iq 600rr

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä evz, 16/4/07.

  1. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: iq 600rr

    mikä on ku holovaa kaasarit läpi???? kaikki katottu.
    Edit:Ja ei käy toisella pytyllä ollenkaan ku koko ajan tuluppa märkänä. Koko ajan sylykee bensaa siitä letkusta joka menee ilmanputsarille.
     
  2. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: iq 600rr

    Sitä en tiä, missä järjestyksessä ne öljyt ja kaasut emulsioiskarissa käytön aikana on, mutta ihmettelin kyllä tuota etupukin pumppua, että miten tämä voi toimia ja onkohan noilla simmeillä mitään virkaa...
    "Normaalissa" emulsiovaimentimessahan on yleensä sitä öljyäki melko lailla, mutta ei tässä! Pauttiarallaa 30 millilitraa öljyä ja lääkeruiskulla sai annostella ettei mee liikaa! :)
     
  3. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: iq 600rr

    No sehän tässä onki että ku eka holovas toinen kaasari ja nyt taas toinen. Pittää vissiin käyttää ne kaasarit auki viellä ja kattoa neulaventtiilit. Tullu enemmän remontti tunteja ku ajo tunteja. :mad:
     
    Carlos tykkää tästä.
  4. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: iq 600rr

    Taas pelaa :-*
     
  5. Finski

    Finski Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Epämääräinen ennustus.. 300-400km ja kiertokanki poikki täydestä laulusta. Tulvimisesta kärsinyt sylinterin kanki katkeaa. Tulviminen on tapahtunut kahdessa tapauksessa niin että käynnistäessä kone hörähtää ja sammuu kuin seinään. Jompi kumpi kampikammio täynnä pensaa. RR 300 kilsaa ja toinen Fusionissa 400 kilsan kohdalta.
    RR lohko surkeaa katsottavaa. käytännössä lohko poikki.
     
  6. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Vs: iq 600rr

    Oisko kellään tietoa käykö minkään muun vehkeen etupukin iskari RRään?
     
  7. himotas

    himotas Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Ja tämä kiinnostas minuakin ja mitähän tulppia on käytössä?! Liekkö tuosta edge340 ohjauksen kevennys palikoista ihan huomattava merkitys tuohon ohjauksen raskauteen?
     
  8. mussukka

    mussukka 600 RR

    Vs: iq 600rr

    Voin kertoa että on hyötyä,noin puolet kevenee varmasti ohjaustuntumasta. Suosittelen. Championin vakio tulppia olen käyttänyt.
     
  9. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: iq 600rr

    Remminä oon käyttäny 440iq remmiä, löytyy numerolla 3211104 ja hinta on kuluttajaystävällisempi.
     
  10. 10+

    10+ Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Passaako -08 Skiido RS 44 matto RR:ään? Eikö niissä sama jako ole?
     
  11. KJK

    KJK Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Olen nähny jossain MITSUBOSHI merkkisen remmin samoilla numeroilla kun alkuperäinen,mutta mistähän näitä sais ja mihin hintaan? :-\
     
  12. Soppamies

    Soppamies Xterrain 900 Turbo -20, Lynx RS 600 -18

    Vs: iq 600rr

    ruottinpoijjaat käyttää nelari Phazerin remmiä.... on presiis samallainen kuulema
     
  13. KingOnTheRoad

    KingOnTheRoad Polaris sks 155"

    Vs: iq 600rr

    Tämä juttu mulla on mennyt ihan ohi, mitä osia tarkalleen pitää vaihtaa ohjauksen keventämiseksi? :eek: Ja eikö ne R-mallin osat ollut keventämiseen? Mutta, että ihan 340:n ???
     
  14. 10+

    10+ Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    :D ;D Tuo Edge340 on nimimerkki tällä foorumilla joka tekee noita osia. Katso Ka-mu oy:n nettisivut niin tiedät mistä on kyse. Mä voin laittaa jotain kuvia siitä noitten osien laittamisesta paikalle niin näät vähän mistä on kyse.
     
  15. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Vs: iq 600rr

    Eipä taida käydä. Skippaduussa on 2.86" ja Pollessa 2.52"?? Ja vaikka kävis niin ei kannata laittaa. Tuo -08 RS:n matto on täys pas*a. Ei pysy laput 500km paikallaan..
     
  16. Mara**

    Mara** Lynx Rave, Ski-Doo MXZ

    Vs: iq 600rr

    perinteisen IQn etupukin iskari käy päRRään
     
  17. 10+

    10+ Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Joo no niinpäs olikin. Kiitos nopeasta vastauksesta!

    Onko tuo IQ:n iskari muka parempi ku RR:än? Jotenki vähä epäilen..
     
  18. Aqu

    Aqu IQ RR

    Vs: iq 600rr

    Ei kait tuossa ollut paremmuudesta kyse... Vaan siitä että mikä passaa tuonne alustaan...
     
  19. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: iq 600rr

    Kuulemma kesti ko. matto yhden crossikisan ;D´09 mallin pitäis olla jo paljon kestävämpi, ja omastakin mielestä kestää hyvin mitä mulla sellainen nyt alkutalven alla rullannut. Nyt taas tuli uusi matto laitettua alle, ja nimenomaan ´09 mallinen sno-x... ´10 mallista olis kiva kuulla kokemuksia, kallis se ainakin on.
     
  20. MaKo_

    MaKo_ IQ 600 RR 09

    Vs: iq 600rr

    Mitäköhän nuo osat maksaa yhteensä noin?? Onko vaikutus kuinka suuri ja kuvia olisin halukas näkemään jos viitsit laittaa :) yv:llä tai vaikka tänne :p
     

Suosittele tätä sivua