Onkhaan tuole sytyn sääjöle olemassa joku suuntaa antava ohjeistus?? Mikäs tuo punanem nappi on tangossa ja kuinka sitä ajettaa...
Alko tuo snowcrossi kiinnostaan ko kävin vintagella kääntämässä muuan kisat erittäin huonoin tuloksin mutta levein hymyin. Jotenki asiasta...
Itelä eniten herätti mielenkiintoa tuo summit neo mutta aina se pistää mietityttään miten ne saa nuista nuorisokelkoista raskaampia ko täyveriset...
Ulkonäkö se kai on suurin plussa ja solkien hajottaminen suurin miinus. Omassa käytössä ainaki turhia keksintöjä
Onko kukaan koittanu sorvata muovisia holkkeja nuihin poikittaistukivarsiin? Alkaa oleen kovasti väljää ja nuita rautasia ei taia enää löytyä mistään
Olis 1996 Racingin kuomu haussa. Voi olla niin vaikea löytää ehjää semmosta että vois kelvata ehjät Cobran kuomun rauat tai kokonainen ehjä kuomu...
Onkohan vaihettu samalla löysempi jousi kytkimeen? Mulla ottaa ylempää kiinni ja lähtee kerralla vetään kunnolla
Mulla alko huonola puolala kuumala konneela rötäämään yläpäästä. Pikku tauon jälkeen ko etin vikaa toimi taas vähän aikaa kunnes lämpesi kunnola...
Olis hauska kuulla enemmänki mitä eroja nuissa moteissa on ollu vai onko vain putkella tehty ero
Tämä laitos kulkeutu nyt mulle! Olis kiva kuulla mitä tähän on tehty aikojen saatossa! 32mm matto tähän ilmeisesti mahtus alle mutta loppuuko...
Lynxissä kuiten karkeampi matto joka tuntuu olevan ekana vaihtolistalla tundrissa. Varmaan tuo xterrainin etujousitus nostaa hintaa. Sais tulla...
Oho aika ynseän hinnan ovat keksineet kuljetuksele. Eikö kellään ole 3d tulostinta millä tekis muutaman hylsän tunnelijäähyn päähän? Loputhan...
Saat yhtä pikasesti rapakon yli ko ruottista
Motonetistä patriot lite saaphaat ainako tullee ongelma niin laittaa seuraavan parin jalkhaan. Alessa olivat 20€. 2 talvea ollu tuo eka pari, nyt...
Erottele nimet pilkuilla.