Yamaha 2012

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä JRT, 4/1/11.

  1. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: Yamaha 2012

    Hah

    "Wheels with removable bearings"
     
  2. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Yamaha 2012

    Huomasin saman.
     
  3. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Yamaha 2012

    Kylmää talousmatematiikkaahan tämä. Itse olen ainaki sitä mieltä että mallisto olis tarvinu enemmän uudistuksia ku EPS Ventureen ja uusia tarroja. Yamin pelastus tässä on se ettei bombalta ja poolta tullu niiltäkään kovin ihmeellistä vaikkakin toki edes vähän enemmän.
     
  4. mikkohen

    mikkohen Summit 850 154"

    Vs: Yamaha 2012

    Huippu uudistus MTX:ään...ainakin 162:ssa on mattomalli vaihtunu. 153:ssa vielä luottavat maverickin "nimeen" :mad:
     
  5. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Yamaha 2012

    Eikös tuo 153 tule 2"harjalla jolloin se on eri matto?
     
  6. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Yamaha 2012

    Höh... Nytrolla on ajettu jo niin monta talvea, että innolla jo odottelin olisiko jotain uutta, mielenkiintoista tulossa. Mutta ei :-(

    Pitää lienee alkaa katselemaan mitä katilta tulee, Polle ei tarjoa minulle mitään, BRP ei viimeiksi loistanut toimivuudellaan...
     
  7. mikkohen

    mikkohen Summit 850 154"

    Vs: Yamaha 2012

    Ainaki jollain sivuilla näyttäis olevan vielä 2,25" harjalla...
     
  8. Miksal

    Miksal Well-Known Member

    Vs: Yamaha 2012

    Jatketaan odottelua 2013 mallistolle, siihen mennessä pitäs olla välirahakin helposti jemmattuna. ;D
     
  9. mikada

    mikada Yamaha Sidewinder 2017

    Vs: Yamaha 2012

    Jos ne toisivat, vaikka Yamahallekkin uutuutena päntiöinään pamahtelevat moottorit :p Jos se siitä lähtis Suomessakin suosio sitten kasvamaan, kun tuo luotettavuus teema ei oikein toimi ::)
     
  10. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Yamaha 2012

    Jos nyt lähtisivät vaikka 20-30kg painonpudotuksesta kautta malliston. Eikä olis siltikään epäluotettavampi.
     
  11. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Yamaha 2012

    Veit hampaat suustani, ehkä sitten 2013 mallissa tuokin toive toteutuu ::)
     
  12. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Yamaha 2012

    Pettymys :-X ku kumminki oottaa että tulis jotain uuttaki välillä.

    Noo onha meillä silti sellane perusvarma ja hyvä mallisto mutta voisivat kehittää sitä vähän rossisempaan suuntaan 8)
     
  13. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Yamaha 2012

    Jampun markkinat on ameriikassa, siellä arvostetaan leppoisia ajo-ominaisuuksia ja luotettavuutta.
     
  14. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Yamaha 2012

    Perusvarma joka ei sovellu Suomalaiseen rossiin. Eikös tuo kuitenkin ole emoyhtiön kriteerit täyttävä kampe edelleenkin? eli tourinki pohjolaan sekä jenkkilään, sopii hyvin kumpaankin, IMHO.
     
  15. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Yamaha 2012

    Jes, taas nousi arvo tonnilla, tuo meikän Nytro on kohta yhtä kallis kö viimiset revit, heleposti voi 8k€ pyytää nettimotossa!
    ;D
    Melekeen kaikki modit löytyy mitä 2012 mallistaki, mulla tietty vähä paremmat!
     
  16. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Yamaha 2012

    Nii, ja nyt mulla ei koskaa riitä rahat nytroon ku ei hinnat halvu ku ei tuu uutta markkinoile :mad:
     
  17. jyrka

    jyrka Well-Known Member

    Vs: Yamaha 2012

    Itse kävin testaamassa uutta Apex XTX:ää Oulussa Seluskajärven koeajotilaisuudessa. Hieno kone tuossa uudessa Apexissa, ohjaustehostin erittäin miellyttävä. Yhdistelmä on vain sellainen, että suurimman sallitun nopeuden kanssa saa olla tarkkana. Toki paino edelleen tuntuu, mutta ei läheskään samaan malliin kuin aikaisemmassa mallissa. Ajoasento turhan vanhanaikainen. Voin suositella herrasmieskelkkailuun ;)

    Tehostin vois olla ihan mukava myös Nytrossa ;)

    -j-
     
  18. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Yamaha 2012

    Mun piti mennä ajamaan tänään mutta siirtyi sunnuntaille.
     
  19. TaistoTurrikka

    TaistoTurrikka Lynx RE 800 -14

    Vs: Yamaha 2012

    Niin minä vähän kuulin juttua, että apexi kiinostais kovasti ja jotaki 290 kittiä projektiks. Sanoin Mikalle, että ei sua pidä päästää koeajolle, kun sulla tulee muuten kelkan vaihto eteen :-X
     
  20. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Yamaha 2012

    Niinpä.... Mutta sen pitää olla kyllä todella hyvä että vaihto tulee ajankohtaiseksi
     

Suosittele tätä sivua