SXR700

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä mov, 21/1/11.

  1. mov

    mov Well-Known Member

    Kuuluuko lämpötilavalon vilkkua muutaman kerran kun kone lähtee käymään ?
     
  2. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: SXR700

    Kyllä kuuluu
     
  3. mov

    mov Well-Known Member

    Vs: SXR700

    Hitto sitten joku mättää kun toi ei vilku, olisko ajatuksia missä mahtaa olla syy ettei vilku
     
  4. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: SXR700

    Lamppu palanu?
     
  5. mov

    mov Well-Known Member

    Vs: SXR700

    Joo siitä pitää lähtee likkeelle aattelin jos on joku yleinen vika
     
  6. mov

    mov Well-Known Member

    Vs: SXR700

    No justiin poltinhan seltä oli menny, muuta nyt valo vilkkuu. Vilkkumisväli on noin 3 sekunttia mikä mahtaa olla mättää ??? kattelin servicemanuaalia eikä siitä mitää selvää saanu ???
     
  7. ville80

    ville80 No sled ='(

    Vs: SXR700

    vilkkuuks se ny siis kokoajan kun kone on käynnis?
     
  8. mov

    mov Well-Known Member

    Vs: SXR700

    Joo tossa käytin konetta ja se vilkutti edellistä kuviota eikä lopettanu, vesi kylä kiertää sen verran se siinä kävi että astinlaudat alkoi sulaa.
     
  9. ville80

    ville80 No sled ='(

    Vs: SXR700

    No mulla teki kans tota tos yhes vaihees ja vinkkejä tuli kaiken moisia :) mutta siitten honasin vian että järjestelmäs oli ilmaa vaikka vesi kiersikin oikein eli paisunta säiliöön nestettä veden kans ja välillä kokeilla ilmata sillain että ajat kelkan johkin penkalle että keula on mahdollisimman korkeella ja sit löysäät sitä 10mm ruuvia joka on kannen päällä mihin vesiletku tulee ja pusertelet sitä letkua vaikka samalla ja sitten kyllä huomaat että jos sielä on ilmaa niin se tulee kuplina pois ja sit vaan seuraat paisuntasäiliön veden pintaa ja yritä vaikka pitää se ylä rajas, niin se mulla autto ainaki ja sit se lakkas jonkin ajanpäästä vilkuttamasta, Ja jos sulla vaan katoo sitä nestettä sieltä säiliöstä niin sitten sulla on vuoto jossain... Joku viisanpi voi tän tarkentaa tai antaa parenpia ohjeita mut näin se mulla ainaki auttoi :)
     
  10. mov

    mov Well-Known Member

    Vs: SXR700

    Kävin tossa heittämässä 20km lenkin niin kesken reissun valo lakkasi vilkkumasta, ja nyt toimii niin kun pitää ainakin toistaiseksi. Oliskohan ollu ilmakupla ja kun vesi kiersi kunnolla se olis menny pois, tilannetta seurataan :)
     
  11. ville80

    ville80 No sled ='(

    Vs: SXR700

    juu kantsii seurata mulla kans teki tollain ja sit seuraavana päivänä ku oli enemmän pakkasta niin se sitten vikku kokoajan mut sit tein ton kunnon ilmauksen ja pidin/pidän ja seuraan sen paisunta säiliön ylä rajaa ja ny ei oo kyl tarvinnu lisäillä vaik n. 200km oon ajellukkin jo :) eli joku ilma kupla siel oli.. :p
     
  12. mov

    mov Well-Known Member

    Vs: SXR700

    No nyt selvisi, vikakoodi viittasi kahva / peukalolämppään tossa renkkasin molempia säätimiä eestaas ja sitten vilkutus loppusi, mahtoikohan olla säätimissä hapettumaa kun niitä ei oo pahemmin säädelty ???
     
  13. nanar

    nanar Member

    Vs: SXR700

    Viisaammat kertokaa mistä johtuu. 700 SRX alkaa noin 100km/h vauhdissa vilkuttaa lämpövaloa sitten kun avaa hanan kokonaan, mitä pitempää ajaa reippaammin sitä pitempää valo vilkkuu. Yritin katsoa noista taulukoista ja mulla ilmoittaisi vikakoodiksi "overheat"!!! Reitillä ajaessa ei ollu valo palanut, ainoastaan silloin kun ajaa pitempää reippaammin esim. jäällä. Nestettä on, ja olen ilmannut etu ja takapään, etupäästä en kyllä saanut mitenkään ruikkasemaan nestettä mutta jotain ilmaa sieltä ehkä vähän tuli, painetta tuntuu olevan normaalisti, ja vesi kiertää niin kuin pitää... Alkaa ideat itseltään loppumaan kohta...
     
  14. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Vs: SXR700

    täytyskö -98 700 v-maxissa kans vilkkua toi valo kun käynnistää??
     
  15. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: SXR700

    Jep, jep
     
  16. mov

    mov Well-Known Member

    Vs: SXR700

    Onkos jollain tiedossa mitä tyyppiä ne käsi ja peukalolämpän trimmeripotikat on, kattelin että oliva melko huonossa hapessa ja mahtaisko jostain elektroniikkaliikkestä saada jotain korvaavia jotaka eivät maksaisi maltaita ?
     
  17. tomi667

    tomi667 Well-Known Member

    Vs: SXR700

    Normaaleita potentiometrejä ne on. Siinä takapuolella
    pitäs lukea vastusarvo ja tehonkesto.
     
  18. tomi667

    tomi667 Well-Known Member

    Vs: SXR700

    Pitääkö tässä sx700r suksien harittaa vai aurata.
    Keula vetelee aika vaarallisen oloisesti.
     
  19. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: SXR700

    Harituksella olikohan 5-15mm ohjairautojen päistä.
     
  20. ville80

    ville80 No sled ='(

    Vs: SXR700

    kuuluuko uuden variaattorin hihnan kitistä? ??? kelkan liikkuessa ei kitise mutta heti kun pysähtyy niin alkaa jumalaton kitinä :-[ ja hihnassa olevat nuolet osoittavat keulan suuntaan (menosuuntaan siis) eli olettaisin hihnan ainaki olevan oikeen päin ja oletan että hihna on alkuperänen ehkä. En ole itse ostanut sitä, hihna oli variaattorin suojapelin päällä valmiina. Pitääkö sitä kitinää nyt vaan kestää että uus hihna hakee paikkansa?
     

Suosittele tätä sivua