Rave 670 variaattori liikkuu..?

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Ässä, 21/4/06.

  1. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    komppiksen -92 Copra Touringisa ei ole tuossa kakkosvarissa ollenkaan välystä.Tätä kelkkaa ei ole ropeloitu, on lähtenyt tehtaalta näillä säädöillä.
    Tuossa mxz:ssa mulla on sitten 1mm välys. Tehtaan suositus 1-3mm. Varin takana vähintään yksi simmilevy laakerin ja varin välissä suojaamassa
    laakeria iskuilta, näin opetti mulle paikallinen Skidoon huolto.
     
  2. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Noin se minäki olen kuullu, että rikka välissä ettei pieksä laakeria tai puske pykäliä akseliin. Mulla oli näköjään jammussa läjällä prikkoja sidottu variaattori kiinni asti.
     
  3. JariR

    JariR Well-Known Member

    Polariksessa on samanlainen välys, keskittää varit keskenään veto päällä eli anna olla niinkuin on.
     
  4. Lynxshit

    Lynxshit Polaris Sohva 550

    Joku kyseli linjauksesta.Toivottavasti tästä on apua.
    [​IMG]
     
  5. reivi

    reivi Member

    jos hihnaa syö, niin sulla on melko varmasti koneen vasen etukiinnike poikki, ja niinkuin yleistä noissa, lentänyt helekuttiin sieltä, on 670 "tyyppivika". kiinnikkeen tehtävä on pitää kone suorassa runkoon nähden kun vääntö lisääntyy. liikaa tehoa, liian vähän metallia ...
     
  6. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Ok. Tarkistetaan.. :)

    Edit:
    Ehjät kiinnikkeet sieltä löyty.
     
  7. miika

    miika lynx g-type 670

    mulla oli edellinen omistaja 670 vm 97 g-type ravessa laittanut rikkoja tohon väliin niin paljon etteise heilunu ollenkaan mut ei se kyl hihnaakaan oo hajottanu mut kilsoja takana vasta 100. entiiä noista koneista omalla muka ajettu 6000km. porattu jo 050 yli kokoon eli vissiin pari kertaa porattu jo ja nyt taas männät ja pytyt paskana ois kiva tietää kelkan historia onko ne hajotettu käyttö virheestä vai huonouttaan. ei ilon päivää oo viel lyxsini näyttänyt.
     

Suosittele tätä sivua