SRX 440 ´81 myynnissä Jenkeissä.

Keskustelun 'Aikojen takaa' on aloittanut käyttäjä Ike, 4/4/07.

  1. Ike

    Ike RossiMaksi

    Laittelen tänne kun tuo on niin aikojen takaa.

    Jon Bertolino myy yhden 440 SRX:sä. Ottakkee yhteyksisä jos kiinnostaa. Malli on se ns. eka tolppakeula kireällä 440 pannulla. Tästä peli vintage kisoihin.

    "Guys, here is probably the eight or ninth 81 SRX 440 I have now finished for sale. This one would make a great driver or it could be taken to the next level if you wish. Some flaws, but it starts and runs nicely. Looks great too. $1650. Newer skis, OEM seat, good track. Call me at: 847-289-1050 or email. Sled located near Chicago, IL" 

    Kaverin email osoite on : [email protected]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ike
     
  2. Lynx 530

    Lynx 530 '71 200, '80 530, '87 GLS3300, '92 Giant Special

    Lääh... Tollasen ku sais...
     
  3. ILVES-Joe

    ILVES-Joe ei enää kelkkaa...

    Tuollaista joku kauppasi minulle Valkeakosken suunnalta noin 10-13 vuotta sitten, oli ostanut kaasareiden vuoksi koska aikoi laittaa ne H-D:hen...
    Hinta ilman kaasareita oli nimellinen.
     
  4. Ike

    Ike RossiMaksi

    Et sitten ostanu... Olikos se 440 vai 540? Muistatko, niin voi alkaa jäljittämään...

    Ike
     
  5. ILVES-Joe

    ILVES-Joe ei enää kelkkaa...

    440 se oli koska minulla oli silloin SRX440 jossa oli väärä moottori jonka tilalle etsin oikeaa konetta ja sen johdosta kaupattiin.

    Niinpä en ostanut, olisi pitänyt ostaa tuo samaten se Merikaarrosta Porin suuntaan mennyt kulta/musta SRX440 (noin 80-81) samoin myös "olisi pitänyt ostaa" listalla on noin 50 autoa, saman verran mopoja ja moottoripyöriä, muutamia traktoreita jne jne.... eli se oli silloin ja niitä ei kannata enää haikailla.

    Niin ja sitä SRX440 joka minulla ei olisi kannattanut myydä (kuvia siitä tuolla toisessa topicissa) olen yrittänyt jäljittää sitä mutta jäljet päättyy Kauhajoelle vuonna -95...
     
  6. Ike

    Ike RossiMaksi

    :(

    Näinhän se menee. Ei koskaan valuuttaa tarpeeksi harrukstiin tai niihin laitteisiin.

    Ike
     

Suosittele tätä sivua