ammattitaitoinen virityspaja autoille????

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä yamahahihhuli, 6/3/09.

  1. mielipuoli

    mielipuoli thanderi 900 iq600rr

    Tehas ilmottaa muistaakseni jo vakioon nuo lukemat. kaveri osti kans 320 bemariin jonku halpislastun ja penkittivät lastuttamatta 5hv enemmän mitä lastun kans.
     
  2. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Jos tehonnälkä on ja pitäs autola vielä ajaakki niin naapurimaassa muuten tehään luotettavia laatikoita joila kuljetetaan turvatyynyjä, lastenvaunuja, 7 ihmistä ja vaikka kelkkatraileri perään. Mallistoa on vanhemmista takavetosista 130-190hp ja uuemmissa etuvetosissa (myös nelivetojaki) löytyy sitten jo reilusti enempiki, nämä siis ahdetuissa malleissa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Pelkällä lastulla ja ahtopaineen korjauksella kaikista vanhemmista kotteroista saa n.200 tehoja irti. Pikkumuutoksilla saa reilusti enemmän, putki, suuttimet, nokka, kansityöt, isompi puhallin ja cooleri... Etuvetoset serkkunsa, ne saabit on myös ihan käypäsiä jos pitää vähän vehkeen kulkeakki. Vallan mainioita ajettavia kummallaki merkillä. Toki saksanmaalta löytyy verrokkeja mutta jos ei tykkää nahkahanskoista, pienistä viiksistä nenän alla, "sopivista" varaosahinnoista ja teinien kuolauksesta niin ehkä valinta on nuihin "pappamalleihin".  Ei tartte valoissakaan jokaselle nöyrtyä, lippispäät saksalaisissa osakasoissa tai vinkuvissa riisikipoissa saattaa pörinäpöntöillä säikäyttää mutta niistä tartte perustaa.  ;) Toki jokaisella merkiltä löytyy tehokkaita malleja jokaiseen käyttöön. Itellä ois tommonen m5 farkkumalli tai rs6 avant kiikarissa joskus tulevaisuudessa... ::)

    Youtubessa hakusanalla "turbo volvo" löytyy luonnotonta menoa, laatikko liikkuu ja vinguttaa kumeja ja jostaki muualtaki tulee savua ko putkesta. Löytyy tietenki niitä bemareita ja muitaki, sanon ennenku joku(lippispää) pistää paremmaksi.. ;)

    Pajoista ei ole kokemusta kuin tuosta mikä on omalla tontilla. ::)
     
  3. harza

    harza Well-Known Member


    Niinno, ei ne vissiin tuolla harisellakaan niistä sitten mitään tiedä. Kun kovasti suosittelivat, ja nimen omaan silloin kun ne on oikeen asennettu. Jos sen tuikkaat siihen orggis putsarin tilalle, niin varmaan lopputulos on kertomasi kaltainen.
    Eli taas kerran, se moottorin ohjaus ja muutkin palikat toimimaan keskenään oikeen, niin ei tarvi palikoita mollata. Vakio putsarit on kuitenkin aina myös imuäänenvaimentimia, joten ne myös haittaa tehokasta ilmanvirtausta. Niitäkin kyllä pystyy modaamaan, mutta ainakaan noissa minun asennuksissa, on lopputulos ollut silmään paremmin passaava, ja imuäänet ei ole haitannut muuta kuin offinivassa, jossa filtteri on katolla... ;D
     
  4. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    Mikäpä se siinä...
    Piti taas tehdä asiasta isompi ku onkaan...
    Minä oon paljon pitäny karvalakkia sielä imuäänenvaimentimessa että saa puhasta ilmaa!

    Yritin tuossa pösö tapauksessa ehdottaa kotelo muutosta niin sais sen 20hp,nokilla,pakosarjalla,yms...
    Voi siihenkin laittaa kartion jos haluaa,onhan ne niin hyvän näköisiä.... ;D

    Mutta hyvä että löytyy tietoa asiasta niin ei tarvii arvuutella!!

    Annetaan olla,tehköön miehet autoilleen mitä haluaa.

    Eli taas kerran;Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olet oikeassa...
     

Suosittele tätä sivua