Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä sahtari, 11/12/10.

  1. Mik4--

    Mik4-- Freeride 146"

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Hiilikuitua taitavat olla.
     
  2. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Kokeile kasin tulpilla jos kerran ovat vakiot. Ysit on ainakin rossipyörässä vikonu mulla aina.
     
  3. ÄsJii

    ÄsJii Xrs 850 -19

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Itellä on 9 tulpat ja ei oo oireillu sen kummemmin oli sitte -25 pakkasta tai lähemmäs 10 lämmintä :D toki lämpimällä vähän huonommin vetoja mutta ei oo röpötelly sen erikoisemmin?
     
  4. Reuhka

    Reuhka Ockelbo 600

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Kuinka suuri lappu mahtuu revin telatunneliin?
     
  5. Jumitzu

    Jumitzu Well-Known Member

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    8tulppa on ainaki 07ssa orkkis.
     
  6. Antero8

    Antero8 Member

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Minulla lukee moottorissa 9 kelkka 06 Sdi. mitään vaikutusta onko 9 tai 8
     
  7. töppis

    töppis Well-Known Member

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Mulla renegadessa 371x41x57 7p 2,86 vetosilla ja vielä on toista senttiä tilaa ahtaimmasa kohdassa.
     
  8. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    En minä oikein usko että tulpissa olisi vika. Putsasin ravet taas. Ne käret menee nopeasti karstaiseksi ja melko öljyssä muutenkin. Pitäiskö vaihtaa jokin muu öljy kuin brp osasynteettinen? Läpät näyttää ehjiltä. Yhdestä kärjestä on yläpinnassa sellainen 0,5x5mm jälki mutta ei kait sellainen pitäisi mihinkään vaikuttaa. Minkälainen tiiviste tuossa läppärungon ja moottorin välissä pitäisi olla? Nykyisestä ei oikein ota selvää mitä siinä on.. Ajattelin vielä ruiskut irroitella jos ne jotenkin vaan irti saan. Ei varmaan huonoa tekis jos nekin putsais.
     
  9. Reuhka

    Reuhka Ockelbo 600

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Ok, tänks!
     
  10. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Tarvis nopeasti apua. Tein suuttimien putsaukseen sellaisen viritelmän että ruiskusuutin ottaa putsausainepullosta tavaran ja virta tulee 12v akusta ja suuttimen ja akun välissä on virtanappi.

    Kestääkö virta ottaa suoraan akulta?

    Onko väliä kumpi johto on plus ja kumpi miinus jotka tulee suuttimelle?
     
  11. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Täytyy kokeilla miten käy. Jos jokin hajoaa niin pitää syttää tuota ukkoa ::) https://m.youtube.com/watch?v=_gw4UHxPU4Yhttps://m.youtube.com/watch?v=_gw4UHxPU4Y
     
  12. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Kelkka on kasassa ja tuntuu että ainakin kaasuun vastaa nopeammin ja käy ehkä tasaisemmin. Pakki vaan ei meinaa mennä päällä ainakaan kun kone ei kovin lämmin ole. Tuo vika on tullut vasta pari päivää sitten. Voiko tämä lämmin keli jotenkin vaikuttaa? Uuden hihnan laitoin kans ja se jäi minun mielestä hieman korkealle variaattorille mutta lautaset on säädetty 0 asentoon niin ei vissiin auta kuin ajella hihnaa kapeammaksi. Jos perä on ilmassa niin matto pyörii melkoista vauhtia tyhjäkäynnillä.
     
  13. viertar

    viertar MXZ 440 LC, XRS 600 SDI

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    itelläki käy tyhjäkäyntiä isommilla kierroksilla nyt kun +2C ?

    vaihdoin brp:n täysynteettiseen koska osasynteettistä ei enää saa (musta kannu)
    ja täysynteettinen (keltanen kannu) maksaa saman verran 39,90€
     
  14. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Ei ainakaan täällä ole saman hintaista mustassa putkissa oleva maksaa alle 25-30e ja keltainen jotain 45e. Kun ei ole tietoa kumpi toimii paremmin niin oon ostanut halvempaa. Ehkä seuraavaksi ostan jotain motulia.

    Saako rave venttiilin tiivisteitä ostettua erikseen? Ainakin joissain tiivistesarjoissa näyttää olevan mutta muita en tarvis. Jos ostaa sellaiset blingfactoryn kaasarikurkut niin tuleeko siihen joku tiiviste matkassa vai pitääkö se itse jostain hommata? Ainakaan ei lue että tulisi. Nykyiset oli hieman revenneet sieltä alapuolelta pultinreiän kohdalta mutta eihän se sieltä ilmoja vedä. Tiiviste siinä oli vaan sen näköinen että ei voi olla varma vuotaako sieltä.
     
  15. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Laita boyesenin kurkut net on ikuiset.
     
  16. Jumitzu

    Jumitzu Well-Known Member

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Tai uudet kumiset ja kumiliimaa.. Kestää isältä pojalle.http://www.kelkkapalsta.com/kauppiaat/Pohjanmaan+Ylij%E4%E4m%E4tuote+Oy/354/0/0/0
    Tuolta 35e purkki
     
  17. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Mistä sellaiset ja paljonko maksaa? Paljonko vakiot maksaa 600sdi koneeseen?
     
  18. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Yhdet kurkut liimasin kerran liquisolella ja ne kesti ainakin sen pari vuotta mitä se mulla vielä oli.
    Ehkä nuo nykyiset vois liimailla ja keksiä jonku tiiviseen sen nykyisen tilalle..
     
  19. Mik4--

    Mik4-- Freeride 146"

    Vs: Yleiset skiidokysymykset jotka eivät kaipaa omaa topikkiaan!

    Paikallinen merkkiliike myi reilulla 250 parin. Ja oli hyllyssä, mistä iso plussa näin kesken kauden.
     
  20. Revson

    Revson Active Member

    käynnistinlaite ongelma.

    600 rev -06, meni käynnistinlaitteen muoviosat siliäksi ja laitoin uudet osat narupyörän mukaanlukien.

    mikä on vikana kun kaikki osat pitäis olla oikein paikallaan mutta narua joutuu vetämään ainakin 60cm ennen kuin "ottaa kiinni"??

    Voiko jousen esijännitys olla liian löysällä vai mistä tämmönen johtuu?
     

Suosittele tätä sivua