Tuontiautoista

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Puppe, 21/9/07.

  1. Kapital

    Kapital F5 -05

    Hyviä on omat vempaimet olleet Saksasta. Samaan rahaan on saanut autoon kaikki herkut sähköjakkaroista lähtien ja koneeseen kuutioita sen vajaa tuhat enemmän Suomen karvalakkeihin verrattuna. Eiköhän ne samat viisaudet päde ulkomailta ja kotimaasta ostettaessa. Molemmista saa huonon ostettua, jos niikseen tulee. Maltilla kun ostaa ja katsoo, niin hyviä autoja löytyy ulkomailta.
     
  2. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    No sehän tietenkin riippuu ihan missä päin saksaa se auto on ollut. Toki Saksassakin on vuoria ja lunta, missä suolataan ihan samaan tapaan kun kehäteillä. ;D Kaikkista mieluiten kuitenkin ottaisin auton joka on uudesta asti ollut Oulunläänin yläpuolella ;)
     
  3. full trothle

    full trothle Ajamaton Cobra Snowcross

    juuh..itekki tuola germaaniassa pyörineenä häätyy sanua että sieltä keski saksan alueelta se auto jos vaan mahollista...
     
  4. macro

    macro Well-Known Member

    Jos Volvoja halajaa ulkomailta, niin ainakin Volvolandiasta olen lueskellut kehuja Volvojen myyntiin/huoltoon/tuontiin erikoistuneesta Debilistä. www.debil.fi
     
  5. Puppe

    Puppe BackyardKing

  6. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Mulla on tuolta Ruottista tuotu V70 ja onhan tuo ollu ihan hyvä. Varustetaso on ilmeisesti täältä pohjosesta ostettuna erilainen ku tuolta etelästä. Laturit sun muut. Mullakin on jopa takapenkillä nahoilla lämmitys  ;)
    Oli tuossa pari vuotta sitten yks bemarikin ja se oli tuotu Saksasta. Hyvä peli oli sekin, et ei ainakaan mulla oo mitää huonoa kokemusta noista tuontiautoista.
    Ja toisaalta, eipä täällä armaassa lintukodossa taideta noita autoja tehdäkkään, et tuontiautoja ne on kaikki.. ::)
    Vai onks siel Ukissa viel jotai kärrejä tekeillä ???
     
  7. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    Kylläkait siellä Porsche Boxstereita ja Caymaneja niputellaan..

    Tuontiautoista:
    Pörhöt sun muut isot merkkiliikkeethän ne vähän niuhottaa niitten kans, eivätkä halua alkaa kaupoille jos sellasen omistaa..
     
  8. rotax377

    rotax377 OldSchool Dokkeri 144" RS treeride ja muut lynxit

    no nuissa isoissa merkkiliikkeissä on mutenkin palvelu kohtalaisen huonoa, ainakaa delta-auton kanssa ei oikeen nuo takuuhuoltoasiat suju ainakaan omien kokemuksen mukaan :mad: mistäköhän johtuu?
     
  9. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Jatketaan ooteesta: WANHAwanhaWANHAwanhaWANHA

    Vaikka sinänsä tuo tarinoitten asema ei juurikaan vastaa todellisuutta, eiköhän em. sanaseppo ole ammentanut isäukon baarin tunnelmasta muuan säkeen!
    Ehkä jopa kelkkapöydän pistämätön tunnelma välittyy nuissa tarinoissa ;)
     
  10. JariTapani

    JariTapani Guest

    joo ei sielä hanakalja paljo virtaa :D
     
  11. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    :eek:
     
  12. Pollari

    Pollari Guest

    Hihi, taas yksi syy tankata ABC:llä.
     
  13. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    ;D
     
  14. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Huomenna kattomaan yhtä Vulvaa...
    Tietääkö kukkaan mitä ne tarrat autoon maksaa että pääsee rajalta yli kun sverigepoikke aiko napata kilvet irti?
     
  15. macro

    macro Well-Known Member

    http://www.ake.fi/AKE/Rekisterointi/Suomen_rekisterikilvet/Siirtolupa.htm
     
  16. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Löpöä tankissa?
    Haaparannan tulli nykäs eellä ajaneen velipojan ja vielä mutki sivuun. Heti tenttaus että mistä tulet ja millä asialla?
    Velipoika teki strategisen virheen ja vastasi niille että Ruotsista tuun joo. ;D Oletettiin sitte narkkariksi ja siltä oli kysytty kaikkia paskaa huumeista, ei joutunu kuiteskaa tarkastukseen.
    Mulle oli yllätys kun ns. sensuroitu näköinen nainen tulee ruiskuletkun kans kyseleen että mitä tankista löytyy?
    - Dieseliä.
    "Oletko varma?"
    - Joo.
    "Otetaampa näyte."
    - Fak -
    "No en mä saa täältä mitään, onko sulla tankki tyhjä?"
    - Melekeen täys.
    Sitte se nysvää nysvää nysvää, ei saa mitään imastua.
    "Äh jos meidän liikkuvat pysäyttää sut ja sulla on polttoöljyä tankissa niin sä saat 20x diisselivero sakot."
    - Aha, mä otan sun nimen ylös ja kerron niille että asiaa yritettiin selvittää jo tullissa ja päätin jatkaa matkaa koska asia ei selvennyt.
    "Niin mutta jos teetät mittauksen sitten Oulussa?"
    - Ja saan sitte ne sakot?
    "Eikun mä vaan yritän neuvoa sua"
    - Ok, pitää mennä, hyvää illanjatkoa...
    Tuota löpöjuttua en muistanu olleskaan, onneksi tankkiputkessa oli haitat eessä imasulle.
    ;D
     
  17. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Mikä sieltä tarttu mukaan jos heti epäilevät löpöllä ajeleviksi narkeiksi? W123? ;D
     
  18. PG

    PG Bomban tekeleet

    Taas on pitkätukkaa huijattu.
    Mie ku luulin että minun mersu on aikoinaan saksasta veholle tuotu, ja mitä vielä.
    Itävallassa riisselit ne noita värkkää, ja bensamallit ison veden takana.
    Ei voi enää luottaa edes neuvostoliittoon ;D
     
  19. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    no se on kato noissa maastomalleissa eri homma, kantsii pysytellä tutuissa "suomiautoissa", eli w124 koppasissa ikiliikkujissa niin tietää saavansa saksalaista laaaaatua ;D
     
  20. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Saksalaista laatua? ??? ::)
    Nythän on niin, että saksalaiset autot ovat perseestä. Täytyy olla vähintään natsi, että ajaa hiler-jugend mallisella mersedeksellä. Saksalaisissa autoissa on juutalaisten selkänahasta valmistetut penkit. Kun painat ahterisi penkille, se sanoo: Gutten morgen mein herr. Saksalaisissa autoissa on niin onneton jousitus, että sairaalat käyttävät niitä munuaiskivien murskaukseen. Potilas kyytiin ja korttelin ympäri mukulakivillä. Kyllä munuaiset alkavat toimia, mutta hampaista lähtee paikat. Saksalainen auto toimii kuin kuin kello, paitsi, että vedettäessä kello lähtee käyntiin ja saksalainen auto ei käynnisty työntämälläkään.

    -mankeli.comista otettu-
     

Suosittele tätä sivua