pro xr 440 suuttimet!!

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä pollepoloinen, 8/1/06.

  1. Kyseinen kelkka tulee tehtaalta 110 kansilla ja suomessa vaihdetaan 89 kansiin, mutta onko muille jäännyt suuttimet vaihtamatta??? Mukana tuli paperi faktaa kelkasta jossa ilmenee että siinä olisi 350 suuttimet. Vaihtaessani pykälää pienempää niin yllätyin! suuttimet olivat 110 peruja kokoa 290. Ajaessa sitä ei huomannut. (Tämänkö erheen takia maahantuoja suosittelee rasvaisia seoksia?) Nyt kelkka menee kuin pieni eläin 340 suuttimilla.
     
  2. AK837

    AK837 Well-Known Member

    Se ois vissin pitäny tulla 320? Ainaki mulla tuli
     
  3. ProXR

    ProXR Ei kelkkaa

    Aika hyvä tuuri, että kone kesti. Ajelit varmaan kokoajan vaihtelevalla kaasulla pumppailemalla niin kone kesti?
     
  4. Jäällä vain pieniä pyrähdyksiä täydellä kaasulla ja pumppaamalla tullut muuten ajettua.
     
  5. AK837

    AK837 Well-Known Member

    Minä ainakin ajan aina pumppailevalla kaasulla vaikka olisi oikeat suuttimekki, ko on 440.
     
  6. ProXR

    ProXR Ei kelkkaa

    Tarkoitin ettet varmaan pitkiä matkoja ole urut auki ajanut, koska vasta silloinhan pääsuuttimen koko vaikuttaa eniten, siis kun neula on täysin ylhäällä.

    Laitoin muuten polarisracing- sinulle yv:n aiheesta kevlarkuomu.
     
  7. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    ;) (kuulopuheita)kilpa kuskit ajavat melkein koko talven 330 suuttimilla siis enskaa, itse olen ajellut myös crossia ja enskaa 330 suuttimilla ja pelaa hyvin ainakin -1-13 välillä, plussaa kun tulee niin crossissa rupee röpöttää aina kun avaa ni hetken, mut enskassa ei ole niin nuukaa kun on enempi suuret kierrokset käytössä kokoajan.
     
  8. ProXR

    ProXR Ei kelkkaa

    Ei varmaan ole kellään enskakuskilla koko talvea 330:n paikallaan. Ei varmaan kestä kone laulattaa useamman kilometrin suoria -25 C pakkasessa noilla suuttimilla.
    Kyllähän crossissa mielestäni ajetaan paljon pienemmilla suuttimilla.
    Olisi muuten tuo 440 kone myytävänä: koneella aj. n700ml. Kerran tehty alakerta uusiksi ja yläkerta pari kertaa.
     
  9. Puree

    Puree Active Member

    Miksi hel...ssä käytää muita suuttimia kuin mitä ns. suutintaulukossa määrätään? Olen noudattanut niitä ja siten on poneista tullut hevosia! 330 ei taulukosta edes löydy!
     
  10. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    juu mietippä sitä :D, mulla omassa laitteessa ainakin kaasuun vastaavuus on ihan eri luokaa kun käyttää crossissa aina 10 pienempiä suuttimia kun taulukko arvo antaa. ;D
     
  11. Puree

    Puree Active Member

    Tiedonkeruumittari olisi hyvä kun säätää konetta, Olisi varmasti kohdallaan.
    Onko käytännön kokemusta kyseisistä mittareista?
     
  12. pasiy

    pasiy Polaris IQ 550 Shift

    Löytyy tällä hetkellä Dragonista. Tarkotus ois siirtää vielä tän kauden aikana Pro XR:ään.
    Helpottaa älyttömästi säätämistä ja varottaa pakolämmöistä esim. jäällä. Jarrujen lämpövaroitus
    myös helpottanut tuota terveydentilaa aika paljon. ;)

    Tässä ois juttua:

    http://www.menokoneracing.fi/uutiset.asp?uutinen=25

    Löytyy myös uusimmasta Moottorikelkkalehdestä. Oletan, ettet oo lukenu, joten kauppaan siitä  ;D ;D
     

Suosittele tätä sivua