Ukkohalla-Paljakka

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä santtu, 24/10/11.

  1. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    mitäpä sitä lumella, kun osataan myö ajaa ilman sitäkin:D
     
    vinotintto tykkää tästä.
  2. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Pitää huomenna käydä vähä päräyttää jos lumipysyy ees vähä
     
  3. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Yrittäkäähän edes kahden kelkan leveydeltä ajaa että tamppari pääsee aiemmin liikenteeseen.
     
  4. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Minks lainen sielä on lumitilanne ei viiti 300km ajaa jos sielä sama rapakeli ku joensuussa
     
  5. Marne79

    Marne79 Lynx Rave 850 RE

    Ukkohallassa ainakin oli lunta ihan mukavasti, ku tänään siellä vaarin kans käytiin mutkin. Ja mitä paljakkaan tulee, niin ainaki paljakan face sivujen mukaan pohjia kelkalla ajelleet.
     
  6. Pitkäpätkä

    Pitkäpätkä Polaris

    F6BD2582-4B7E-44C7-BD46-5BE4FA50AA51.jpeg Tänään aukaistu paljakka /vääränsärkät väli ... muutama km paljakasta kohti ukkohallaa kolisi kiville mutta kun pääsi aukaisemaan umpista niin jo oli lystiä... lunta ehkä noin 15-20cm mutta hyvä kohva päällä niin oli hyvä posotella .. ojat sulina ja vettä suo pätkillä että näin...lisää vaan lunta..
     
    vinotintto tykkää tästä.
  7. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    On meillä jonkun verran, eli pahimmat poltot saa ajettua. Suot on kyllä enimmäkseen vetiset vielä, että niillä main harkintaa. Vesistöt on ihan nounou minun mielestä.

    -P-
     
  8. kemis72

    kemis72 Well-Known Member

    Miten se tuo metsähallituksen uralupa olikaan välttämätön ukkohallan aluen reiteillä:rolleyes: ois tarkotus tulla itsenäisyyspäivän jälkeen pariksi päiväksi tulla ajeleen:)miten lumitilanne?
     
  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Jos kelkkailet maksa lupa, aika tiheästi kyselivät viime talvena.
     
    Viimeksi muokattu: 29/11/17
  10. vaari55

    vaari55 Well-Known Member

    Missä ne niitä lupia kyselevät. Joskus ennen niitä lupia poliisille ja rajamiehille niitä tarjottiin, sanoivat he ei niitä tarvi.
     
  11. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Ukkohallan ja Paljakan välissä 2krt viime talvena poliisi+joku toinen virkamies ja loput kerrat oisko ollut 3-4krt meinasivat että sen verran tuttu kaveri jo ettei kehtaa enää kysyä, kysyivät kuitenkin koeajon kelkallani :D
    En ymmärrä jos tästä asiasta pitää länkyttää vuosi vuoden jälkeen, jos homma on luvanvaraista niin silloin se on, pisara meressä tässä touhussa ja jos se ahistaa niin kerää vaikka tölkkejä kesän ojan pohjilta.
    Itse olen maksanut Kajaanin, metsähallituksen ja Lauantaina jos Paljakkaan raha kelpaa kannatusmaksun, toki tarran oon kyllä vailla siitä.
    Näistä minä tiedän että kaksi menee enemmän kuin kohdistetuksi ja se yksi on sitten liian ison rattaiston voiteluaine mutta minä yksin en voi siihen vaikuttaa, Ukkohallassa jos olisi samanlaista aktiivisuutta kuin Paljakassa tarran voisi ostaa mutta onpahan vaihtelua urilla ja ei tartte 300km päivään ajella kun vähemmässäkin voimat loppuu :p
     
    Nipademu ja hardox tykkäävät tästä.
  12. ukkeli

    ukkeli Well-Known Member

    Otanko vklp kelkan mukaa ts. Onko lumitilanne parantunut :rolleyes:
     
  13. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Minä meinasin ottaa:D
     
    Nipademu tykkää tästä.
  14. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Kyllä myö mika taijetaan karauttaa joku tutustumislenkki.... Ei oo kovin kummoisen näköistä Kajaanin baanoilla, rapaa reitillä vielä 300m suon jälkeenkin :(
     
  15. Pitkäpätkä

    Pitkäpätkä Polaris

    A1C7CA3A-377E-4B8C-ACBC-C0BB2D13BD64.jpeg Tänään aukaistu paljakka ukkohalla väli ,lapion varsi hävisi matkalla eli jos joku löytää niin palautais vaikka hotell paljakkaan... kuvassa oleva pätkä on metsäkone telonut reittimerkit joten piti vähän katsella mistä ajaa...
     
  16. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Ojat varmaankin sulina?
     
  17. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Mitä nää kyselee, kun käyt ajamassa ja katsomassa! Tuolla vehkeellä pitäis keula hypätä yli ojista.:p
     
  18. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    En minä tuolla tavalla rällää.
     
  19. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Se pelkää minun puolesta...
     
  20. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Koettakaahan säilyä ehjänä. Kalustosta en ole huolissani, kun Mikallakin on vihdoin takuu ;)
     
    Mika_R tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua