Jos harmittaa toi kulutus niin lähettäkää mulle ylimääräiset ;D ;D ;D En o laskenu, pääsee niin harvoin, jotain 21-25l/100km. Huomattavasti vähemmän kuitenki kuin vakiomatolla olevalla 500cc vastaavalla ;D ;D.
No nyt ku sai jatkoa ja uutta mattoa alle. Kulutus oli viikonloppuna siinä 150km/35litraa. Mutta sehän on normikulutus tuolle. Ja harrastuksethan on väärät jos ei rahat mene 8)
Meijän exciter SX syö liikaa, 20 paremalla puolella aina, mutta kiva sillä on siltikkin ajella Pystyykö exciitterin öljyn syöttöä säätämään kun tuntus vähän kovilla seoksilla kulkevan ja aikasta mustalla savulla.
Viime viikonloppuna Kuusamossa tais mennä jotain 30+ litraa/100km... : : Mutta syököön vaikka vastaantulijat, kuhan liikahtaa aina ku lipasee lurtun pohjaan.. ;D
Saa nähdä laskiko nyt kulutus kun laitoin kaasariin vakio säädöt,pienempää suutinta ym.Paremmin ainakin vastaa kaasuun kun tuossa kaasuttelin vähäsen
Nyt alkaa meikäläiselläkin olemaan kulutus kohtuullista luokkaa 93km ajettu ja hitusen alle puoli tankkia pensaa vielä jäljellä
Sillä tavalla Kävin nyt tankilla ja laskin kulutuksen,26l/100km ;D Laski semmoset 4l kulutus entisestä.Nyt on hyvä mieli
Kuinka paljon noilla sx500r pitäisi päästä sadalla kilometrillä, semmosta rauhallista ajoa? Ite pääsin tankillisella 120km.. eikai siinä voi kaikki olla kunnossa? Mitä pitäisi säätää?
No on se ehkä pikkusen liika paljon,mutta nämä viissataset sxr:t ja vmaxit nyt ei ole niitä pieni ruokaisempia : Kannattaa ehkä katsoa,että suuttimet ei ole mitkään hirveän isot ja neulan asentokin kannattaa varmaan tarkistaa
Kyllä nämä sen 30l/100km imaisee helpostikin. Allekin kyllä pääsee. 24l/100km taitaa olla paras, mihin itse olen päässyt. Itseasiassa "rauhallisella" ajolla menee enemmän kuin kohtuu rivakalla reitin etenemisellä. Lumipenkoissa pelleilyllä saa sitten menemään ihan mitä vaan, oma "ennätys" taitaa olla 48l/100km. 8) Voisi kuvitella, että järven selkää paahtamalla pääsisi vähimmällä, mutta sekään ei ole taloudellisin tapa edetä.
Ensimmäiset kulutusmittaukset BB:llä antoi varsin positiivisen kuvan. Kovalla baanalla normaali reittivauhdilla eka veto 11,7l / 100 ja toisella 11,4l/100km. Raskii jo pitempääkin matkaa heittää ;D
Räksällä pienin 15.5l/100km ja suurin 17,9l/100km. 650 kilsaa tullu ajeltua tässä viikon aikana minkä olen vehkeen omistanu.