Lynx RE 600 07´ & 08´

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 7/8/06.

  1. Pkh

    Pkh Rave RE 600 E-tec -13

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Kyllä on.
     
  2. Kane

    Kane Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Menipä etupukin iskarin alapään kiinnitys pultit molemmat poikki.Sit kun siinä on ne linkut niin toinen niistäkin poikki ja toinen mutkalla.Saas nähdä mitä huolto sanoo takuusta kun sitä olis vielä jäljellä.
     
  3. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Jos iskarit on huollettu ajallaan niin tähän mennessä itse olen saanu alustan räjähtelyt aina takuuseen.
     
  4. Kane

    Kane Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Joo toivottavasti menee takuuseen. Ihmetyttää vaan kun huollossa sanotaan että katsotaan tapaus kohtasesti "minkälaisesta ajosta on kyse."
     
  5. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Varmasti kelkassa on ollut kulkupuoli hukassa jos on noin kovasti mennyt ylikierroksille, eli aivan oikeilla jäljillä olet...
     
  6. Reima

    Reima Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Entäs takuuajan jälkeen? Onhan tuossa selvä suunnitteluvirhe, jos kerran uudemmassa on jo paksummat pultit.
     
  7. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Mikä tai mitkä pultit on vaihettu isommaksi uudemman etupukissa?  10mm taitaa olla kummankin etupukin alalinku kiinnityksessä.
    Takapukiin kiinnitys runkoon näyttäs olevan muuttunut 10 ->12mm
    Tuli tuossa viikonlopun ajojen päätteeksi  vaihdettua nuo Etupukinlinkun pultit ihan vaan varmuuden vuoksi tuosta omasta -07 RE:tä
    Tuossa tuntus olevan vähän niiku pieni vipa suunnittelussa, nuo etummaiset rattaat kovassa ajossa väännättää tuota liukurunkoa ja näin sitten katkeaa  nuo alapultit. Voisko olla näin  ::) Eli kestäiskö alusta paremmin lätkyttää pattia ilman näitä eturattaita? tosin sitten liukumuovit ei ole kovin pitkäikäiset  :-\
     
  8. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Kyllä ne muovit kuluu koko matkalta melkolailla tasasesti, yhtään ylimäärästä rullaa ei tullu telastoon laitettua ja 8,8 pultit on kestäny ko ne kerran olen liiman kanssa kiini laittanu.
     
  9. Reima

    Reima Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Isot pojat kertoi, että etupukin iskarin alapään kiinnityksessä olisi 8 mm pultit. Niin tai näin, aika monella niitä on poikki mennyt.
     
  10. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Niin sullahan on tuossa Tenussa PPS ? :)  Paikoillaan pelkästään taittopyörät ja telaston ylärattaat? Mulla oli näin tuossa Ski-Duussa jossa Lynxin Raasing-alusta.
    Ei se kestänyt ajella oikeen kevättalven pilkkireissuilla merenjäällä kun hanki kuin betonia. reitillä ja sen sivussa kylläkin pelasi hyvin.
     
  11. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Jakelilla tais olla PPS
     
  12. Von Heinrich

    Von Heinrich Netti kelkkijä

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Häipyykö muilla näillä lämpimillä ja vähäisen irtolumen kevätkeleillä jäähdytysneste?Omassa pelissä huomannut vajetta paisuntasäiliössä n.2-3cm merkkiviivasta.
    Vuotoja ei pika silmäykselllä löytynyt.
     
  13. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Alussa sitä lisäsin, mutta hetken kuluttua kun se oli aina tuon verran vajunut niin luovutin ja siinä se sitten olla möllötti eikä enää siittä vajunut.
     
  14. Lyynetec

    Lyynetec Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Mistä kohdin haritus mitataan suksesta. Jossain polariksen ohjeessa oli mittaus n.20cm olkavarren molemmin puolin. Itse mittasin suksien päistä mutta isoin muutos ohjauksen hakemiseen tuli säätämällä camper kulmia.
     
  15. Pkh

    Pkh Rave RE 600 E-tec -13

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Mihin arvoihin säädit camperit ja aurauksen?
     
  16. Kimurantti

    Kimurantti 2021 3700 RE-Ferrari green

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Ens viikolla alkaa sisään ajot, suap nähä miten tuo yhteiselo alkaa. Niitä sivuposkia ja kattoa rymyhommiin voi mulle siihen tarjota niin säilys nuot orkkikset siistinä.
     
  17. Lyynetec

    Lyynetec Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Haritus taitaa olla jossain 7-8mm mitattuna aivan suksien päistä. Tuota vois vielä säätää, ja mitata se haritus lähempää olkavartta, eli sen 20cm molemmin puolin. Camper on mitattu siitä lukitusmutterista kierten loppuun jonka väli oli n.7mm. Isoin ero tuli pehmeässä ajamiseen. Aikaisemmin ohjaus haukkaili, jotta melkein nurin pyörähti.
     
  18. Kimurantti

    Kimurantti 2021 3700 RE-Ferrari green

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Mukavan tuntune potkuri, alustakaan ei tuossa reittipomputuksessa heti antaudu, keula hiukka pehmeä, pwodereilla puree kunnolla. Sisään ajo kulutus aika reilu sievällä köröttelyllä 30L/100km, siihen varmaan löyty lääke kun kilsoja karttuu. Pitänee lukia tämä läpi niin löytyy säädöt ja muut jos alkaa tuntuun tarpeelliselta...
     
  19. Tebu

    Tebu Rave 3500 850e-tec

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    onko kellään tullu liukurungon pää matosta läpi..?? mulla on.. :eek:
     
  20. reki

    reki Guest

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Kuinka se nuin käytännössä tapahtui?
     

Suosittele tätä sivua