pistin yv.
Vs: Lynx e-tec äänenvaimennin käy kuumana kato että ei ole ulostulo kasassa sillon ainaki rupee lämpö vastaa
Vs: KoneHelsinki SM Trophy -Sprint, KOMSOR, Sonkajärvi 2.2.2013 Aika jännäksi menee nämä kisat ku säänöt elää koko ajan kun kisa on käynnissä......
Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu Muista kattoo myös maadotus että on kunnossa. Niissä ollu joskus kans häiriöitä ja lataa se akku että on...
Vs: E-tec leipoi kiinni mulle myyjä sano että stefat pääsee irti liimauksesta ja sitä kautta särkyy kannattaa tarkistella niitä stefoja. Nyt...
Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu joo siihen käy ihan normaali rele ja pohjaa kun kattoo niin ei tarvi olla ees 5 napanen. (lisävalon...
Vs: MXZ-XRS 600 sukset vaihtoon, neuvoja ? Mulla alla gripper sukset ja on mukavat ohjaa mut ei liian tarkat toimii myös ummessa eikä tarvi höylätä.
Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu joo kyllä kannattaa pysyä 98 pistoolissa kiinni toimii paljon paremmin sillä...
Vs: Revin viat mulla aikanaan oli -04 revissä sama ongelma vetolaitteessa oli pultit löystyny ja osa puonnu niin pääsi se koppa joustamaan ja...
Vs: männät kannattaako laittaa wisecoja ku vakio männät kestää sen 10000km ja ovat aika lailla samoissa hinnoissa... wisecot kuluttaa pyttyjä...
Vs: Aloittelija kysyy... kyllä kannattaa vaihtaa ne männät ne kyl väsyy ku yli 10 mittarissa voi löytyä puristuksia mut miten on männän helmat...
Vs: Aloittelija kysyy... kyllä kannattas vaihtaa männät ja ketju ku on jo yli 10000km mittarissa. tuskin takuu kattaa jos niistä särkyy....
Vs: Mk-Sprint Vaala 27-28.2.2010 nokinyrkillä komia loikka linjalla ;D , mutta se loppu meni sit :'(
Erottele nimet pilkuilla.