Tämä homma jäänyt mieleen, onko tosiaan niin että 2019 RE:ssä on lyhyemmät iskarit edessä? Mitenkäs sitten 20-21 malleissa?
On se vaan lyhyt tuo kahden vuoden takuu.
Se on juurikin näin. Täällä kun ajot on Joroinen, Pieksämäki, Heinävesi , Rautavaara jne alueilla niin voi kyllä kaikkialla muualla paitsi jäällä...
Huippu voimansiirto osat esim. SKS 146 malleihin. DRT kitti ilman painoja, pelaa hyvin vakioilla painoilla. Lyhyemmät 18-42 välit, todella vähän...
Onko kenelläkään haluja ostaa tuollaista 2t turbo reittikelkkaa?
Mulla on DRT:n Helixi ja jousi kakkoseen joutavana. 120€, samoin yksi uusi vakio hihna, 150€ ja lyhyemmät välitykset myös.
https://moskoseladventures.joikubooking.com/fi Tuosta pääsee varaamaan Moskoselin majoituksia. Joku ongelma tilapäisesti sen ”Virallisen”...
Mulla olisi muuten yksi alkuperäinen hinha myydä. Uusi ajamaton 160€ sis. Rahdit
Käykös tälläiseen 2019- Freeriden osat jos haluaisi pikairroitettavan kallistuksenvakaajan?
Joo, vipua olen katsonut mutta mietin että jos tuo koko jarrusysteemi pitää puristinta/pääsylinteriä myöten vaihtaa että saa hyväksi niin en...
Niin olikos tähän mitään ajatuksia, käykö RS:n satula paikalleen suoraan ? Ongelmana ei ole siis jarrujen liiallinen lämpeäminen vaan se että ne...
Mitenkähän tuollaiseen RE malliin saisi jarruja parannettua? Kyseessä 2021 mallinen 3700 RE. Kelkkaan on vaihdettu RS:n jarrupalat, onko tietoa...
www.moskoseladventures.com Moskoselissa uusi varaus sivusto ja muitakin uudistuksia menossa.
Mitenkä nuo Shorty perällä olevat Boondockerit on on toiminut reittikäytössä? Jäähtyykö reitillä riittävästi tuolla liukurungoissa kiinni olevalla...
Erottele nimet pilkuilla.