POLARIS 2011

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Ike, 23/11/09.

  1. Janson

    Janson Belarus

    Vs: POLARIS 2011

    Liekköhän tuo normaalia sissäänajo vaiheessa?? Epäilen...
     
  2. kKon

    kKon Well-Known Member

    Vs: POLARIS 2011


    mulla oli kans tullut vähän öljyä tuonne. suojarasvoilta vaikuttavat, ja hakee tuo pakoputken tiivisteet paikkansa..
     
  3. jantteri83

    jantteri83 Polaris RR

    Vs: POLARIS 2011

    komia kampe ;D mistä mulle proxiin tuommonen jakkara tahtoo.. :p
     
  4. miki

    miki Guest

    Vs: POLARIS 2011

    Joo, se pakosarjan "donitsi" hakee paikkaansa aluksi...pitäis loppua vuotamasta ku kilsoja kertyy.

    edit; tuossa konehuoneesta yleisnäkymää...ja rasvat pohjalla ;D

    [​IMG]
     
  5. Janson

    Janson Belarus

    Vs: POLARIS 2011

    Huh. Hyvä että pääsi pelkällä säikähdyksellä :eek:
     
  6. JLo

    JLo RMK 800 -11 & XLT Special -94

    Vs: POLARIS 2011

    Täällä kans sama homma.
     
  7. karvis

    karvis RMK PRO 800 2011

    Vs: POLARIS 2011

    1002 km mittarissa poro rmk:ssa ja vielä liikkuu.
     
  8. Janson

    Janson Belarus

    Vs: POLARIS 2011

    jo on ehtiny :D
     
  9. JKK

    JKK Polaris IQ 700cfi dragon -07

    Vs: POLARIS 2011

    Onko se Janson muistanut ulkoiluttaa rushia? Ei ainakaan tänään näkynyt joella. Olen nimittäin ootellut, että tulisi ensimmäinen rushi vastaan. Mites se alusta muuten pelaa?
     
  10. Janson

    Janson Belarus

    Vs: POLARIS 2011

    Ei ole tullunna ulkoilutettua. Alustasta paha mennä vielä ton 10 km perusteella sanomaan mitään. Mutta kyllä se ensviikolla liikkuu :)
     
  11. ape

    ape SKS 850

    Vs: POLARIS 2011

    Kellään tietoa mistä vois ottaa virtaa xenoneille 800:sesta?
     
  12. miki

    miki Guest

    Vs: POLARIS 2011

    RMK:ssa ainakin on tasavirtapiuha (pariliitin) mittareiden takana...siitä otin gepsille virran. Se on 2A:n sulakkeen takana..sulake löytyy keulanpuolelta, läheltä sitä tasavirtapirtoketta varin puolen.
     
  13. EduX

    EduX 146" 9R

    Vs: POLARIS 2011

    mistäs sellaisen Pro RMK:n oot hommannu kun Kittilän kauppiaan mukaan niitä ei tuotu Suomeen ollenkaan, vaan kaikki on tavan RMK:ta?
     
  14. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: POLARIS 2011

    Eikö keväällä kauppansa tehneet saanu kuiten noita?
     
  15. Janson

    Janson Belarus

    Vs: POLARIS 2011

    niin eikös ne ennakko tillaajat saaneet?
     
  16. miki

    miki Guest

    Vs: POLARIS 2011

    noup, keväällä niitä kyselin eikä niitä tuotu/saatu maahan...sveduistahan noita olis saanu keväällä tilattua, eikä olis tarvinnu tyytyä 155 lyhyeen ;D

    Net oranssit Assaultit on mun käsityksen mukaan kevään ennakkotilauksista (ennakkotilaajan etu yms.)..osa kauppiaista oli tilannu niitä ja muitakin malleja omaan varastoon, jotta olis jotain myyä syksylläkin. Ilmeisesti ainakin kaikki pitkät mallit on pitäny tilata jo keväällä, mitään ei ole saaneet sen jälkeen...kauppiaatkaan.
     
  17. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: POLARIS 2011

    Tänään käväsin Tarvikekeskuksessa kuivatyyppäileen RMK:ta rauhassa ajatuksen kans. Hattua pitää nostaa Pollelle: Ihan saakelin hyvän tuntosen kelkan ovat tehneet! Vertailin vasitella ajoasentoa M:ään ko ne oli siinä about vierekkäin. Ero ei oo iso ja uskosin että omaan käteen se istus melko iisisti. Kuskin paikka on saatu hienosti keskelle eikä oo lähetty tunkeen kuskia suksien päälle. Ainoa miinus on että RMK:ta ei saa ko työmies-pitusina :( Kaivasivat sen wanhan 141" pitkän telapituuden takas mallistoon ja RMK runkoon niin siinä ois makosa kampes. Switspäkki on erilainen, ei oo mun mieleen. RMK tuntu mahtavan keveältä jopa betonin päällä. Kierrejouselliset iskarit keulassa tekee kelkasta makian keveän. Cateissa käytettävien Floattien pintakovuus tekee kelkasta jämymmän, toki ei omaa kelkkaa voi missään nimessä jäykäksi haukkua...

    Kynnet syyhyää että pääsee joku päivä tuota testaan :) Jos Catti tekee seuraavasta M:stä jonku XP:n kopion (eli tunkevat pitkän telan siihen snopro runkoon ilman suurempia muutoksia), niin mun tuleva kelkka on RMK. Tosin tässä konkurssissa saattaa mennä usiampi vuosi ennen ku kelkan vaihto on ajankohtanen... ::)
     
  18. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: POLARIS 2011

    Olis sen PRO:nki muuten saanu! ...mut onneksi tulin vissin järkiin. ::)
     
  19. karvis

    karvis RMK PRO 800 2011

    Vs: POLARIS 2011

    2 suomessa mun tietääkseni nuita. tää mun oli esittely kelkka.
     
  20. miki

    miki Guest

    Vs: POLARIS 2011

    Joo, siellä vissiin on niitä asiakkaille meniviä kelkkoja ennen luovutusta/kilvitystä...mun kelkka oli siellä hallissa kans esillä.

    Onhan ne Assaultit 146":sia jos pätkää kaipaat, tosin leveällä keulalla...saattaa olla tuo pätkempi kunnon lumilla samanlainen pystyyn kampeaja kuin edellinen malli. Olis mukava kokeilla sitäkin. 155":sen etu on kyllä just se, että se ei ole heti keulimassa katolleen.... Tosin taas tuo 155":nen on sitten kuitenkin kankeampi pyöritellä ja sitä on kuitenkin aika määrätietoisesti paiskottava vrt. uus 146"nen summitti. Mutta onhan tuossa iso ero siihen -09 assaultiin, ei ole enää samanlainen tiiliskivi ;D
     

Suosittele tätä sivua