Slydog Powderhoundit

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Naasu, 10/12/10.

  1. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Slydog Powderhoundit

    En oo ajatellu, mutta jotain tarvii vielä noiden sähkökintaiden lisäksi. Pari päivää sitten ajelin jossain 20-25 pakkasasteen välillä
    taas kerran tuplahanskat kädessä sormet ihan jäässä :mad: Hanskojen lämmöt täysillä, kahva- ja peukkulämmittimet samoin, mutta
    eipä ne yhdessäkään näy tekevän autuaaksi noilla pakkasilla. Yamaheaterista olen kyllä lukenu TY4 puolelta, pitänee kokeilla sekin.
    Ja isompi tuulilasi ja kunnon käsisuojat, ellei jopa tankorukkaset ;D
     
  2. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Ok. Sulla oli asia tiedossa hyvä niin.
     
  3. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Oli tiedossa, mutta syystä tai toisesta en oo asiaa sen kummemmin ajatellu, eli kiitos muistutuksesta!

    Sitten taas asiaan, nimittäin pakkashötöpuuterimegamuthafuckingextraspecialüber- lumi on kadonnu ja tilalle on
    tullu normaali näiden leveysasteiden lumi. Kiitos siitä eiliselle lumisateelle ja lähes plussakelille. Pitää
    kattoa jos tänään ehtis ulkoiluttamaan hurttia näihin muuttuneisiin olosuhteisiin, varmaan ainakin
    "ummella" kääntyvyys pitäis olla parempi tuolla lumella.
     
  4. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Jep, pistin slydoggeihin ronskisti sen 8 mm lätkän rautojen alle. Ei tullut yhtään liian ottava, minun mielestä.
    PP:t ois jemmassa mutta ei mee heittämällä paikoilleen kun ei ole sopivia kumeja, kokeilen kyllä jossain vaiheessa
    Aiemmissa Ragessa ja puolpitkässä vectorissa pitelin PP:t alla ja oli minun ajolle oikeen hyvät, ei karannut käsistä ja kääntyy varmasti silloin kun haluaa oli keli mitä tahansa.
    Rx1 kait samalla rungolla kuin tuo vector mikä mulla oli, toki lyhyempänä eli toiminee siinäkin.
    Sukset aina ollut 1-2 cm harituksella. Yamahan omat sukset on minulla lentäneet aika äkkiä nurkkaan, ei ainakaan se leveämpi muovisuksi noissa puolipitkissä ole kääntynyt minnekään.
     
  5. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Tämän päivän suksitestit loppui lyhyeen kun miehestä loppu puhti ??? ;D

    Suksista sen verran, että ehdin huomata tuossa 2 kilometrin matkalla, että kääntyvyys
    parani kun lumi ei ole enää sitä pakkashötöä. No, palailemme asiaan kun on asiaa.

    Amatööri saat_ana kun ei jaksa ajaa ;D
     
  6. kihu

    kihu Member

    Vs: Slydog Powderhoundit

    nyt on powderit f7 alla ja hyvältähän nuo tuntu sunnuntaiajelussa..
    regasrauta ja hiustenkuivaaja tarvittiin ennenku suostuvat paikalleen.
     
  7. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Hyvin ne ainakin näky kestävän tuon törmäyksen, kun kävin tutkimas suksia tänään.
    Vaikka olen vähän epäilly niiden kestävyyttä, etenkin nuo lenkit vaikuttaa aika heppoisilta.
     
  8. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Kevyessä puuterissa omani toimi tosi hyvin. Tuli ajoitettua kaasun hölläys väärään paikkaan vasemmalle puolelle viettävään rinteeseen ja ajettelin että nyt mennään pitkälle. Mutta kelkkapa ohjautui vielä noviisin käsissä takaisin reitille. Mitäs itse siellä sivussa hortoilinkaan? Jäi eillisen keikan jäljiltä suksista tosi hyvä maku. Tai siis hyvä tunne niistä vaan syveni. Kun kaasun päästää keulan ollessa varsin ylhäällä ei keula haukkaa oikeastaan juuri ollenkaan pehmeään lumeen. Kantaavuus on hyvä.
     
  9. Hutta

    Hutta 163"

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Laittaakaa hyvät ihmiset tarkemmin millä suksella ajatte. Jotenki turhauttavaa lukia näitä kommentteja kun ei tiedä onko kyseessä 7" leveä pienemmälle kölillä oleva vai 8" isommalla kölillä.

    Pitää vissiin oikiasti käydä itte ostamassa nuo 8" ja laittaa prikkoja sinne suksen ja raudan väliin...
     
