rintapanssari

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä mopedi, 16/8/06.

  1. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Satasen pintaan tais hinta olla... hyvä on. ::)
     
  2. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    evs tuli... ensimmäisen kokeilun jäläkeen ratkoin kyynär suojat pois. oli nii hirmu patit ettei tahtonu sopia hihoihin
     
  3. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    oiskohan noita kuin isoja kokoja saatavana?
    :-\
     
  4. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Mullaki ois yks mustelma pienempi jos ois nuo käsisuojat ollu.. Lensin jäisellä pihalla eilettäin..;D
     
  5. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Esim. EVS:n, MP-asun ja Alpinerstarin suojapaitoja on saatavissa XXL-kokoon asti.
     
  6. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    EVSsät on täälläki. Ei haise vielä hielle.
     
  7. andy

    andy Polaris IQR 440/600

    vihdoinkin sain mun evs:n paidan, eihän siinä mennyt kuin pari kuukautta :)
    nyt kun tulis vielä ne lumet niin pääsis törmäilee... ;)

    laitetaan käyttökokemuksia sitten myöhemmin.
     
  8. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    ei tuo evs xxl silti kovin iso oo ei passaa olla makkarakumpua että mahtuu. ja hiat on aika tiukat.. kannattaa käyä kokeileen jos oot hirmu korsto... ite 188cm 100kg
     
  9. Soppamies

    Soppamies Xterrain 900 Turbo -20, Lynx RS 600 -18

    Ostin tuon Sinisalon suojapaidan, hyvältä tuntuu +++++ hinta laatu täys 10+
     
  10. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Tänään tuli haettua tommonen evs:n suojapaita.. Hinta/laatu-suhteeltaan vaikuttaa hyvältä. Käyttökokemuksia ei ole vielä, kun ei tota lunta oo kauheesti näkynyt. Mukava päällä ainakin, mutta mun mielestä sais olla ihan vähän kapeampi ton rintapanssarin alareunan korkeudelta. Oon 184cm 82kg ja paita on kokoa L.
     
  11. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

  12. Hankisääski

    Hankisääski Vintage

    EVS tarttui kouraan Oulun Motormanilta. Kävin SpareWheelissä myös kokeilemassa vastaavaa mutta eri valmistajan, mutta se ei minulle oikein istunut, olis tosin ollut pari kymppiä edullisempi.

    EVS äkkiseltään tuntuu hyvin istuvalta, ei tarvi neulomishommiin ryhtyä. Kiristyy hyvin ja käsisuojatkin sattuivat kohdalleen, olen tämmönen alle 70 kg kääpiöluokan kuski :)

    Tässähän on vaarana tuntea itsensä lähes "kuolemattomaksi" kun on panssaria joka puolella kroppaa ja ajelee sitte ylikovaa joka paikkaan ;D ;D
     
  13. ehe

    ehe zr 136 02 / snopro 440 05

    Jeps määkin kävin tänään ostamassa EVS suojapaidan :)
     
  14. Jamppa

    Jamppa Well-Known Member

  15. joksa

    joksa Arctic cat M8000 pro climp

    ise käytän team 10 merkistä panssaria eikä ole valittamista
     
  16. DRAGON X

    DRAGON X Polaris IQ 700 DRAGON -07

  17. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Juu BJ22 hain myös ja mukavan olonen. Aika naru-olo tuli kun näytti koko M olevan soppeli
     
  18. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Joo, se alkaa myös haisemaan ketunraadolle muutaman viikon reippaan ajelemisen jälkeen.
     
  19. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Meikäläisen muutaman vuoden ikäisestä Sinisalon suojapaidasta alkoi irtoilemaan muoviniittejä, jotka pitävät selkäpuolen suomuja paikallaan. Takuu kuitenkin toimi hyvin. Paikalliseen liikkeeseen soitin asiasta, he hankkivat nipun uusia nastoja, jotka sitten hain ja tyrkkäsin paikalleen.

    Sinisalo ei haise minkään eläimen raadolle vieläkään (sitä on käytetty kelkkailun lisäksi myös kesällä). Syynä lie se, että pesen panssarin pehmusteet joka ajon jälkeen, kuten kaiken muunkin päälläni olleen.
     
  20. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Se on tuo Fiiberi sellainen sissi, metsän elukka ;D
     

Suosittele tätä sivua