BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Poikanen, 14/3/10.

  1. asentaja

    asentaja Guest

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    850 oli itellä sarja maksanunna, kun kuitista äskettäin kahtelin. ja tää mulla oleva sarja on tarkoitettu 146/154 800 kaasari summittiin. Muistaakseni renegaden sarja oli edullisempi kun siinä ei tule ylähamppia ja ketjua mukana.
     
  2. Poikanen

    Poikanen BoonDocker DS4100 850 E-TEC -18

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Ei ole ihan ilmanen :D Vois kokkeilla aluksi välityksiä lyhentää :)
     
  3. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    100km täynnä! on se lysti vekotin. tulis nyt taivaantäyeltä siltä lunta ni pääsis kokeilee ääliöominaisuuksia! ;D
     
  4. olli.k

    olli.k Well-Known Member

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Mulla takana kaikki 18km ;D
    Kokemusta mulla ei kasisatasesta ennemmin ole mutta tuntuu vain olevan aika kirpeä värkki kiihtymään
     
  5. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    olettako mittaillu kulutuksia vielä? 120km oli mittarissa ja 17.5litraa sain mahtumaan tankkiin. Ei paha minun mielestä. Toki ole kyllä ollu vielä umpisenpuhkomista tuolla ajo. Kyllä se siittä varmasti vielä nousee :D
     
  6. nv85

    nv85 Well-Known Member

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Alle 15l/100km? Alamäkeenkö oot körötelly? ;D

    Ei kyllä paha kulutus pitkämattoselle noilla tehoilla.
     
  7. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Onko näissä sitä ilmataskua tankissa? Meinaan että voisko olla heittoa litra pari tankkauksessakin, kuulostaa aika pieneltä kulutukselta. Tosin kovalla jälellä ja tasasta 60km vois onnistuakki, mutta eihän kukaan näillä niin aja ;D
     
  8. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    ei ajo nyt mitää hirviää vinguttamista ole ollu mutta ei kyllä mopoiluakaan :D bensavalo kyllä vilkku tankille mennessä niinkö näissä ruukaa.. ensin näyttää täysiäpykäliä ja sitte alkaa välkyttään että ihan just loppuu :D

    kyllä mie melkein piripintaan sen laitoin ennenkö kotia vein ja nyttenkö kävin ni ei vaan menny enempää!

    edit : onkhan nuissa joku kierrostenrajotin sisäänajomodin aikana. Ku pöllyytti lunta jängänreunassa mistä sitäki jonku verran löyty ni kuulu että PIIPIIP. en kerinny mittarista muuta nähä ku että RAJA ko se rullas oikialle. Nesteet katoin ja sitä oli ni tuskin siitä herjas ainakaan.. saattohan se olla Naamaraja tietenki ;D
     
  9. tuzeez

    tuzeez Well-Known Member

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Mietiskelen tässä että onko 37:lla ja 39:llä hirveitä eroja? 39 ajoin keväällä ja ihan soiva kampehan se oli, mutta nyt alkoi kiinnostamaan tuo 37. Voiko joku joka on molempia ajanut kertoa? Kiitos.
     
  10. Koulupoika

    Koulupoika Summit 850

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Keväällä kokeilin molempia. 37 oli kyllä paljon parempi ajaa, itse asiassa ihan paras mitä on tullu kokeiltua. 39ä on kyllä paranneltu ja kuulemma saatu paremmaksi. 154 Summit oli mahottoman hyvän tuntunen kanssa.
     
  11. tuzeez

    tuzeez Well-Known Member

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Kiitoksia! :) entä miten se liikahtaa 600 lohkolla?
     
  12. Koulupoika

    Koulupoika Summit 850

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    600 on halpamalli, pilattu huonoilla iskareilla, mutta ne kun vaihtaa ja sopivan levyisen keulan, jos tarttee. Mittarikin on köyhempi malli. Mutta 600 moottorina minusta parempi, syö vähemmän bensaa ja pitkäikäisempi ollut aiemmin, uusistahan ei tiiä ku parin vuojen päästä. Syvässä lumessa, kaks kilometria korkealla tulee varmaan ikävä kasisatasta, mutta ei yleensä Suomessa.
     
  13. tuzeez

    tuzeez Well-Known Member

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Kiitokset jälleen ;)
     
  14. jimi

    jimi reino -09

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    minä oon kans miettiny tuota puuntökkääjä että laittasko semmosen 600 vai summitin 600... :eek: kumpi lie parempi.
     
  15. 123456789

    123456789 Well-Known Member

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Minun mielestä tuon ratkasee helposti se kumpaa ajaa enempi, umpista vai reittiä.
     
  16. jimi

    jimi reino -09

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)


    dii ku se tässä onni vähä miettimisen alla ku tulee kummallaki ajettua..ehki enempi umpisella nii siksi oon enempi tuon summin puolella...
     
  17. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    kyllähän nyt dokkerin ja summitin omistaneena en ihan helpolla enää summittiin vaihtas takasin :D

    Tosin kasisatkusta kyse..
     
  18. Koulupoika

    Koulupoika Summit 850

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Puuntökkeri minusta parempi ja monipuolisempi. Vaikka kyllä ne meleko samanlaiset on, kun melekein samoista osista on koottu.
     
  19. Sillanpää

    Sillanpää Nordic RMK & GLS 3300 -88

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    tietenki riippuu käytöstä,mutta eipä tuo kuussatku niitä huollettavia iskareita kaipaa.
    itellä painoa sata ja hyvin pystyy päästelemään reittiäki.
     
  20. Koulupoika

    Koulupoika Summit 850

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Joo ei se oikein pahalta tuntunu niillä alkuperäisillä, 500 niillä ajelin. Ehkä se vähän parani vaihtamalla. 1500km kohalla tais olla huoltolistassa ensimmäinen iskarihuolto. Jos ei paljon aja, eikä kovin patikkoa paukuta, niin monta vuotta pärjää alkuperäisilläki.
     

Suosittele tätä sivua