  10. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Mun sukset on ne 7" leveät.

    Lueskelin tuolta TY4 foorumilta lukuisia keskusteluja näistä Slaikkarin puuterihurtista ja siellä oli alan velhot
    käskeny laittamaan nämä sukset auraukselle?? Onko kukaan kokeillu? En tiedä koskeeko sitten kaikkia
    merkkejä, mutta ainaki Apexiin näin. Pitää varmaan kokeilla itte mitä tapahtuu ja laittaa samalla sinne
    kumijalan etuosan alle jonkinlainen korotuspala, pitäis auttaa vetelyyn kuulemma.
     
  11. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Joo muistan samat jutut jo parin vuoden takaa ja taisin silloin jo asiasta mainita, muttei siihen silloin kukaan kommentoinut. Taisi itse A.Ulmer suositella moista.

    Testasin nytrossa, mutta ei siitä silloin oikein selvää saanut kun taisi olla muitakin juttuja viturallaan sinnä keulassa eli oli vielä modit vaiheessa. Sen kyllä muistan, ettei sukset vinossa kannattanut laskeutua mut siinä asiassa ei varmasti niillä aurauksilla tai harituksilla ollut mitään tekemistä.
     
  12. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Slydog Powderhoundit

    En ole omiani mitannut kun tulivat kelkan mukana. Itse ajattelin kans prikkoja mutta silloin raudasta jää suuri alue "ilmaan" ja kiveen osuessaan rauta voi taipua. Näin ajattelin ja siksi laitoin 5mm soiroa koko matkalle. Ainakin omasta mielestä tuli hyvä.
     
  13. Kaarlonen

    Kaarlonen TBO Nytro mutteriläjä

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Itekki pittäis uuet sivakat saaja nuitten ässäräksän vakiosukeltajien tilalle.
    Tuo suksen profiilihan ei ole kovinkaan monimutkainen. Nokasta taivutettu levy jossa on köli kiini.

    Eipä olis varmaan kovin iso ropleemi käyä hakee etralta palat suksimuovia ja sit vähä veistää sitä. levystä keskeltä vähä höylää pois nii saapi nuo reunat tehtyä ja sit jostain paksummasta lootusta tekasee kölin siihe taittaapi ne rässiin ja hitsaa kiini.
    Yläpuolelle sit käyttää vaikka vanhaa satulaa. ohjarin pulteilla vetää koko nipun kasaan.
    ???
     
  14. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    Vs: Slydog Powderhoundit

    mielestäni hyvä suksi X-RS:n alla reittikäytössä... 8)
    kunnon raudoilla vielä...
    on keveämpi ohjaus ku SLP PP:ssä, mutta siltikin turvallisen tuntuinen (ainakin minusta)
    7tuuman sivakka ja malli Powder Hound..
     
  15. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Mullahan oli kovastikin tuota puskemisongelmaa, mutta se korjaantui ainakin kovan lumen ja jään osalta
    uusimalla ohjausraudat. Laitoin StudBoyn Shaper Barit 6" kovametallilla ja muuten kääntyy, jopa liian hätäisesti.

    Muuten suksitestit on nyt sattuneesta syystä tauolla, mutta kerron lisää kun on säädetty ja modattu.
     
  16. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Mulla olisi tälläiset 7" yammun puuterihurtat myynnissä.
     
  17. Hutta

    Hutta 163"

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Itsekkin olen miettinyt, että miksi tuo suksien tekeminen ei ole muodikasta. Jos saisin valita, niin haluaisin PP:t mutta vähän leveämpänä. Paljonkohan sais rahallista rankkua jos teettäs muotin tuosta PP:stä, mutta leveämpänä ja painais muutaman parin? Tuo powder hound on varmaan se juttu mitä tulen kokeilemaan kun porukka on kerran saanut sen kääntymään lisäämällä sen muovinpalasen...
     
  18. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Kysäseppä sellasen muotin hintaa ;D mahtaa jäädä suksiparille muutaman sarjana viisnumeroinen hinta ;D
     
  19. summit

    summit ski-doo expedition LE 900 ace turbo

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Mistäs näitä slydoggeja saisi sitten edullisemmin kun näkyy kaikki olevan niin pirun kalliita,
    kumpi olisi tuohon nytron keulalle parempi 7 vai 8"
     
  20. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Slydog Powderhoundit

    Nytrosta en tiedä, mutta RX:ssä kantavuuden puolesta riittää hyvin tuo kapeampikin ja varmaan on Nytroa painavampi keula?
     

Suosittele tätä sivua