Pitääkö aina olla ISO?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä machz, 19/12/05.

  1. shamaani75

    shamaani75 renegade backgountry 600 etek

    Kyllä minulle ainaskin 380 reinolla vauhti on rittänyt,voimaa tarpeeksi,kulutus 11.4.l/100KM ja ylin,16l/100km. :)
     
  2. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    No sehän ny on aivan selvä asia. Sen huomaa jo painostakin.
     
  3. 600SDi

    600SDi Well-Known Member

    Mä ajoin jotai 300km 380cc ja sen jälkee rupes tuntumaa et kui tää voi olla näi mopo.
     
  4. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Ja tehosta...kyllä siinä väsyy ku tollasta "isolohkoa" kunnolla rankasee. ;D

    (suoran päässä ku vähä lipasee kaasua, niin saa kaksin käsin jarrussa roikkua että toppaa enneen seuraavaa mutkaa) ::)
     
  5. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Minusta se kelkka pitää olla miehen/naisen mukaan - ja AJOTAPOJEN.

    Jos tykkää räppäillä keula pystyssä kylänpinnassa takapyörällä, niin sillon jerkkua ja paljon ja vielä sellasia hereitä yksillöitä :)
    Matkalla varmaan joku reilu sata heppanen vois olla ihan ok, ehkäpä nelari vielä? Tuommonen räppäily vekotin varmaan tappaa pitemmän päälle, eli tasainen vääntö joka paikassa poikaa siis.
    Höönillä taas on omat hyvät puolet, pätkänä mutkareitillä ykkönen, pitkänä/keveänä taas tuolla kairassa riekkojen kuvauksessa ihan kotonaan.

    Ite tykkään tuosta 600:sta. Isommilla ei oo tullu kuin koitettua muutama kerta, ei voi siis kokemuksesta vielä puhua. Mutta jos nyt ostaisin itselle uuden kelkan, luulisin, että se olisi neste 600cc. Neste 500cc olen todennu omiin menoihin liian pieneksi, hööneistä puhumattakaan ...

    Nykysellään omat keksinnöt on tehty ihan ison miehen leikkimistä varten ja vielä sinne, missä kelkkailu on ihan kaikkein parasta - umpihankeen ;D
    Ei siis haittaa vaikka on ylätehoa yms, kun kahva on stongassa enivei ja vauhtia 40kmh.
    Tosin, olen tässä juuri siirtymässä viri 600 -> viri 700, saa nähdä mitkä on kokemukset/ajatukset ens talvena :)
    Veikkaan, että on liian raaka vehje, ja että joutuu joku päivä vaihtaan takas 600. Mutta kaikkea pitää koittaa ;D
     
  6. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Mutta ei tullu hiki ja kunnon puolesta ois painanu vielä toiset 300km päälle??? ::) ;D ;D
     
  7. No totta hemmetissä pitää olla. :p
    Siis tuo aivan mun mielipide. Ite en henk.koht. tykkää noista "mopoista". Niillä ei tuu kun mummoo ikävä ja pahamieli
    On se vaan mukavaa esim Stormilla jätättää joitain uudempia kelkkoja ;D
     
  8. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    titenki!!nostaa itse tuntoa kun jalko välissä on iso peli..eikäs tuu hyytymisiä jos pitää painaa paljo tuheroa ;D
     
  9. cooper

    cooper zr 580 efi

    ja höpö höpö
    itte ainaki tykkään tuosta 500oikeen paljon! pyssyy vielä kelekka ees suurinpiirtein käsissä, en nimittäin oo kovin rotevan kokonen ;D
    mutta mielipiteitä on monia.
     
  10. Vilho

    Vilho freeride

    ;) Miksi se pitää olla semmonen, joka mene 200 km/h?
    Eihän sille missään saa ajaa ;D

    Nimimerkki: 380 Fööni ;)
     
  11. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Kyllähän se kohtuu iso pitää olla.
     
  12. HemmoX

    HemmoX Oli ja meni

    Eikös se ole niin, että liian kanssa aina pärjää? ;D
     
  13. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    tää nyt on sama homma ku autossa.. se pitää olla V keulilla ja takaveto..kaikki muut on tarttimoottoreita! ;D ;D ;D

    Ja sit asiaan.. onhan se tietenki hienompi mennä niissä uusissa team joku mm voittaja vermeissä esson-baariin elvisteleen kuin ajoin tosa suoralla 190 et heilahti..sitte ku pikkusen pattia+umpea niin sinne ne jää vaikka tuuringilla, saattaa tulla naarmuja vehkeen kylkiin ::)

    Paljon enempi arvostan tuollasta esim Bearcatin meininkiä,tehään se vehe sinne jalkoväliin..kaikki saa ostettua,mut harva osaa itte ;)
     
  14. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Eka kelkkana toimi porukoitten 380f lyne ja nyt omaksi (ekaksi) kelkaksi ostin 700xtc jammun. Onhan se tietyssä tilanteessa kiva rutistaa vielä lisää ku joku pikkulohko hönkii viimesiään, mutta kyllä minä vain uskon vaihtavani seuraavaksi jonku suht. uuven 600cc koneisen siinäkin on "riittävästi" tehoa minun ajoille.
     
  15. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Ite en ainakaan pienempään tuu tuota koskaan vaihtamaan se on varma. Ja jos joku asia on varma niin se on aivan varma.
     
  16. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    En minäkään pienempää vaihda, mutta ei se tarkoita etteikö pienemmälläki voi meiltä karkuun mennä. :eek:
     
  17. machz

    machz Guest

    No, yhteenvetona;- Monikohan sillä ISOLLA aikuisen oikeasti sitten on ajanut!? ::)
    Kyllähän nuo isot lelut aina pieneksi käy, ja se nälkä tosiaan kasvaa syödessä!
    Miksiköhän ne ison kasisatasen kuskit sitten repivät ohjaustankoa, että keulis... ;D
     
  18. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Hep, tunnustan ajaneeni isommilla kelkoilla kuin omani :)

    Edith: monikko
     
  19. machz

    machz Guest

    Niin määkin! ;)
     
  20. Pollari

    Pollari Guest

    Jaa, mikäs suihkuturbiini siinä sitten oli?
     

Suosittele tätä sivua