Sylinterin korjaus

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Catiska, 4/2/07.

  1. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Sylinterin korjaus

    Suolahappo on turhaa tuohon hommaan ja sillä on mahdollista pilata pytty Reimondin kertomalla tavalla. Itse olen putsannut pytyt ensin terävällä puukolla ja kun kaikki näkyvä ja tuntuva on poistettu, niin sitten hoonilla loput. On toiminut ainakin crossipyörissä, RR pyörissä, jetskissä ja kelkoissa. Heittäisin kysymyksen noiden sylintereiden pinnoituksen hinta/laatusuhteesta, millaisia kokemuksia?
     
  2. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Sylinterin korjaus


    Pakko kysyä miten tuolla tavalla pilaa pytyn? Puutikulla ja hapolla tullu itekki rapsuteltua joskus.
     
  3. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Sylinterin korjaus

    Jos Nicasiliin on tullut särö tai halkeama, niin suolahappo tunkee siitä alumiiniin ja syö Nicasilin alle onttoa, ja sen jälkeen lohkeaa isompi pala. Toki jos leikkaama on siisti, niin suolahappo on ok. Mutta itse olen putsannut suolahapolla ja puukolla ja sittemmin todennut tuon hapon kanssa touhuamisen tarpeettomaksi.
     
  4. F3

    F3 Vaimikäseoli...?

    Vs: Sylinterin korjaus

    Kuulemma ihan merkkiliikkeessäkin 800 E-tec mäntäkampanjoiden yhteydessä pyöräyttävät sylinterit kevyesti hoonilla, joten se ei lienee ihan myrkkynä noille ole...?
     
  5. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Sylinterin korjaus

    Juu ei hooni koskaan sylintereille ole ollut.
     
  6. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: Sylinterin korjaus

    Blixtenillä olen hoitanut hommat ja ei moitittavaa sanaa , jos pinnote porsii niin se uusitaan

    muutama on taas lähdössä sinne
     

Suosittele tätä sivua