Wanhojen kelkkojen ajot?

Keskustelun 'Aikojen takaa' on aloittanut käyttäjä ILVES-Joe, 6/3/07.

  1. ILVES-Joe

    ILVES-Joe ei enää kelkkaa...

    Onko Suomessa vielä "aika" mm. Amerikassa suosituille "Vintage snowmobile ride" kokontumisille?

    Elikkäs tapahtuma olisi tarkoitettu ja pyhitetty vanhoille (esim. 25 vuotta ja vanhemmat) kelkoille, jutustelujen perusteella kalustoakin olisi porukalla mutta onko kiinnostuneita tarpeeksi?

    (Jos aiheesta on jossain jo keskusteltu niin tämän moderaattori voi laittaa linkin sinne ja lukita tämän, en kyllä ole löytänyt tästä aiheesta vaikka täällä olenkin seikkaillut ennen kirjautumista jonkin verran)
     
  2. Lynx 530

    Lynx 530 '71 200, '80 530, '87 GLS3300, '92 Giant Special

    Olisi kyllä mukavaa saada näille vanhuksillekin jonkin asteista kilpailua. Varmasti olisi jännä nähdä jotakin 535 Lynxejä, Ski-Doo Elaneja ja joitakin erikoisempia kuten Evindure, Johnson ja muitakin vanhoja kelkkoja. Olen itse jo kauan suunnitellut samantapaisia kisoja.
     
  3. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

  4. PG

    PG Bomban tekeleet

    Veteraanikelkkailijat järjestää kerran vuodessa tapahtuman, sivuilta bongattu:
    -------
    Vuoden 2007 kokoontumispaikka on Pietarsaaren edustalla (3 km) sijaitseva Mässkärin vanha luotsiasema. Majoitus pe-su ruokailuineen € 80,- . Lisäksi osallistumismaksu kelkkakunnalta € 10-, jolla katetaan järjestelykuluja.
    Mahdollisuus ajaa myös ei-rekisteröidyillä kelkoilla suljetulla alueella .
    Ajankohta 2. - 4. maaliskuuta 2007.
    --------

    Tätä itsekin haaveillut, kunnon skabat Lynx 30, okkeli 600.... mukana ollaan jos jossain kisat järjestetään, kylläkin pitää laittaa peli iskuun (siis käyntikuntoiseksi) ensin ;D

    Luokat: kekkojen ikä 15-30v ja yli 30v ;)
     
  5. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    PG, entäs kuljettajat??
    Luokat; ennen ja jälkeen kelkkaa syntyneet... ;D
     
  6. Jänkhä

    Jänkhä Ski-Doo Elan 250 Mountain versio

    Joo mukana ollaan jos skabat järjestetään :p
     
  7. JH79

    JH79 Well-Known Member

    15-25v ja yli 25v ois ehkä parempi. Minäkin jo kohta pääsisin.. ;D
     
  8. ILVES-Joe

    ILVES-Joe ei enää kelkkaa...

    Mitäs tuolla Mässkärissä tapahtui? Oliko kukaan paikalla? Oliko kelkkoja?
    Tietoa tuntuu olevan huonosti ja tuolla Veteraanikelkkakerhon sivulla lienee päivityksessä viivettä.
    Jostain lehdestä (taisi olla Spinneri) jotain luin mutta olikohan tuo tapahtuma kyseessä kun mopoista oli enemmän asiaa.
     
  9. Ike

    Ike RossiMaksi

    Jonkin verran olen olluut mukana tuossa vanhojen vehkeiden kerhossa. Potee hieman veren vähyyttä, ja sitä että väki on niin ympäri maata. Suurin osa tosiaankin etelämpää kuin minä...

    En soitellu pojille miten meren rannalla meni. Paikalla kuiteskin aina ollut jonkin verran kelkkoja , eli noin parikymmentä.

    Ike
     

Suosittele tätä sivua