e-tec 800r

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä TommiKer, 27/1/10.

  1. V

    V Xterrain

    Vs: e-tec 800r

    tuossa pitää vaan olla varovainen ettei tule ulos net bensat. pari kertaa saanu bensageysirin muodostettua
     
  2. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: e-tec 800r

    Kulutuksista tuliki mieleen. Pellolla rossaillessa oli omassa kikottimessa kulutus kevyt 33,7l 8) Taloudellista, vaan saipa se kyllä kenkääkin.
     
  3. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Vs: e-tec 800r

    siis ajelujen päätteeksi potkit koko romun..ku vei niin paljo ;D
     
  4. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: e-tec 800r

    Joo, son raaka peli täälläpäin jos alkaa ryppyileen ;D

    Tosipuheessa, kyllä se aika kovasti söi siihen nähen mitä ootti, vaan eipä se edellinen kaasari800nenkaan tainnu ihan höyryillä mennä tollasessa ajossa 8)
     
  5. @stro

    @stro Polaris 800 RMK Assault -12

    Vs: e-tec 800r

    Noin 450km ajettu, eli huoltoon vienti käsillä. Hyvin repii. Kulutus edelleen 20l/100km vaikka tuskaa onki saanu ihan kiitettävästi. Ei röpöttele enään ja toimii kuin unelma. Vittumainen vaan pimeellä ajella reitillä ku liipasinta painaa niin ei nää mitään ku valot näyttää kuusenlatvoihin ku keulii niin kivasti :D Tosta sisään ajosta mulle sanottiin eräässä liikkeessä että sitä 10h ajoa ei tartte seurata yhtään, vaan vähintään se 500km mittariin ja sitten vasta huoltoon. Sole poka mikhän, näin toimitaan siis.
     
  6. @stro

    @stro Polaris 800 RMK Assault -12

    Vs: e-tec 800r

    No nyt 518km ajettuna. Kerran paukautti putkessa ja tehoa tuntui tulevan lisää. Kulutus nyt 19l/100km aika kovalla käskytyksellä. Toistaiseksi ei ongelmia kelkan kanssa. Varasin huoltoon ajan. Oulussa näköjään reilun viikon jono ;D Kärsiiköhän tuota kuin hirveesti ajella mittariin ennen 500km huoltoon vientiä.. tässä olis viikko lomaa jälellä ja tuskin ajot nyt nähin kilometreihin jäi ::)
     
  7. Vilho

    Vilho freeride

    Vs: e-tec 800r

    Ei sillä ole väliä paljon siellä on niitä kilometrejä, kun huoltoon viet.
     
  8. Hymis

    Hymis Ämmällä ajetaan

    Vs: e-tec 800r

    Itse vein aikanaan lynxin ensihuoltoon, kun mittarissa oli 650 km. Kysyin merkkihuollosta, että vaikuttaako mitenkään takuuasioihin. Minulle sanottiin, että ei nuo kilometrit vielä vaikuta, mutta jos mittarissa olisi ollut vaikka 1000 km niin asia olisi voinut olla toinen. Soita sinne huoltopaikkaan ja kysy sieltä.
     
  9. @stro

    @stro Polaris 800 RMK Assault -12

    Vs: e-tec 800r

    Juu niin se varmaan on viisainta. Pittää pirrauttaa.
     
  10. @stro

    @stro Polaris 800 RMK Assault -12

    Vs: e-tec 800r

    "Juu niin se varmaan on viisainta. Pittää pirrauttaa." Soitin ja sanoivat että 550km saa olla korkeintaan mittarissa kun huoltoon vien. Oijoi... tulipa pitkä lomaviikko... :eek:
     
  11. kestotesti

    kestotesti Well-Known Member

    Vs: e-tec 800r

    Mite se lynksillä tuntu olevan ne tunnitki tärkiät. noh, eka huolto takana ja alle 400km (tunnit 11), seuraavaksi ku sais sen sisäänajon pois.

    ei ole kyllä ongelmia ollu. erit. tyytyväinen koneeseen. hyppää saman tien ko kaasua painaa
     
  12. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: e-tec 800r

    Tuokin on jonku yksittäisen nihilistin mielipide. Tiedän laitteita joilla on ajettu lähemmäs tonni ennen ekaa huoltoa eikä ongelmia ole ollu.
     
  13. @stro

    @stro Polaris 800 RMK Assault -12

    Vs: e-tec 800r

    Jäpälä: No minä oon vähän samaa mieltä sun kanssas.
     
  14. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Vs: e-tec 800r

    Kyllä tuntuu olevan paskan tärkeää homma nuo "huolto" määritykset BRP:lä!?
    Vaikka nyt en kelkoita mitään tiedäkkään niin ei niiden huolto mitään avaruus tiedettä ole...
    En ole vielä omistanu sellaista kelkkaa mitä ei saisi/voisi itse huolta takuun aikan.
    Toki jos on tietokone hommia niin pitäähän se reki pajalle viedä.
     
  15. jounia

    jounia Skidoo summit 600 165" -22

    Vs: e-tec 800r

    Niinpä. Meille huollossa sanottiin että kunhan alle 1000km:n käyttää.
     
  16. @stro

    @stro Polaris 800 RMK Assault -12

    Vs: e-tec 800r

    Joo... ei taida mullakaan ihan jäädä tuohon 10% ylitykseen. Jos takuu raukeaa siihen että yli 550km kerätty "Skodaan" niin ollaan sitten ilman takuuta ::) Onhan tuo sinänsä naurettavaa. Itse myyjä sanoi että elä tuijota sitä ohjekirjaa vaan aja vähintään se 500km ja vie sitte pajalle. Tuolla eka huollossa kun melken kaikki on vaan niin sanottua visuaalista tarkastelua.
     
  17. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    Vs: e-tec 800r


    mikäs juttu tää 10% ylitys nyt on... ???
    :)
     
  18. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: e-tec 800r

    No jos kauppias sanoo, että korkeintaan 550km saa olla mittarissa kun tuo ensihuoltoon, niin Ojalan laskuopin mukaan se on 10% ylitys 500km:iin :)
     
  19. @stro

    @stro Polaris 800 RMK Assault -12

    Vs: e-tec 800r

    No näin mulle Tuosar sanottiin huollossa kun eilen soitin. Kuullostaa keksityltä ja puhelimeen vastanneen pahatuulisuudelta ;D
     
  20. Vilho

    Vilho freeride

    Vs: e-tec 800r

    Vaiha liikettä :)
     

Suosittele tätä sivua