Toimituspäivä

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Jukka, 14/11/08.

  1. Jukka

    Jukka Well-Known Member

    Minä päivänä kauppiaanne on luvannut toimittaa teille 600 x etek revit
     
  2. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    tällä vk:lla jaettu osa kauppiaille..
    eiköhän ens viikon aikan niitä luovutella!!
     
  3. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Hirvosen takapihalla näky tänään jotain VALKOISIA revejä? Ja niissiä luki jotain eetekkiä, tms... (en kattonu niin tarkkaan...) olikohan ne niitä?
    (tai ainaki "konepellissä" oli valkoista väriä...) Empä älynny kuvaa ottaa ku oli niin kiire ostaan ALKUPERÄISosia... . ;D
     
  4. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Sieltäkö sie haet kelppaan osat??
     
  5. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Joutu hakeen yhden osan (tai oikeestaan 2, eli liu'ut...) ku tarvi äkkiä ja näytti olevan halvempi ku tarvike...  (poikkeus vahvistaa säännön)   ;D
    (ja silti ne oli mun mielestä kalliita.) ((ekat kelkan osat mitä kysyeisestä liikkeestä olen ostanut. Joskus sahan osia on tullu sieltä ostettua.)

    Normaalisti kyllä ameriikoista hommailen osat tai tarvikkeena, on niin suolasia nuo alkuperäisosien hinnat suomen jälleenmyyjillä...
     
  6. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Meinaan vaan et Ojanraudasta tai siis kesmotorsilta saisit ehkä edullisemmin ;)
     
  7. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Eihän ne myy skidoon osia ku lykshin.... ;)
     
  8. Skibroo

    Skibroo Summit 146"

    Toimistus päivää mulle oo luvattu,mutta viikko on. Se on ens viikko.. ;D kyllä onki ootettu... huh.
     
  9. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Kyllä ne myypi ;)
     
  10. V . S

    V . S Well-Known Member

    korteniemeltä olis perjantaina summit e-teccerin saanu ku olis massit lyöny pöytään..näin ainaki kovasti kauppias uhkaili 8)
     
  11. V . S

    V . S Well-Known Member

    jokos hirvoselle on uusia kiitoja saapunu varmuudella?? ??? summitteja näkyny?
     
  12. Sikita

    Sikita Rii Raiti -12

    Eilen kävin ihmettelemässä kaasarikoneista XP-summittia Hirvosella. Vieressä oli pätkä E-tekki .  :)
     
  13. Tico

    Tico Pro RMK -19

    Oliko summittia tai reneä vielä?
     
  14. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    No eikös tuossa lue et summittia oli käyny ihmettelemässä
     
  15. Tico

    Tico Pro RMK -19

    Melkonen puusilmä :eek: Eipä tainu tulla ajatuksen kans luettua muuta kuin tuo pätkä e-tekki
     
  16. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    olishan nuita täälläkin ollut muutamaa väriä :'(

    no itse aiheeseen, eikös ne vielä vaihda akselit myös näihin 09 tykkeihin?
    onse hieno tuo skidoo
     
  17. tuosar

    tuosar Team MiniZ


    ei vaiheta 2009, pitäs olla jo valmiiksi päivättyjä tämän vuoden ajokit..
    mikä skippa sulla on??



    eikö tuo ny oo sama maksaako liu`ut 47€/pari vai 52€.. ja "Suomenhintatasossa"
    ei taida kovin suuria eroja olla.. ;)
    en tiedä kyllä ketään joka tilaa esim liu´ut ameriikoista halvalla jos niitä just lähipv:nä tarvii..
    vai mitä sannoopi kauppias ite?? ;D
     
  18. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    No hitto, yleensä tulee kauppiaaltakin kysyttyä tarjous, mutta nyt en älynny/ehtiny.. Sorry!  :(
    (mut nyt on jotain ORGGIS osiakin laitteessa...   ;D)

    Joo, niihin jotka on tehty jo kesällä, lynkseihin pitäis tulla jo se kestävämpi versio.
    (näin kertoo yks huhu...)

    Samaa mieltä.  :)
     
  19. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Jaa, vai tuommosia hintoja...   ::)

    No näyttääpä toki olevan suomen hintatasossakin eroja...

    Juu, en minä noita liukuja olis jenkeistä tilaamassakaan, mutta en tosiaankaan tuommosiakaan hintoja olis niistä maksanut, eikä tarvinutkaan maksaakaan..
    (mutta jenkeista tulee tilattua pienempää ja isompaa osaa jolla ei oo kiire, polle ja skidoo tapauksessa niissä ainakin vielä säästää, toisissa osissa enempi toisissa vähempi. Sorry OT)

    Ja näköjään on kahdenlaista "tietoa" noista skidoon vetareista... No samapa tuo mulle, ei oo uutta skidoota tulossa...   ;D

    EDIT: ja vielä se että alle viikossapa nuo osat on sieltä tullu mitä oon tilaillu, eli ellen olis niin hätäinen niin saattas kai nuo liu'utkin sieltä tilata, kiitti vaan vinkistä.  ;)
    (olis ne ehtiny ihan hyvin näköjään näille lumille tilaamallakin)
     
  20. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    pointti oli se, että hintataso on aikalailla sama jne..
    toki jos älyää kysästä pikku alea, ni sen yleensä saa ;)
    esim. mä henk.koht. en hae toiselta puolelta paikkakuntaa muuan euroa halvenpaa tuotetta(oli se mikä tahansa)
    mutta no se siitä ...

    ja ei niitä vetareita pidä vaihella 2009 malleihin,
    2008 malleihin vaihetaan kaikkiin...siis XP-runkosiin..
     

Suosittele tätä sivua