FX Nytro RTX SE -09

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä ITM, 12/4/08.

  1. PKE

    PKE Well-Known Member

    Mikäs Amirilla ja maajo79:llä on tuon nivelen mitta verrattuna vakioon?
    Kun näyttäisi aika lyhyeltä...
    Ja tuota samaa "laadukas uniball pää + Helicoil tukivarteen" -patenttia on yhdessä -08 Nytrossa käytetty jo n.5000km verran.
     
  2. maajo79

    maajo79 VENTURE TF 11-, RAVE 440,SNO PRO 600 12-

    No mutta missäs meidän kaikkien kaveri JUKKA on kun ei ole vielä kommentoinut mitään!?
     
  3. Jukka

    Jukka Well-Known Member

    Oon ollut seuraamassa Giantia ja kommentoinut tällä sivulla mutta kaikki on poistettu.
    Kaikkien teidä jammufanien olisi tarvinnut olla kuulemassa mitä Tomppa sano kelkastaan ek 5 maalissa
    Ps kyllä tääkin poistetaan
     
  4. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Sano nyt ihmeessä , mitä Tomppa kertoi sinulle kelkastaan.
    Ehtiihän sen muutama lukasemaan kuiteskin.
     
  5. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Täytyy näköjään soittaa Tuomolle ja kysellä, mitä se on Jukan korvaan supissu.
     
  6. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Please , teesse. Kun Dr.Jukka pihtaa tietoa.

    Ja hitto ko minä pesunkestäv S-D mies olen jopa harkinnut Yamia , vakavasti seuraavaksi laitteeksi tonne louhikkoon.
     
  7. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ju ny salaiset kommentit kaikkien näkyville 8)
     
  8. Jukka

    Jukka Well-Known Member

     
  9. vanhaVetääParemmi!

    vanhaVetääParemmi! Well-Known Member

    et ei tämmösellä vehkeellä pysty ajaan... ihan pa..a  kuta kuinkin nuin..
     
  10. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    No, en yhtään ihmettele vaikka olisikin sanonut noin. Itsekin olen todennut monesti, että reittikelkkana tämä on mainio, yksi hauskimmista siihen käyttöön, mutta kilpaa jos lähtisin ajamaan, etsisin jonkin muun kelkan. Painoa pikkuisen liikaa ja keulassa pikkuisen liian vähän joustovaroja...

    Mutta, eipä Tuomo huonosti ollut ajanut, nopeampi kuin yksikään fööni ;)
     
  11. Quattro

    Quattro kelkaton

    Sama täällä, Nytro pihassa, huomenna koeponnistamaan  ;D
    Panokset kovenee kun tuodaan kelkka pihaan...käyhän huomenna ajelemassa ja vaihda sitten merkkiä  ;)
     
  12. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Noh,eihän se pahasti sanonu jos noin sano , ehkä Tompalla oli vaan huono hetki.
    Eli voin vielä harkita Yamia,kiitos.
     
  13. Jukka

    Jukka Well-Known Member

    kysyisin teiltä. Voiko huippukuski hävitä hyvällä urheiukelkalla joksi sitä on mainostettu, kärkimiehille 20 min. Verratkaa esimerkiksi saman ikäluokan kuskiin Roiniseen
     
  14. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    taasko tää kilvanajo alko... :p
     
  15. frosty

    frosty Well-Known Member

    Jukka, mikäs siitä tekee huonon urheilukelkan? Vai meinaatko että se kuuluu johonkin muuhun kategoriaan kuin urheilukelkka?
    Hyvänä urheilukelkkana minä sen nään ja siltä se tuntuu joka kerta ajaessakin. Mulla se on aiheuttanut selkeän nopeuden nousun reiteillä, verrattuna Catteihin joilla aiemmin olen samoja reittejä jauhanut. MItä enemmän sillä ajaa sitä nopeemmaksi se omaan käteen käy.

    Ameriikan debyyttikisan jälkeen Malinowski sano ajokistaan, "That's a best sled EVER"
    Kaverilla on kuitenkin kait hieman meriittiä sanoakin jotain...
     
  16. Jukka

    Jukka Well-Known Member

    sen lauluja laulat kenen leipää syöt
     
  17. frosty

    frosty Well-Known Member

    Nii-i, siitä se kait juontaa tuo sun hullunkiilto silmissä Yamahaoiden vahtaaminen.
    Hattu kouraan ja pankkin, kyllä se sinäkin voit semmosen saaha.

    Kumma ettei Malinowski ole samaa sanonut nykyisestä työkalustaan... Päinvastoin, haukku paskaksi kun loppu varasylinterit kromivaunusta ;D


    Leaderi, hitto, oisit sanonu että tosissas harkitset. Tuu koukkaamaan tuo tosta päiväks testiin, ni saat makua siitä.
     
  18. PKE

    PKE Well-Known Member

    Mitä ihmeen kiksejä sä Jukka saat tästä Yamahan jatkuvasta mollaamisesta?
    Muutahan jo (pysyvästi) Ski-Doo palstalle kehumaan kuinka tuulen nopea se etekki häkkyrä on. 8)

    Mulle on ainakin ihan sama jotkut kisatulokset, kunhan kelkka vaan on mieluinen ja toimii reittikäytössä. Eikä sillä ole kyllä 2-t rääkyjien jalkoihinkaan jäänyt.
     
  19. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Jep , vielä kö Jukka tois omansa samaan testiin niin olis mihin verrata ... niin ja joku voi tuoda sen 500 Phazerin ihan vaan mielenkiinnosta sitäkin koittaisin .  :p
     
  20. frosty

    frosty Well-Known Member

    Joo sitä Phazeria minäkin haluisin koittaa.
     

Suosittele tätä sivua