Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 21/12/05.

  1. yama500

    yama500 AC M 1100T HCR -12

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Itellä se pyörii suht kevyesti ainaki puolisen kierrosta muttei tule ulospäin ja iskarin päädystä katottuna johto lähtee n. kello 2 suuntaan ainaki nyt... En ole aikasemmin pistäny merkille miten se on ollu.
     
  2. rn78

    rn78 Guest

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Ei taida asento olla kaukana siitä kello kahdesta. En nyt tarkkaa muista kun en ole alle ryöminyt. No pakosarjan korjaus on kuitenkin nyt menossa kun oli reikä tullut...
     
  3. yama500

    yama500 AC M 1100T HCR -12

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Sitä vaan mietin että vaikuttaako tuo pyöriminen siihen säätöön vai säätyykö se jotenki erillä tavalla esim. että säätäis jotaki siellä sisällä ylös/alas suunnassa niin sillonhan tuolla asennolla ei pitäis olla mitään väliä. Pitääpä kysästä kaverilta ku se syksyllä käytti tuon pumpun auki että mitä siellä näky ku ei ole itellä tullu perehdyttyä tuohon iskarin sielun elämään.
     
  4. rn78

    rn78 Guest

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Luulen vain että sen mutikan ei pitäisi liiikkua...
     
  5. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Ei se saa liikkua! Se mutikka on tuon iskarin säädön servomosa, sen tulisi olla tiukasti paikoillaan.
     
  6. yama500

    yama500 AC M 1100T HCR -12

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Eli onko niin että jos pyörittelen sitä osaa niin iskarin säätö muuttuu?

    Kävin härnään Anssia motoroissa ja meinas että sen ei pitäis pyöriä muttei se periaatteessa kuulemma haittaa kerta se säätää vaan jotaki siellä ylös/alas suunnassa jollaki solenoidin tapasella...
     
  7. rn78

    rn78 Guest

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Syökö kellään muulla kuin minulla warriori nestettä? Jos on vuotoja ollut niin mistä olette löytäneet?
     
  8. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Minulla oli samoja ongelmia , niin paljon että meinasin pistää koko vehkeen aikanaan kiertoon !
    No kuitenkin kiristin lohko/letkulämmitimen klemmarit, niin se oli siinä !
    Nyt vaikka on puhkupeli niin vettä se ei pyydä !
     
  9. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Yks asia askarruttaa enkä jaksa kaivaa ohjekirjaakaan.

    Tarkistetaanko moottoriöljyn taso vääntämällä tikun kierre tiukalle vai ihan dippaamalla siinä kierteen päällä? Kuka tajus mitä haen :eek:
     
  10. rn78

    rn78 Guest

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Pitääpä kiriä kaikki letkuliittimet, jos vaikka vika poistuis minunkin kohdalta. Öljyä mitatessa tikku jätetään kierteen päälle "auki" asentoon.
     
  11. doragga

    doragga Guest

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Kurun kisassa legendat-luokassa Warrior 2:na (osanottajia kymmenkunta). On se vaan niin hidas ja painava!! ;D
     
  12. rn78

    rn78 Guest

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Sehän on sitä kateellisten p- puhetta... Muistan aikoinani kun kaverini omisti v-max4 niin kyllä kaikki puhu että on se raskas ajettava... silti jätkä jätti kaikki reitillä. ( ehkä osa syy oli pitkillä suorilla ja järven selillä... mutta kuitenkin. )
     
  13. doragga

    doragga Guest

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Minkälaisia aurauskulmia tootta käyttäny? Ripustuksen vaihdon jälkeen oli kulmat jääny säätämättä. Vasen suksi oli kauheella aurauksella, no eihän sen seljässä meinannu pysyä ensinkään. Mittasin mamman LTX:stä missä oli tehtaan jäljiltä.Oli yllättäen 20mm harituksella. Ohjekirjahan sanoo 0-15mm haritusta. Eikös lähempänä 0:llaa olis optimi. Ainaski näin hätäsen perstuntuman perusteella? :eek:
     
  14. doragga

    doragga Guest

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Jees dipataan vaan tikku. Ei väännellä kierteelle.
     
  15. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    10-15mm rautojen päistä mitattuna on aika hyvä. Nolla ei toimi.
    Säädön ajaksi suksien lenkkien väliin vielä "mustekala" kuminauha, niin on välykset oikeaan suuntaan.
     
  16. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->


    Joo jatketaan tarinaa. Nyt on oikealtaKIN puolelta liukurunko poikki ja ylempi ulompi vahvike. LELUJA.
     
  17. yama500

    yama500 AC M 1100T HCR -12

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Joo ja mulla samalla reissulla alko pätkiin iskarin säätö... Ei vissiin tykkää jäästä ja pakkasesta. Toimi se luostolle asti eli niin kauan ku reitti oli tasasta baanaa ja pyhältä lähtiessä taas toimi parikytä kilsaa. Voiko tuolla olla jossaki muualla kosketus häikkää ku se välillä pelaa?
     
  18. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Jos mulla vuotaa putki warresta niin mistä se todennäköisimmin vuotaa? nimittäin nyt kävin käyttämässä kelkkaa reissun jäljiltä ja telatunnelissa käy melkonen räpätys :-X

    onko todennäkösin joku sauma/tiiviste vai onko näistä halkeillu pakosarjoja??
     
  19. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    99 % haitariputket halki/revennyt ! 4 kpl löytyy sinun "versiosta"
     
  20. rn78

    rn78 Guest

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Mulla vuoto oli heti haitariputkien jälkeinen liitos, joka oli palanut puhki. Itse haitarit olivat ehjiä... Prkl mitä leluja nämä... muuten kyllä tykkään kelkasta, mutta parantamisen varaa olisi kestävyydessä. Myös minulla liukurungon vahvikkeita poikki
     

Suosittele tätä sivua