Turbo Yamahat

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä patsu, 6/4/06.

  1. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Turbo Yamahat

    Tuntuu olevan mallikohtasia eroja "siis kelkoissa". yhden Jammun "turbosellaisen" jossa avidit lyö yli...
    Minulla Warressa taas bombat pakkaa lyömään yli :(
    Nytrossa pelaa kuin unelma !
     
  2. jokinen

    jokinen Jurtta Racing

    Vs: Turbo Yamahat

    Niin se vähän tuntuu olevan, nykyisessä nytrossa vakio rullat pelaa moitteitta.
    Ne rullat joista puhuin aiemmin jotka kului tosi nopeaa ja hammas kehän halkaisija muuttuu
    tällöin pienemmäksi. Tämä taas aiheutti että jako ei enään passannut. Vetopyörät ei niinkään
    hyppiny kauheesti yli, mutta piti tosi rumaa ääntä.
     
  3. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Olisko turbottajille jäänyt ylimääräiseksi 8FA vakiopainoja? Ainakin vanhemmissa RX-1 noita kait on ollut.
    Mulle vois tyrkyttää privaviestillä.
     
  4. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Turbo Yamahat

    Varmaankin 8FA-17604-00 on kaipuussa
     
  5. jokinen

    jokinen Jurtta Racing

  6. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Turbo Yamahat

    Entäpä sitten kun tuon ajaa tuiskupattiin ja muovi taipuu ropeliin kiinni, niin tulee tuo ropeli katsomaan laittajaansa ::) Ai miksikö epäilen, no kytkimen mustista jäljistä päätellen tuokin kytkin on ottanut kosketusta pohjamuoviin ???
     
  7. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    Vs: Turbo Yamahat

    Eipä ole kokemuksia. Aavistuksen jää kyllä epäselväksi että mihin ongelmaan tuo on ratkaisu. 270 hv turbokitin kanssa tarvetta ei ole, 330 hv setistä en sitten tiedä. Vakiossa remmi kestänee 5 tkm paremmalle puolelle......

    Ratkaisu ongelmaan jota ei ole vielä keksitty.
     
  8. jokinen

    jokinen Jurtta Racing

    Vs: Turbo Yamahat

    Mulla mennyt uudessa nytrossa 3 remmiä / 600km
    Flektin idea on jähyttää remmiä
     
  9. Plaaf

    Plaaf Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Hahahah..

    3 remmiä ja alle 100km ajettu ;D ;D Pitääköhän mun alkaa säälimään kohta? (Kytkin säädöt oli hakusessa ja säädettävää helixiä odotellaan)
     
  10. -Tonde-

    -Tonde- Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Pääsin juuri testaamaan kaverin 270hv turboa ja ai että suorastaan taivaallista menoa! Eihän tähän edes sanat riitä kuvaamaan sitä tunnetilaa :D Oma vakio 130hp tuntuu nyt kuin joltain loppuun ajetulta 5hv:n skootterilta, joten saattoi tuo turbon kokeilu koitua vielä melkosen kalliiksi...tätä minä juuri pelkäsin.
     
  11. Plaaf

    Plaaf Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Ole hyvä vain :)
     
  12. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    Vs: Turbo Yamahat

    Ehkä minä sitten hannailen ja säälin tuota vekotinta.... mutta yksi ainoa remmi on hajonnut, omaa ajoa joku 3 tkm. Ja on käytetty ahtoja... Paikoillaan en ole maata vasten vinguttanut. Kakkosessa on tosijäykkä jousi, ei tietoa spekseistä ja punttia ykkösessä se mitä McX on hyväksi havainnut.

    Tonde:
    Se on tosiaan aika jännä tunne kun vakiosta hyppää turbon päälle ja varsinkin toisinpäin. Tuntuu kuin vakiosta olis vähintään yksi tulpanhattu irti.
     
  13. Plaaf

    Plaaf Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Paikoiltaan, kun lähtee kaasupohjassa niin repäisee remmin aina poikki. Nyt on tosiaan mcx painoiset käpälät ja catin vihreä jousi kakkosvarissa, mutta vielä mennään tuolla vakio helixillä. Nyt kestänyt hihnat, kun vähän ottanut alkuvauhtia ja sitten vasta reilummin kaasua.
     
  14. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    Vs: Turbo Yamahat

    Minulla taas ei ole ikinä remmi hajonnut paikoiltaan lähtiessä. Olisko mulla sitten sitä viivettä......
    Tehoistakaan ei ole vertailukohtaa kun en ole muilla turboilla ajanut. Mutta kyllä lähtee siihen malliin että ainakin 150 heppaa on kotona...... ;D Ahdot nousee 1.1 baariin. Mulla on vielä 162 pitkä tuo keksintö niin että luulisi pitoakin olevan ja sitä kautta remmille rasitusta.
     
  15. Linski

    Linski sr viper 162 mtx mcx racing kit

    Vs: Turbo Yamahat

    http://www.youtube.com/watch?v=yShnVE3UPpM

    Tämösissä paikoissa remmit yleensä menee ;)
     
  16. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Se taisi se summitti olla se pieni musta liikkumaton piste mäessä?
     
  17. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

     
  18. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Turbo Yamahat

    Aina oppii tai kuulee uusia asioita, eipä ole vielä kahdeksan vuoden aikana lähdössä repäissyt hihnaa poikki.
    Oikeastaan jampun koneesta ei saa millään sellaista tehoa, joka repäisee ehjän hihnan poikki ::)
     
  19. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    Vs: Turbo Yamahat

    voitko tarkentaa asiaa? tasamaan turrailua... ??? ::)
     
  20. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: Turbo Yamahat

    nii Jasseri tuossa varmaa hämmästeli et kuka jaksaa tuommosta aavaa "jänkhää" pyöriä pitkämattosella kelkalla?
     

Suosittele tätä sivua