Crossisaappaat

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä henz, 20/12/05.

  1. stm

    stm Well-Known Member

    Onko porukalla kokemuksia nuista rautakärettömistä alpinen tech monoista? 3 ja 7 vissiinki lähinnä. 10 on niin suolasen hintaset että :-X
     
  2. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/%22Alpinestars%20Vector%202006%22/SubProducts/34311-3100666-1
    tuolta sopivasti.
     
  3. stm

    stm Well-Known Member

    Ihan jees olis nuotki mutta nuot ei kuulemma piä vettä.

    Eikö tosiaan kellään ole kokemuksia nuista uusista techeistä? (3 ja 7)
     
  4. Naarma

    Naarma Well-Known Member

    Tech 3:ia oon käyttäny kesät talvet ja oon ollu tyytyväinen. Ne on tarpeeksi jäykät pohjista ja kärki on aika jämäkkä vaik siinä ei rautaa ookaan. Lunta niihin ei taho mennä ja niissä pysyy jalat lämpimänä talvellaki enskahommissa ja tottakai kelkallaki ajaessa. Hintansa ne kyllä haukkuu
     
  5. stm

    stm Well-Known Member

    Okei, kiitos vastaamisesta.


    Mites vääntöjäykkyys sun muut? Onko kokemuksia? Niin ja kestääkö ne soljet? Vanhemmissa tech-3:sissa meni soljet melko heti :-\
     
  6. Naarma

    Naarma Well-Known Member

    Soljet on kestäny talvellaki. Ja eipä tuo nilkkakaan menny suoraksi ku kaaduin ja pyörä kaatu jalan päälle :D Ei oo nilkat muljahellu enää ku oon nuita alkanu käyttään normisaappaiden sijasta ku nilkka oli menny paskaksi ne jalassa.. eihän ne tosin niin kiertojäytkät oo ku vaikka puikkamonot..
     
  7. m-akseli

    m-akseli Rave Re 850 -18



     
  8. Mara**

    Mara** Lynx Rave, Ski-Doo MXZ

    ite suosittelisin vectoreita - sop jäykät , mut voii kohtuuella käyskennellä
     
  9. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Eli olis tuommoset  ALPINESTARS TECH 3:t varmaan jossain vaiheessa ostoslistalla niin mikähän koko olis sopiva, eli eu koko on 44-45 eli oisko sitten joku 13 tai 14 passeli vai miten nuissa koot menee?

    ps.lättäjalat löytyy että pitäneekö ottaa vielä isompaa?
     
  10. Mara**

    Mara** Lynx Rave, Ski-Doo MXZ

    luulis etta 10-11 koko menee 45 kokoseen jalkaan

    ps: itel ainaki mahtu
     
  11. Harri_82

    Harri_82 Well-Known Member

    Onko nuissa crossikengissä sellasia mitkä ois leveemmällä lestillä? Diadoran ja Alpinestarin kenkiä kokeillu ja molemmilla liian kapeita meikäläisen jalkaan. Vectorit ois ollu leveydeltän sopivat 4 numeroa isompana ku normi kengät mut pituutta ihan liikaa.
     
  12. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Mulla nuo entiset snoukkatyyppiset kelkka buutsit 12:t ja melko ahtaat.No pitää koittaa jostain löytää sovitettavaksi nuita.
     
  13. Kordari

    Kordari Well-Known Member

    Joo tuntuu nuo olevan vähän kaposia lestejä. Tuossa kesällä kun kävin eurolla, niin tarttu mukaan Diadoran mx5:t. Kokoa 47, lenkkarit on 43...
    Tuli myös sama homma etee ko normikumppareissaki, ettei meinannu pohje mahtua sisään.
    Stoneja ensin siinä himoittin, mut tuntu aika löysiltä..
    Toivottavasti pysyis sukat kuivana..
     
  14. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Diadoria olen myös katellu...liekköhän kuinka kylmät nuo mx4:set talvella?
     
  15. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    sidi on aika leveällä lestillä, italialaiset yleensäkin aika leveitä (siis kengät)
     
  16. stm

    stm Well-Known Member

    Meikäläisen lenkkarit on 44,5-45 ja joskus jopa isompaakin ja ALPINESTARSSIN TECH 3 (vanhemmassa crossimallissa) koko 11 riittää hienosti...
     
  17. wolle

    wolle Speedot '15

    Ei kannete ostaa mitään kokeilematta, tai ainakin tilatessa varmista, että saapii palauttaa ja vaihtaa kokoa. Johan tuo on huomattu, että samalla valmistajallakin tuo koko saattaa muuttua kengässä numeroina, mutta silti sama jalka istuu sinne kuin ennenkin! Peeämmä ainakin tietää mistä puhun nyt...
     
  18. stm

    stm Well-Known Member

    Daadaa dasvidanja!

    Ehottomasti näin...
     
  19. Harri_82

    Harri_82 Well-Known Member

    Eikö nuo Diadoran kengät oo italialaisia? Stoneja kattelin itekki ja ois mieluisan olonen kenkä ku sopis vaan jalkaan. Pitää vielä käydä erilaisen sukan kans kokeileen.
    Edit mistä nuita Sidin kenkiä löytää?
     
  20. aboli

    aboli Well-Known Member

    Mulla nuo Stone3:n sisäkengät puristivat aluksi varpaista. Vähän aikaa pitelin kenkiä jalassa niin sisäkenkä muotoutuu, eikä puristele enää.
    Ehdin jo manailla et liian pienet ostin.
     

Suosittele tätä sivua