polaris pro x2 alustan säädöt...

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä __ARSKA, 29/10/06.

  1. __ARSKA

    __ARSKA Member

    ois kiva tietää minkälaisia säätöjä muilla on kyseisessä kelkassa..?jousien kireyksistä...etujoset...?onks vakiojousilla...?telaston etuiskari jousen kireys...telaston etuhihnojen kireys...?takapukin palikoitten paikoista ja takapukin alakiinnitys...?hyvältä kelkka ihan tuntunu mut viimesetkin säädöt....sit ois tietenkin onko kukaa muuttanu variaattorin säätöjä...?jousia esim....tai painoja...
     
  2. Dome

    Dome New Member

    Itse olin kanssa tyytyväinen oman Pro X2 säätöihin, kunnes kokeilin toista samanlaista..

    Kelkan säädöt oli laittaneet uusiksi Menokone Racingin pojat eikä hintapolitiikka kuulostanut pahalta..
    Joten otin yhteyttä heihin heti kotiin päästyäni ja sain sähköpostiini tarkan kyselykaavakkeen ajatavasta, paikoista ja toivomuksista.

    Pohdinnan jälkeen päädyin siihen perusteellisempaan muutokseen, eli irroitin ja lähetin pojille : kaikki iskarit, kytkimen sekä variaattorin.
    Tavarat lähetin maanantaina ja ne tuli matkahuollossa takaisin torstaina!

    Laskukaan ei päätä huimannut ja kelkkan luonne muuttui aivan erinlaiseksi. Pojat olivat simmittäneet iskarit uusiksi, vaihtaneet uudet jouset, vaihtaneet kytkimen ja variaattorin jouset.

    Vaihdoin juuri kelkan -06 Fusion Raceen ja aion lähettää myös tästä kelkasta iskarit ym muutettaviksi pojille.
    Sain jälleen uuden kyselykaavakkeen jonka perusteella minulle simmitetään iskarit, aika hyvä systeemi koska kaikille ei kuitenkaan sovi samat säädöt....

    kysykää pojilta lisää, minä ainakin olen tyytyväinen! www.menokoneracing.fi

    PS. Iskareiden tekijä on kokenut ammattilainen ( mm. F-1, MM ralli, F-3)
     
  3. dafunk

    dafunk Polaris Fusion 600 HO -06

    Olen samaa mieltä. Noi pojat osaa hommat ja palvelu pelaa.

    Multa rupesi racesta etupukin iskarin lisäsäiliön letku vuotamaan. Oli luultavimmin osunu johonkin kun oli revennyt keskeltä.
    Kävin tiedustelemassa paikalliselta polaris myyjältä uuden hintaa ja tarjosi 84 euroo...melko kallista :'(

    Kysyin Menokone Racingiltä olisko niiltä jääny käytettyjä ylimääräsiä. Eipä ollut, mutta sanoivat että voivat tehdä korvaavan
    tilalle ja huoltaa samalla iskarin. Voin sanoa että letkun hinta ei ollut lähelläkään 84 euroa.

    Mulle tuli myös sähköpostissa kyselykaavake. Täytin sen ja pistin iskarin ja jousen postin kautta menemään. Ottivat vielä jälkeenpäin
    yhteyttä että haluaisinko vaihtaa vielä jousen toiseen. Iskari oli kuulemma pohjinut ja olivat katsoneet että ajotyylini on urheilullinen
    kaavakkeessa. Ei muuta kuin vaihtoon.

    Rupesi kelkka pelaamaan ihan eri lailla ja pattiin pystyy laskemaan aika surutta. Ja koko rulianssi kesti vajaan viikon. Se on varma
    että loputkin iskarit tulen huollattamaan heillä.

    Suosittelen... :)
     

Suosittele tätä sivua