polle lämpenee!

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä jannenator, 19/3/09.

  1. ipe1960

    ipe1960 POLARIS PRO X 2 ja( RX-1 GT)

    SAATAA OLLA VESIPUMPUSSA VIKAA TAI ILMAA PUTKISSA. ITELLÄ OLLUT POLARIS 20V JA EI KOSKAAN LÄMPÖ ONGELMIA. KAVEREILLA ON OLLUT JA SYY ON OLLUT.VESIPUMMPPU TAI ILMAA KIEROSSA JOSKUS JOPA KANSI VUOTANUT.
     
  2. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    JAA!!! MULLA EI OO IHAN KAHTAKYMMENTÄ VUOTTA KELKKAA OLLU, MUT EI MYÖSKÄÄN LÄMPÖONGELMIA, KUN OLEN MUISTANUT KÄYDÄ VÄLILLÄ KOUKKAAMASSA REITIN SIVUSSA! PUMPPU JOS ON SÖKÖ TAI ILMAA PUTKISSA, ETTEI VESI KIERRÄ, NIIN EI NE KENNOT/KISKOT SILLON KUUMENE KOVINKAAN PALJON. KYLLÄ TÄLLE VUODENAJALLE TYYPILLISILLÄ JÄISILLÄ REITEILLÄ KEITTÄÄ JOKAINEN NESTEPELI, JOS EI VÄLILLÄ SAA IRTOLUNTA KENNOILLE!

    Ja niinkuin joku on ehkäpä jo maininnut, niin Caps Lock -näppäin sijaitsee ihan siinä näppäimistön vasemmassa reunassa ja olis suotavaa, jos ottaisit sen pois päältä ennen viestin kirjoittamista.. Aivan h*lvetin raskasta luettavaa tuollanen tikkupuuro.. Eikö? ;)
     
  3. thepolle

    thepolle M8 -10/BD 3700 600 -13

    Jos ei irtolunta ole riittävästi, niin kyllä se sitten vaan kuumenee liikaa. ProX2 lämmöt pysyivät aika kivasti ruodussa, mutta Swiftback kyllä kävi helpostikin kuumana .. sitä piti kierrellä reunoja ja välillä siirtyä ojan puolellekin, jotta kelkki jäähtyi. Eikä tämä ole pelkästään Pollen ongelma. Toi mun AC rupesi hälyttelemään lämmöistä, kun sitä turraili vähillä lumilla.

    Pidetään kelkat riittävän viileinä ;)
     
  4. Lynxxx

    Lynxxx Guest

    Jaa onko kaikki POLARIS miehet tämmösiä?
     

Suosittele tätä sivua