Praaaap 377->454->500->700->800

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Praaaaap, 20/9/06.

  1. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    ei muutako tänne päin niin lähetään upottamaan nuo kelkat hankeen, tai veteen ;D ei herneitä ;)
     
  2. JariTapani

    JariTapani Guest

    vesi on makia elementti ja teillähän on se vuotson kanaali auki sielä pitkälle vielä ;)
     
  3. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    joo se on kyllä auki läpivuoden.. joskus saattaa olla jäässä mutta sitä ei ole paljoa, sinne ei ole kyllä mitään asiaa.
     
  4. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    huomenissa pitää käydä kuvaamassa.. Ei ole kerenny lähtiä valosalla mihinkään ajelemaan :-\
     
  5. Joiko

    Joiko Summit8

    Jokos sie olet saanu tuon dessin toimimaan silleen niinku pittää?
     
  6. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Eipä se toimi.. Mitäpä sitä vaikuttaa piettää ku normi tapponaru on parempi ;D
     
  7. Joiko

    Joiko Summit8

    Niihän se on. ei kyllä tule sitäkään pidettyä :D tuossa se on avain nipussa kiinni ollu jo jokusen vuoden.
     
  8. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Mie kuiten olen oppinu pitämään sitä ku ekan kerran meni puuhun. Katkes ohjaustanko just ku olin kallistamassa, kaasu hirtti pohjaan ja puuhun ;D
     
  9. product

    product Well-Known Member

    se on kyllä tappo naru. ottaan ku se oikein kolahtaa niin kipiäähän se tietenki käy ;D joko sait kuvattua valosassa uuen video pätkän?
     
  10. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Ei tänäänkään kerinny.. Töissä meni vähän pitkään, 10 tuntia tuli paiskittua, huomena taas sama homma ;D Noh rahantuloa ei voi estää ;D
     
  11. Joiko

    Joiko Summit8

    Mites on muuten lynksi pelannu?
     
  12. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Muuten hyvin mutta iskarit siitä on sököt.. Ei viittis oikein ajella sillä :-\
     
  13. Joiko

    Joiko Summit8

    Meinasikko uuet laittaa vai huolattaa vanhat?
     
  14. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Kai ne pitää uuet jostaki hommata..
     
  15. Joiko

    Joiko Summit8

    Itte tilasin EMC:ltä jokku kimpeexit, ihan hyvät mutta alustan pukit ei kestä jäykempiä iskareita. Onkos tullu tälle talvelle kilometrejä?
     
  16. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Parikytä kilsaa ajettu. Ittelle en kyllä mitään kimpexejä osta ;D En viitti laittaa rahaa sellaseen joka ei kestä ku muutaman pikku lenkin, jotku huollettavat olis hakusessa...
     
  17. product

    product Well-Known Member

    tuo on tosi että mitä sitä turhaa ostaa semmosta joka ei kestä. halvemmaksi loppujen lopuksi tulee semonen joka kestää
     
  18. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Onneksi tuohon alustaan ei muistaakseni edes saanu kimpexejä/snoprota, säästyy hermot semmosiltaki jokka ei tiiä että parempiaki iskareita on olemassa :D
     
  19. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Nyt on hommattu KYB.it keulaan.. on ne ainaki paremmat mitä entiset kepukat ;) Myykää joku mulle vielä alustan iskarit :p
     
  20. Joiko

    Joiko Summit8

    Saat minun vanhat öljy iskarit alkuperäsessä ei ole ees öljyjä jäljellä ja sitte joku tarvike niin se on solmussa ja etupukki sama homma ku orkkis takapukin iskarisssa :D
     

Suosittele tätä sivua