Bad Boy VS Phazer

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä moilanen88, 7/11/12.

  1. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Tuliko järki sen vastareunan vai iän myötä :D

    Ei vaan itselleni tuli pasuuna hankittua siksi, että ajotyyli on muuttunu järkevämpään (omasta mielestä) suuntaan. Eli muutamaan viime talveen ei oo jaksanu enää suorilla vinguttaa lippa tangossa. Mutkissa ja patissa sitä vähän kuin yrittää ajaa reippaammin, mutta suorat osakaasulla hissukseen, niinpä tehoa ei oikeastaan tartte. Nuhapumpulla jaksaa nautiskella patista ja mutkista pidempään ja pääsee niistä mutkista vauhdilla uloskin, kun ei oo siihen tullessa niin paljoa jarruteltavaa vauhtia.
     
  2. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Itte asiassa badboyn jälkeen niitä vahinkoja on sattunut mutta 3/4 ei ole johtunut hulluttelusta, vastareunoista/montunpohjista vois kelkkakaveri nytrompi kertoa ;D joka kerta sen hullun perässä ajanut ja joka kerta liian hiljaa ko se on mennyt suksillaan yli mutta itte tippunut liian aikaisin alas...
    Tuossa viime talven turrauksista muutama otos http://www.youtube.com/watch?v=fEM_t7bRpyw tuo tienvieruspätkä ei sitten ole kuin epävirallinen siirtymä sieltä kuuluisalta shellinpaarista, ittehän ajan perse penkissä :D
     
  3. moilanen88

    moilanen88 Kelkaton :(

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    No eipä tuo vielä,on sitä muitakin vaihtoehtoja tullu kateltua 2-t puolelta,talveen on näköjään vielä matkaa :-\
    Ehkä nuista kallistuisin Phazerin puolelle,vaikka tehottomampi on mutta eiköhän sillä järvellä pärjää,kuhan ei tartte kaasu pohjassa sitä 80/90 km/h vinguttaa.

    Liikaa vaihtoehtoja maailmassa.
     
  4. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Kyllä se enemmän vingutukselle tuntuu 2-t peleillä ajella tuollaista järvikyytiä pitemmän päälle mitä pasuunalla :)
     
  5. Peterpan

    Peterpan ex: RS Vector ER SP nyt: AC M8000

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    muutamia kokemuksia badboysta:

    alusta kestäny jo 3300 kilometriä, tosin etu ja takapukissa on wp:t lisäsäiliöillä. ei ole pohjannut kertaakaan minun pateissa.

    vakio suksilla ei tee mitään, vaiha ne, parempia hankisukeltajia saa hakea. maton jatkaminen esim 345 mittaan ja harjaksi 44mm, sitten pääsee jopa umpisessa. etutukivarsiin kannattee vaihtaa puslat ja laittaa rasvanipat, sitten ne kestää ajoa.

    kulutus itsellä 13 litraa sadalle, joka sisälsi vauhdikasta reittiajoa. patikkoa tällä ei jaksa hakkauttaa, ainakaan minä, kelkka vie kuskia eikä kuski kelkkaa :)
     
  6. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Itse ehdottomasti kannatan Yammua. Sieltä kun saa iskaritkin irti ilman kiroomista alustasta. Yhtä kissaa oon pajottanu nyt kolmatta iltaa eikä voi ihmetellä mitä amerikanpentillä päässä liikkunut kun kyseistä laitetta suunnitellu. Rullia telasto täynnä ja pukit rullineen tarvii purkaa että iskarit pois saa. Oikeen säätäjän unelma! Pojallekin sanoin että lyö lujaa ottaan jos joskus meinaan tollasen ostaa! Hyi v/ttu ku kutittaa vieläkin ku oon kissoille alerginen!!
     
  7. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Re: Bad Boy VS Phazer

    Ei mun oo tarvinnu rullia purkaa iskareita irroitellessa.. sulla on hassu kissa. Telastokin irtoaa kapeamattoisissa niin helposti, ettei sekään ihmeemmin kuorita.

    Sent from my MB526 using Tapatalk 2
     
  8. JusPi

    JusPi Sir.

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Eikös se Paikkarilla oo Jamahassakin Ilves "kissan" alusta, kun se Jamahan ritsa ei kestäny. Eikä sitä Jammun vakio ritsaa saa toimimaan kunnolla muutenkaan, kun WP tai Öhlins iskareilla... Niitähän te ootte niin innolla tänne postaillu. Aika investointi, että kelkasta saa ajettavan ja alustan kestään ees jollainlailla.

