XCF -97 moottorista ja alustasta

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Puges, 7/1/06.

  1. Puges

    Puges Polaris 440 XCF-97

    Hei

    Tuollainen kelkka tuli ostettua syksyllä. Telastoon pitäisi iskarit uusia kun perän joustovara todella heikko. Samalla tulin ajatelleeksi voiko pollen alustaa korottaa tai tehdä jotain että saisi enemmän joustovaraa? Iskareiksi kannattaa varmaan ostaa laadukkaat kaasut? Edestä löytyy foxin säädettävät tolpat.

    Moottorista sen verran, että meneekö 440 xcr:n kone suoraan paikoilleen vai joutuuko kiinnityksiä muuttamaan? Onko jotain muuta tehokkaampaa konetta minkä kelkaan voisi helposti vaihtaa?

    ps. Tiedän että kannattaisi ostaa suoraan isompi/tehokkaampi kelkka. ;)
     
  2. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Eikös tuo 97´ ole jo Edge rungossa? mulla olis sulle siihen 2005 mallin Foxin 8-asentoisella klikkerillä oleva uus etupukin iskari telastoon! Myyn halvalla pois ku en tarvii!
     
  3. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    97 ei ole edes gen2 vaan ihan perinteinen kiilakoppa.
     
  4. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Jaa.. nositten. unohdetaan toi ;D Mutta ainakin rapakon takana ovat vaihtaneet uudempaa telastoa noihin kiilakoppiin, että jos sopiva telasto jostain löytyis ja mielenkiintoa rakentaa ni sekin on melko helppo operaatio kuulema..
     
  5. Puges

    Puges Polaris 440 XCF-97

    Sillähän minä lähinnä kyselenkin kun mielenkiintoa rakentaa löytyy ja kelkkahan on tosiaan vanhalla kiilakopalla.
     
  6. Puges

    Puges Polaris 440 XCF-97

    Tulipa purettua kone pois ja muutoinkin keulalta kaikki pois. Huomenna menee runko hitsattavaksi kun revennyt parista kohtaa. Taitaa olla pollen tyypillisiä vikoja? Tai sitten tuo on saanut kokea vähän rankempaa elämää :-\. Telaston iskarit ja pohjapanssari vielä hakusessa.
     
  7. Puges

    Puges Polaris 440 XCF-97

    Mistä johtuu noin 10cm "tyhjä" liike alustassa kun istut penkille niin se laskee sen 10-15cm ennen, että se alkaa joustaa? Iskarit vaihdoin huollettuihin (fox). Tuon liikkeen jälkeen joustaa ihan ok eikä pohjaa.
     
  8. HemmoX

    HemmoX Oli ja meni

    Mulla on sama homma omassa Edge koppasessa pollessa....
    Iskari on sillon "lepotilassa" ja ajossa sitten "aktivoituu", tämmöstä olin lukevinani tuosta toisesta topikista, jonka oon kyllä jo hukannu niin kunnon juttua en sulle pysty pasteemaan ja kun en paremminkaan osaa selittää, niin saapi tuo kelvata... ;D
     

Suosittele tätä sivua