polaris pro x2/xr 600-800 -04

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä pro x 550, 11/1/06.

  1. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Oletko aivan varma? Eikös uusi HO moottori, joka on esimerkiksi Fusionissa, RRässä ja shiftissä, ole tuotu vasta Fusioniin vuodelle 2006? Tämä uudempi Liberty? moottori sitten pohjautuisi minusta 440 koneeseen mutta vanhempi olisi kokonaan omansa. Saatan toki olla väärässäkin, ja jos olen niin minulla on myydä iku78lle lohko hintaan 200e. Laita vaikka yv. jos haluat alkaa sovittamaan.
     
  2. Pollari69

    Pollari69 New Member

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04



    Itse puotin etupukkia x2:sta vajaan tuuman verran ja voin suositella samaa modausta muillekkin. Keula kevenee sopivasti kaasulla ojien ylityksiin.
     
  3. Mara

    Mara Rev life

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Oliko sulla takapukki kiinni kummassa reijässä? Suunnitelmissa oli puottaa eestä 2 tai 3 senttiä eli aikalailla saman verran kun sulla.
     
  4. Pollari69

    Pollari69 New Member

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Takapukkia en ole siirtänyt mihinkään. Joskus kokeilin siinä kytkentä pulikoiden välissä olevaa linkkua eri kohtiin, mutta siirsin takaisin vakiopaikalle, kun meni aivan sairaan jäykäksi.
     
  5. jarno j

    jarno j jos ei muuten niin väkisin...

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    määritteleppä tuo kohta pikkasen tarkemmin :)
     
  6. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    On juurikin näin eli Fusionin 2006-> moottorit on "samalla" alakerralla 04->uudemmat 440 moottorien kanssa.
    NS. isoaukkoinen alakerta mutta onhan noissakin eroja 440 vrt 600 mutta sovitettavissa on pienellä koneistuksella. .
     
  7. Mara

    Mara Rev life

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Kylläpä vaikuttaa paljon nuinkin pieni asia kun etupukin pudotus reilu pari senttiä. tuohan rupes keventään keulaa! keulimisen esto palikoista otin samalla muovit pois ja jätin pelkät metallitapit paikalleen, mutta liekkö niillä vaikutusta.

    Mutta ettei ois menny liian helpoksi niin ilmaantu ongelma tuon etupukin laskemisen jälkeen..

    pehmeellä ajaessa meinaa mennä liukurungot maton reijästä läpi, mutta pikkupyörät liukurunkojen päissä juuri ja juuri ohjaa maton oikealle puolen liukurunkoa.
    sopivasti ku umpisella lipsuttelee kaasua niin välillä hiljelee vauhti kun seinään ja kuuluu kovaa rutinaa kun maton soljet tökkää liukurunkojen päihin.
    Liukurunkojahan on lyhennetty jotaki 3-5cm läpivetävien vetopyörien takia.
    Pitää varmaan ruveta värkkään ne muovipalikat takasin liukurunkojen päihin kun se sillon vetarin vaihdon yhteydessä jätettiin pois.

    Vai oisko porukalla jotaki muita lääkkeitä tuohon?
     
  8. Ahkera

    Ahkera Xrs 800

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Koko telastoa taakseppäin?
     
  9. Mara

    Mara Rev life

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    kävi mielessä mutta äkkiseltään mietittynä ei se liukurungon pään asento maton kulmaan nähden muutu oikeen miksikään.. ??? ::)
     
  10. tonokki

    tonokki polaris prox 2 700 -04

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Terve! Oon tässä yrittäny ettiä tietoa että mistäs tietää minkä materiaalin vessit on kelkassa? Laipat on edellisen omistajan mukaan vaihettu kun pyttyyn tippu mutta nyt kiinnostaisi onko ne alumiiniset vaiko jotain muuta vahvisteltuja jo. Elikkä kyseessä prox2 700 -04. Putsailin ne tossa ja oli mustapintaiset ja luistin päällä luki 743-02 T. Kiitos etukäteen.
    Koodia muokattu t lisätty.
     
  11. Mara

    Mara Rev life

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Koodi kuulostas samalta mitä alumiinissa mutta alut on kyllä uutena vaalean väriset, mutta tummuu toki käytössä. Ite ollu siinä käsityksessä ne päivitysosana olevat rosteriset on kasisatkuun, eikä 700 niitä ole. Mutta voin toki olla väärässäkin, itse en ole semmosiin törmänny.
     
  12. tonokki

    tonokki polaris prox 2 700 -04

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Noi oli mustat ja osasta kohtaa maali kulunut pois vähän.magneetti ei niihin ottanu ainakaa ja vähän ne kuluma kohdat alumiinilta näytti.pitää varovasti kokeilla vaikka sieltä reiän sisästä onko se kui pehmeää:D. Kaverin kelkasta putsailtiin samalla sillä oli kirkkaat luistit sielä.ne on alkuperäset ei oo vaihtanut. No jotain ne on ja toivottavasti kestää! Pitää usein putsailla jos auttais kestämään.
     
  13. janneri

    janneri Member

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Kirkkaat ne on joka tapauksessa! Ei niitä voi olla maalattu! Ota bräkkliä ja putsaa ne. Itse olen putsaillut sillä ja messinkisellä harjalla joka on pora koneen päässä ja lopuks viä vesi hiomapaperilla! Se musta on vain palo jäämiä,eikä maalia! Ja jos siinä ulkoreunassa on "teräviä"reunoja,niin kylmän viileesti viilalla poies ne. Itsellä ainakin on kestänyt kun näin olen tehnyt. Ja magneettihan ei ota rosteriinkaan kiinni,niin sillä ei pysty sanomaan kumpaa ainetta ne on.
     
  14. tonokki

    tonokki polaris prox 2 700 -04

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Brake cleaneril ja patapadalla putsasin ja hinkkasin samaan aikaa kaverin ja omat luistit ja kyllä ne mulla vaan mustat oli ja toiset oli kiiltävät.se on samanikänen xc500sp.kiiltävissä oli tosi paljon enemmän karstaa.noi on kuulemma vaihettu mulle 700mailia sitten josta luultavasti johtu että ei ihan hirveen karstaset ollu.
     
  15. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04



    Kyllähän sen tuntee painosta että ovatko alumiinia vai rosteria.
     
  16. tonokki

    tonokki polaris prox 2 700 -04

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Juu no pitää katsella ja vertailla kun ens kerran avaa ja putsaa.kiitoksia ja hyviä kilometrejä loppu kaudelle :p
     
  17. kelkkailija96

    kelkkailija96 Member

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Sopiiko tämmöseen telasto iq:sta tai 440 xr:stä?
     
  18. Ollim

    Ollim New Member

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Voisiko joku, joka ymmärtää kyseisen kelkan sähköjä paremmin kertoa missä vika.
    Ongelma on että TEMP valo palaa aina kun ajaa virta avain prem asennossa,sammuu heti kuin kääntä regularille.
    Kytkennät ja johdot käyty läpi.Kelkka siis Polaris pro x2 600 2004
    Onko ideoita? ::)
     
  19. kuppila

    kuppila Arctic cat zr8000rr -14 Polaris pro x 800 -03

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Terve! Onko kellään kokemuksia tarvike kiertokangista pro x 800 koneessa? Miten mahtaa kestää..
     
  20. Mara

    Mara Rev life

    Vs: polaris pro x2/xr 600-800 -04

    Mittarissahan pitäs palaa keltainen prem only valo kun avain prem asennossa, palaako se? Oisko mahollista että ois menny mittarin takaa johdot ristiin?
     

Suosittele tätä sivua