Rev 3x3 (käy)

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Yamppa, 20/6/10.

  1. EduX

    EduX 146" 9R

    Vs: Rev 3x3

    3D videoo
     
  2. EduX

    EduX 146" 9R

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Syväjokialueella on jo sen verran hyvin lunta että pikkuvolvon etenemiskyvyn rajat tuli vastaan

    [​IMG]

    Se ei kuitenkaan estäny pieniä koeajosessioita, kyllä se vaan pontevasti älämähtää

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Tuleeko se parempi video millonka :p ?
     
  4. tinppa

    tinppa revox

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    saikos telastosta mitään osviittaa miten toimii?On kyllä hyvännäkönen laite.
     
  5. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    http://www.teamfast.com/

    Edit:
    Toiminta on hyvin lähellä Lynxin RCG:tä.
     
  6. EduX

    EduX 146" 9R

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Eipä tuossa tienpohjalla sen suuremmin telaston toimintaa päässy arvioimaan, mutta noin muuten kyllä tuntuu ihan järkevältä kamppeelta ajaa ohjauksen ja kaiken puolesta. Isompia koeajoja odotellessa.
     
  7. Porokone

    Porokone Well-Known Member

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Tuo viteo ei pellaa !
     
  8. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Ei pellaa mullakaan!
     
  9. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: Rev 3x3

    Sehän on aikalilla samassa painossa ku tuo mun kissan twini. Mulla ei puolia punnituksessa mut läppärungot lisänä. 45kg
     
  10. maroach

    maroach RMK800 '14

  11. sappe

    sappe lainavehkeet.

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Onpa vain kivan näkönen ja kuulonen revohka :)
     
  12. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Mainio projekti ja hatunnosto triplelle. Niin sitä pitää.
    Tuo väri ei kyllä mun mieleen asetu mitenkään luontevasti, mutta se onkin vaan mun suppea värisilmä.
     
  13. Lynkytti

    Lynkytti Lynx 320

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Kyllä sitä riplen saundia kelepoo kuulostella :D
     
  14. Mika Lokka

    Mika Lokka Well-Known Member

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Ai että minun silimhän tuo väritys taas passaa oikhen komiasti. Hjuva valinta! :eek:

    Onpas melekonen projekti. Kiitokset isännille messuesittelystä. Äijät kertoili tekniikasta ja valinnoista hyvällä asenteella...way to go.
    Tuo takarunko on kertakaikkiaan upia. Mielenkiinnolla seuraan, miten alakaa paikat kestämhän.
     
  15. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    hieno on.
     
  16. dana

    dana Guest

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Silmänruokaa ;)
     
  17. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Siisti on :) vähän erikoisempi väri. Harvoin tuo valkoinen toimii rungossa mutta tämä on hyvä, ja tekniikkakin jotain poikkeavaa.
     
  18. Arsi

    Arsi Well-Known Member

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Hyvä värivalinta ja muutenkin maulla kasattu! Kyllä sitä kolmimukista on aina mukava kuunnella. :p
     
  19. Karppa81

    Karppa81 REV Triple AREA51

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Jaahas tänään pääsi ottamaan ensiajelut kun kerkes tuolta töiden puolesta. Kelkka tuntui kyllä tuntui aika makealta vaikka onkin itse rävelletty. Moottori tuntui aika positiiviselta tuon 600sdi jälkeen siellähän tuntui olevan voimaakin jonkin verran, mutta kyllä yampan pony oli silti aivan eritasolla. Kunhan saataisiin lunta niin pääsisi ajamaan säätöjä enemmän. Illasta vähän kuvaa ja videota
     
  20. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: Rev 3x3 (käy)

    Videota saapi oottaa, ei pelannu äänet ja ilman niitä tollasessa tyhjän turruussa ei oo mitään katottavaa. Josko huomenna sais ottaa uusia. Tässä silti yks kuva kamppeista ja allekkirjoittaneesta.

    [​IMG]

    Pakolämmöt max 1100F, 400 pääsuuttimet, powerjetit ei vielä käytössä, mutta pitää niihin suuttimet laitella kunhan saan ne ja pienentää pääsuutinta. Ajatuksena on pistää 50 kokoset suuttimet powerjetteihin ja saman verran pienentää pääsuutinta. Kytkin vielä lainassa sdi:stä, eli ei sieläpäinkään mutta liikennöimään pystyi siltiki. Kaikinpuolin järkevän olonen ajettava, kohtuu kevyt kääntää ainaki verrattuna ponyyn ja kääntyykin. Matto ei näin ilman lumia pidä mitään ja hihnaki luisti.

    Alustaa säädeltiin, etupukkia pehmeämmäksi ja takapukkia tiukemmaksi jotta saatas tuo kulkuasento jotenki järkevän oloseksi. Ymmärrettävää sinänsä että takapukki tarvii painetta jonku verran, onhan se vakiojousiki aivan karmeeta kaliberia. Samoin keulaa pehmennettiin jonku verran.

    Kytkintä odotellessa niin päästään tekeen säätöjä pikkusen. Luntaki sais tulla ja paljon, ei innosta juuri turrata näillä hangilla
     

Suosittele tätä sivua