Täristää ja hihna sulaa

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä JJO, 4/4/18.

  1. JJO

    JJO Polaris Axys PRO-X Switchback 600

    On tuokin jo halennut.. :mad:

    Pitää jostain hommata uusi käytetty vari.

    Tuo lommohan tekee myös sen, että lautasen pinta vääntyy ja laakerihela ei ole enää suorassa akseliin nähden. Tämä pakotti laakerin pihalle tässä omassa tapauksessa.
     
    Viimeksi muokattu: 6/4/18
  2. Lapin Kelkkailija

    Lapin Kelkkailija Well-Known Member

    Joko kelkka on iskussa?
     
  3. JJO

    JJO Polaris Axys PRO-X Switchback 600

    Jees. Nipussa on ja tänään olis tarkoitus käydä tarjoamaan sitä reitille.

    Pienen testiajon perusteella tärinät yms. ovat poissa.

    Uusi käytetty vari oli kunnossa. Se on 700:sta, joten helix on hieman jyrkemmällä kulmalla. Saas nähdä, miten kierrokset asettuvat. Mulla on tosin hieman jäykempi jousi varissa puna/pinkki, joten se varmaan vähän kompensoi vai olenko väärässä?
     
  4. Lapin Kelkkailija

    Lapin Kelkkailija Well-Known Member

    No niin hyvä homma. Itse en ole nuihin varin säätöihin perehtynyt kovin. Itse ostin käytetyn oli ollut 600 ja mulla on 800. Siinä oli sama jousi kuin 800 punamusta. Ja helixsis oli 2 eri kulmaa. Tämmöset lukemat on helixsis. 66/40/46 ja 66/44/46. Tämmöset ovat helixsis mikä ollut pitempään paikalla josta meni se pusla 62/42/46 er.
     
  5. JJO

    JJO Polaris Axys PRO-X Switchback 600

    Mulla on juuri nyt kiinni tuo 66/44/.46 kun 600:n vakio on 64/42/.36.

    Jotenkin tuntuu, että pelasi paremmin tuolla vakiolla. Kaipa tuo hieman jyrkempi syöttää kuitenkin turhan nopeasti isompaa. Ei vaan jaksa kone, vaikka onkin juuri männät vaihdettu.

    Tuntuu myös lämpenevän edelleen aika lailla. Kumia ei kuitenkaan enää jää lautasiin.

    Tietysti kelikin on nyt todella hieno. Varmasti 10 astetta lämmintä auringon paisteessa jos riittääkään..

    Mutta kuitenkin; näihin kuviin ja tunnelmiin.. :) IMG_20180408_133044.jpg IMG_20180408_140744.jpg
     

Suosittele tätä sivua