäpitkin n. 200m ja aina rauhallisesti. Tie on vielä sivutie. Joku on kuitenkin ottanut tuosta näköjään vähän herneitä nenään. Tänä talvena olen varmaan kelkallakin ajanut vasta viisi kertaa.

    Toivottavasti tuosta saa jotain selvää.

    [​IMG]
     
  2. racing91

    racing91 Ski-doo Rs 600

    vaikka ajais kuinka sivus ja hiljaa jne... aina joku valittaas :) ja kirjottelemas lehtiin
     
  3. julli82

    julli82 Well-Known Member

    Saisko kuvan myös etupuolelta. ;D
     
  4. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Joo just, ainahan ne kilvet on poliisin tiedossa ;D

    Ois pari hyvää tarinaa kesästä, mut ei verenpaine kestä niitä tähän kirjoittaa ;D ;D ;D
     
  5. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Voi jumalauta! "Sinua tarkkaillaan" ;D ;D Saako nauraa ees hieman. :D Oikeesti jos mun naapurit ois tollasia, nii meikähän istus suunnilleen vankilassa. Joka viikko aina oon ajanu ohi teitä pitkin ja pihalla tullu kaiken maailman pelejä kierrätettyä, mutta ei yhtään valituksen valitusta oo kuulunu. Voin sanoa jo, että on maailman parhaat naapurit. :-*
     
  6. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    joku vanahus jolla ei ole muuta elämää... ;D
     
  7. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Onneksi olkoon, naapureiden suhteen..
     
  8. Teräsmies76

    Teräsmies76 Well-Known Member

    ;D ;D
     
  9. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Nuita "siviilipoliiseja" löytyy joka kylästä, ei tuosta kannata ressiä ottaa.
     
  10. maaza84

    maaza84 polaris super sport -97 488 fööni

    no tuokin on vähän samanlainen kuin mulle kerran oli kuulemma poliisille lähetetty kuva materiaalia jne ja paskan mrjat sanon mä ;D ;D ei ne voi mitään enenkuin "rysänpääl yllättävät" ;D ;D
     
  11. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Olihan meiänki herra naapurin herra ottanu minusta viteota useampaanki otteeseen ja kuvia yms. ja lähettäny poliisille ::)
     
  12. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    AINIIN!! Eikä minkään ns yhteisenhyvän vuoksi, vaan vittuillakseen..
    Sama paskapää on katkonu meiän sahasta remmejä ja vejelly puukolla lautasanteenin johtoja ja Tunkenu rattorin tankkiin sokeria saippuaa lunta loskaa ja hiekkaa :mad: :mad:

    Eikä oo korvauksia saatu ja siihen sahan remmeihin meni ab. 500€ ja rattorin remppaan oliko se ny 5000€!!!! :eek: Plussaksi kaikkea muuta paskaa mitä se ny on keksinny :-X
     
  13. znood

    znood Guest

    tommosella ei ole yhtään mitään väliä, kun ei ole edes omaa nimeänsä uskaltanut kirjoittaa joten tuskin poliisissakaan otetaan kyseisen pellen juttuja vakavasti :D
     
  14. Von Heinrich

    Von Heinrich Netti kelkkijä

     
  15. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Ainiin.. Herra naapurin herra on avohoidossa joten se saa tehä ihan mitä halvaa.. Sit vasta laitetaan oikeeseen hoitoon ku tappaa jonku tai jotain vastaavaa :-\
     
  16. znood

    znood Guest

    sittenhän se voi "kaatuilla itsekseen" sielä pihamaalla jos satut näkemään tihutöissä
     
  17. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Herra tekee ne työnsä aina ku ollaan jossain lomilla niinku viimeksi oltiin tenolla ja meni lautasanteenin johot..
     
  18. maaza84

    maaza84 polaris super sport -97 488 fööni

    joo niin mäkin luulen ei poliisit ota tuota vakavasti ja jos ottaa niin kieltää kaiken minkäs se sit sille voi. ei niin mitään voi ;D ;D
     
  19. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Kyllähän ne sen tosissaa otta , mutta minkäs mahtavat ku suomen lait on niin tyhmiä että hullut pyörii vaan avohoidossa ja kaikki mitä ne tekee niin pistetään vaan ylös mutta muuta ei tehä :-\
     
  20. maaza84

    maaza84 polaris super sport -97 488 fööni

    no jos kelkalla ensim ajaa tiellä taikka suojatiellä siit saa rikesakon ja vaikka kuinka asiallisesti ajaisi :'( mut kun nuita valittajia riittää ja haluaisivat poistaa koko kelkkailun suomesta mut siinä kun yrittävät mä ainakin ajan ja ajan ;D ;D
     

Suosittele tätä sivua