Wiseco männät

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Hansanen, 31/8/07.

?

Mielipiteesi Wisecoista

  1. Itsellä , hyvät

    273 vote(s)
    49.5%
  2. Itsellä , no jaa..

    57 vote(s)
    10.3%
  3. Itsellä , paskat

    28 vote(s)
    5.1%
  4. Kaverilla, hyvät

    133 vote(s)
    24.1%
  5. Kaverilla, paskat

    60 vote(s)
    10.9%
  1. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Wiseco männät

    Kappale hinta,ka-mu putkittaa niitä ja työ on laadukasta. Ainoastaan itse sitten viilailet aukkojen kohdat kuntoon. Juuri kävi pari pyttyä siellä mutkin. Ebayssa oli tuohon minun kamppeeseen 117 usd kappale putket.
     
  2. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Vs: Wiseco männät


    Tilasitko tuolta RJ_ATV:ltä? Paljon oli hintaa ka-mu:lla putkituksesta?

    Edittiä, ei näyttäis toi RJ-ATV toimittavan ku jenkkeihi..?
     
  3. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Wiseco männät

    Joo,rj-atv:ltä tuli ja kyllähän nuo toimittivat myös Suomeen,palvelu oli hyvää. putkitus oli kait luokkaa 70-80e kappale,tarkkaa hintaa en tiedä kun tuli muutakin romua samassa paketissa eikä oltu sen kummemmin eritelty hintoja.
     
  4. juice_86

    juice_86 Kelkaton + KTM LC4 2004

    Vs: Wiseco männät

    Kannatais varmaan heittää aiheesta yv:tä edgelle.. ni tietää paljon toi putkitus kustantaa..
     
  5. F3

    F3 Vaimikäseoli...?

    Vs: Wiseco männät

    Mikäs tuossa on ideana kun Wisecon 800H.O rotaxiin tarjoamat männät on 2 männärenkaalla kun orkkikset on vain yhdellä... ??? ? Kait se liittyy jotenkin kestävyyteen tms., mutta myös kitka pinta-ala on tällöin suurempi...Siinähän se painossa saavutettu tehoetu orkkismäntiin verrattuna sitten kapeneekin... ???
     
  6. KasKas

    KasKas Summit Adrenaline144 sdi

    Vs: Wiseco männät

    Kaippa sillä jonkulaista, tehokkaampaa lämmönsiirto hommaa männästä sylinteriin haetaan?
     
  7. JMH

    JMH Well-Known Member

    Vs: Wiseco männät

    Poistaa paremmin ohivirtausta kun koneen rpm on alle 8000 , yli tuon 8000 ei välttämättä tarvihte kahta männän rengasta (mitä enempi kierroksia sitä pienempi ohivirtaus)
     
  8. reini

    reini Well-Known Member

    Vs: Wiseco männät

    Millasia kokemuksia muilla on kyseisistä männistä 550 föönissä tai yleensäkkin puhkuissa ? Arvon tässä kummat sinne heitän, orkkikset vai wisecot ::). Pitäs kuitenki kestää enskan "rasitukset" :D
     
  9. Keltsu

    Keltsu Lyne Rave 600 än-turo

    Vs: Wiseco männät

    Tilasin tuossa wisecon full kitin lynxiin (rave 600 -06), ja kun sain sen, niin paketissa ei ollutkaan yläpään neulalaakereita. Eivätkö nämä kuulukkaan full kittiin? Minulla kun oli vähän toisenlainen käsitys asiasta..
     
  10. F3

    F3 Vaimikäseoli...?

    Vs: Wiseco männät

    Eipä ole mulla ainakaan ikinä tullut yläpään laakeria kitin mukana...
     
  11. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: Wiseco männät

    joo ei tosiaan kuulu nuihin täysiin setteihin, ne pitää tilata erikseen.
    Itse ainakin nuita monesti kauppaankin joss vain wisecon settiin saatavilla, kaikkiin ei ole.
     
  12. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Vs: Wiseco männät

    ja brp koneisiin sitte ne alkuperäiset.. tai sitte pitää ne vanhat 10000km ajetut siellä ;)
     
  13. migge

    migge Ski-Doo X-RS

    Vs: Wiseco männät

    Perustelehan edge että miksi noin??eikö muka wisecot kestä rotaxissa??vai oljko joku muu syy?
     
  14. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Vs: Wiseco männät

    Puhuin noista neulalaakereista..
    Siihen männän kestävyyteen en viitsi ottaa enää kantaa ;D
     
  15. migge

    migge Ski-Doo X-RS

    Vs: Wiseco männät

    Just asia selvä käsitin tekstin väärin.
     
  16. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    Vs: Wiseco männät

    hyvin ne wisecon neulalaakerikki pelittää siel itelä 4000km takan niil ja oli kyl iha ehyet ne laakerit. mut tietty se alkuperäne ois ehk parempi ku siinä on pelkkiä neuloja täyn. itte tullu ainaki siihe tuloksee et enää en taija nuitte jälkee wisecon mäntiä tunkea koneesee :D
     
  17. Naarma

    Naarma Well-Known Member

    Vs: Wiseco männät

    Tuleeko tuossa Duellin kauppaamassa rotax 600 H:O-full kitissä niitä pinnotettuja mäntiä vaiko ne kirkkaat männät? Ja onko kukaan verrannu onko ne pinnoitetut oleellisesti paremmat kuin ne kirkkaat wisecot?
     
  18. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Wiseco männät

    Laita orkkikset
     
  19. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: Wiseco männät

    tollanen siellä sisällä

    [​IMG]
     
  20. Naarma

    Naarma Well-Known Member

    Vs: Wiseco männät

    Mulle net maksaa niin hitosti ;D ja ei tässä tarvii ku lopputalveksi tiukempaa mäntää..
     

Suosittele tätä sivua