    Mutta eipä mulla sen kummempia tällä kertaa..
     
  9. Rauta

    Rauta Well-Known Member

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Kyllä Phazeri varmaankin ois hyvä vaihtoehto jos ei tarvi miljoonaa
    ajaa isoilla poluilla, yli 100 kulkee kuitenkin helposti ja on ainakin
    kevyt ajaa. Jos omalla kohdalla ois valittava noista niin voi olla
    että kääntyis Phazerin suuntaan, saisko siihen vauhtia lisää
    välityksillä, lähdöt varmaankin riittäis normaaliajossa.
    Vielä jos kuski on kevyttä sorttia niin tilanne vaan paranee.
     
  10. wasted years sleds.

    wasted years sleds. Well-Known Member

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Paikkari purappa uudenmallin venture gt. iskarit alustasta pois huoltoon ja kysy joko on amerikan sukua ;) ;). Arctic cateissa ja polleissa teettää vähän enempi töitä ,mutta on cateissa herkkäliikkeinen ja kivan pehmeä alusta ajaa. Niin ja allekirjoittanut on kyllä yamahan miehiä,jos epäilet.
     
  11. ITP

    ITP Well-Known Member

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Se on kyllä saletti että helposti ei mene yli satasta tuo patseri!
     
  12. znood

    znood Guest

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Mittari näyttää siis helpolla yli 100 :D :D :D


    Tosin ei tuo vectorikaan ole ku normaalin kuussatkun kulkunen.
     
  13. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Eihän se oo m utta noista kahdesta tuo badboy on kuitenki varsin hyväkulkunen jos moottoreita vertaillaan. Se on tuo nelaritriple melko mukava möykky niinku tiät.
     
  14. Teräsmies76

    Teräsmies76 Well-Known Member

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Ei mun badboylla ainakaan mene kuin 300-400metriä saaha 200taittuun.. ::)
     
  15. _max_

    _max_ sxr

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    mountaini kulkee 135 mittarin mukaan ja helposti.. ja on kevyet välitykset vrt pätkä.. todellista nopeutta ei tiedä mut eipä tuolla tuon kovempaa oo tarvinukkaa ajaa.. riittää omiin ajoihin
     
  16. _max_

    _max_ sxr

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    kaikissa jammuissa mitä 15v aikana on ollu niin kybit ollu alla eikä oikeestaan mitää ongelmaa alustan kans.. huoltoväli toki sais olla vähä pitempi.. eiku prkl menihän se liukurunko poikki vm94 maxista, siinä tosin oli 32tkm mittarissa.. suotakoon se sille
     
  17. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    En kyllä ihan allekirjoittais tuota catin alustan monimutkaisuutta, ei yhtään sen monimutkaisempi kuin muissakaan. Jammuista ei kyllä kokemusta, mutta voihan se olla että ovat helppohuoltoiseksi suunnitelleet. Aatelleet jo tehtaalla että ei tämä kauaa nipussa pysy kuitenkaan ;) Ei herneitä..
     
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    GT malli kulkee mukavasti isommilla baanoilla eli välitykset auttaa, toki mutkista ulos häviää mutta eipä sillä ole niin väliä jos ei ole wannabe-raceri.
     
  19. Rollu

    Rollu Well-Known Member

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Minulla oli Phatzeri FX, mittarin mukaan kulki 143kmh kovalla alustalla (suljetulla alueella ;) ), gps muistaakseni näytti 127kmh.
    Siinä oli vakiovälitykset.
    Mittariin sai kyllä helposti 110-120, kovempaa jos meinas tarvi kyllä piiitkää suoraa.. :)
     
  20. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Bad Boy VS Phazer

    Tuorein venture mistä oon kepit purkanu oli vissiin 2008 mallinen ku teetin siihen etupukin alapäähän uuden akselin. Oli antautunut ison miehen alla. Nyt sielä on vahva putki ja pitkä M12 pultti liukurungosta toiseen ja kokopaska kiristetään nippuun. Joutuu tossakin kieltämättä löysään toiseltapuole liukukiskoa mutta on ne pultit sentään millikokoa ;)
    Aika monella haisulimiehellä on kelkassaan Wisecon tarrat!
     

Suosittele tätä sivua