Ohjaustangon racing päät.

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Päällikkö, 9/1/06.

  1. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Tulipa nuokin laitettua vuosi sitten. levittää sopivasti tankoa jos ajelee muksujen kanssa , mahtuu kahdet lapaset pitään kiinni tangosta.
    paikassaan ihan kivat mut tuon korokepalan ja koukkujen kanssa  rantarisukoiden läpi ajaessa saa kyllä varoa näppejä ;D
     
  2. hesseli

    hesseli Well-Known Member

    mulla on ihan iskemättömiä yks pari tallissa jos joku tarvii!!!

    tuli väännettyä rosterista tanko lynxiin niin jäi käyttämättä
    mallia otin artic catin snoprosta ja laitoin myös kyseisen laitteen kahvakumitkin ja hyvä on vedellä menemään.
     
  3. tek

    tek Lynx RE E-Tec -15

    Onko kukaan istuttanut noita mutkia Lynxin sarviin.Ainakin Evossa tupin päästä kun katsoo niin sisältä tulee piuhaa ja pää ei ole pyöreä vaan yhdeltä kohtaa "lovettu" sisään päin. Ei kai noilla mitään tee mutta olis eri tehokkaan näköinen :)
     
  4. mikk1-

    mikk1- Polaris Pro Xr 440 -05

    Itse ostin kans Duelilta noi ja hintaa kertyi ihan mukavasti, 25€ kpl.
     
  5. tek

    tek Lynx RE E-Tec -15


    Eikö kukaan ole laittanut? Vai tuliko niin huono ettei kehtaa tunnustaa? :)
     
  6. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Cobrassa o paikallaan
     
  7. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Ennen en ollut edes ajanut jossa olisi koukut, ja kun hommasin tämän F6:n pari vkoa sitten ja yhden 47km lenkin kerkisin heittää, niin huomasin että tässä AC:ssä vakiona olevat loivat koukut ainakin toimii mulla reitillä suorallakin jossa loivia hyppyjä.

    Aavistus(tai sit vaan kuvittelen) lisää varmuutta tuli koukkujen kanssa, kun kahvaosa on leveämpi. Ja ainakin nämä AC päät kun ovat myös hieman taaksepäin(eli itseesi päin) vinot, niin ainakin teoriassa jos normi tupeilta käsi sattuisi irtoamaan, näistä voi saada "uuden" otteen ilman koko koko kropan taaksepäin retkahdusta.

    Ja jos kiinnipitää tangon mutkasta(jossa päät alkaa taittua) sormenpäillä, niin pikkurillikin on paremmin mukana "pidossa" kun tupit ovat hieman taaksepäin.

    Suosittelen.
     
  8. tek

    tek Lynx RE E-Tec -15

    Nyt ne on laitettu ainakin yhteen evoon. Kohtuu veemäinen homma johtuen lämmittimistä.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. urho

    urho Lynx rs

    Itsellä löytyy tangosta koukut ja mielestäni ainakin ihan hyvät systeemit, vaikka ei aina ihan sielt koukkujen päistä kiinni pitäisi niin kyllä mutkissa ne on ihan hyvät, kun vertaa kelkkaa mistä niitä ei löydy.
     
  10. na$1

    na$1 600rr -09

    joo kyl noi koukut auttaa mutkissa roikkumiseen.. ja kyllä siä kaasunki puolella sitä koukkua tarvii. itellä jarrulla on 90' ja kaasulla 45'.
     
  11. harza

    harza Well-Known Member

    Aika naurettava tuo hinta, siinä tapissa on muovia sama määrä kuin muovi ämppärissä, ja ämpäri maksaa 1€ :eek: ::)
     
  12. Rasvanäppi

    Rasvanäppi Mach 1 -89 projekti ja pari lynen raatoa

    Meillä pittää tehä tuommoset ite...ois yhet aihiot tuolla tallissa jemmassa eikä maksa mitään ;)
     
  13. Harald

    Harald Well-Known Member

    Pikkukoukut löytyy ja omaan tyylini ovat todella tärket tykkään roikkua reilusti niistä..
    Koukut ovat ~45asteiset, ne riittävät ainakin itselleni.. ;)
     
  14. harza

    harza Well-Known Member

    Näin täytyy toimia! 8)
     
  15. stm

    stm Well-Known Member

    Itekki olen oppinu tykkäämään nuista koukuista. Ainoa HUONO puoli niissä on se että olen pari kertaa tempassu reiden oikein makiasti niihin. Seki vain nuilla pitkillä 90*:lla. Ite en ole koskaan laittanu nuita ite lisättäviä koukkuja vaan olen ostanu uuden känkkyrätangon. Jotenki en osaa luottaa tuommoseen pultattavaan versioon.
     
  16. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    ei ole koskaan ollut, nyt sitte heitin Reviin paikoilleen känkkyrä tangon. AIVAN ehottomat kamppeet, paljon helpompi ajella reitillä ja ummella :D
     
  17. tupla-x

    tupla-x Well-Known Member

    Joskus firecatissa oli koukut ja sitten seuraavassa kelkassa kun ei ollut niin tuntupa hankalalle ::) Nyt taas on koukut tangon päissä niin ohan eri ajaa ennen kaikkea mutkat sekä umpisella.
     
  18. jakkis

    jakkis Lynx Safari 400 & Cobra enduro

    Laitoin koukun estämään kahvan pyörimistä, hyvin toimii siinäkin tärkotuksessa. Sittemmin huomannut että on ne hyödyliset muutenkin, pelastanu kerran tippumasta kyydistä.
     
  19. Makezi

    Makezi Well-Known Member

    Ois tarkotus revihkään lyödä tommoset racinkipäät. Onko asennuksessa mitää ongelmia kahvanlämppäreitten kanssa?
     
  20. jakkis

    jakkis Lynx Safari 400 & Cobra enduro

    Vain jos käsienlämitimien kaapeli on tangon sisässä.
     

Suosittele tätä sivua