RER-sähköpakki

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä rangeri, 22/1/06.

  1. klonkkuu

    klonkkuu Lynx 5900 GLX

    Vs: RER-sähköpakki

    Sammuu ihan lämpimälläkin koneella.. ja ei tunnu tuo kaasu auttavan ongelmaan :/
     
  2. jakkis

    jakkis Lynx Safari 400 & Cobra enduro

    Vs: RER-sähköpakki

    Uudet pensat tankiin,jos on vanhat.
    Mitatkaa puristukset? Ei toimi RER jos puristukset on alhaalla.
     
  3. janneja

    janneja Well-Known Member

    Vs: RER-sähköpakki

    Itse en laita ees pakkia päälle kylmään koneeseen.
    Lämmityskäyttö ensin.
     
  4. Ritso

    Ritso Well-Known Member

    Vs: Re: RER-sähköpakki

    Mikä boxi on kyseessä ja missä se sijaitsee ? Kelkkana on Lynx re 600 -07 ja pakki ei toimi ! Kelkkaan uusittiin sähköt, kun vanhat olivat tuhoutuneet.
     
  5. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: Re: RER-sähköpakki

    RE:ssä boxi on nimeltään mpem eli multihimmeliboksi eli multi purpose engine module pitkältä ja viralliselta nimeltään käsittäen moottorinohjauksen, ajonestotiedot yms. Tuon lisäksi pakilliset sähköt käsittää mm. Toisen triggerin lohkon kylkeen + että vauhtipyörässäkin taitaa olla eroa. Mitkä sähöt sie oot tuolle syöttäny ja vaihettiinko koko setti vai onko sulla jonkin sortin ristisiitos?
     
  6. Ritso

    Ritso Well-Known Member

    Vs: Re: RER-sähköpakki

    Vakiosähköt on vaihdettu ilmeisesti. Joitain johtoja näyttää olevan irtaallaa, mutta en löydä sähkökaaviota mistä selviäisi mitkä johdot kyseessä, mutta ilmeisesti ne johdot ei liity pakkiin millään tavalla.
     
  7. _vatzku_

    _vatzku_ Well-Known Member

    Vs: RER-sähköpakki

    Mikähän tuossa 2005 forest foxissa on vikana kun pakki ei pelaa lämpöisenä vaikka kaasuakin runkkailee vaikka miten päin. Kylmällä koneella pelaa kuin unelma ???
     
  8. jocke

    jocke Boondocker 3700 RE -21

    Mulla nappia painaessa ei tapahdu mitään. Yleismittarilla johdoista tarkastaessa antoi kyllä herätteen napista. Muistaakseni aikanaan välityksiä muuttaessa vika ilmeni, mutta olen sen jälkeen palauttanut vakiovälitykset. Olisko jossain joku anturi, joka estää pakin toiminnan?
     

Suosittele tätä sivua